Használt autók, amikhez mi magyarok kevesek vagyunk

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.09.22. 10.42

Míg itthon rengeteg külföldről behozott használt autót vásárolnak az emberek, a legnagyobb német használt autós oldalon van néhány kincs, amit a magyarok kínálnak eladásra külföldi vevőknek.

Azért vagyunk kevesek ezekhez az autókhoz, mert nagyon csekély az esély rá, hogy itthon találnak új gazdát (kicsi ország vagyunk, szerényebb igényekkel, kevés pénzzel), ezért a tulaj inkább úgy döntött, hogy feltölti a mobile.de-re, ahol több hal akadhat a hálóba.

Hiszen gondoljunk csak bele, hányan adnak itthon több mint kétmillió forintot egy Ladáért, vagy bő 13 milliót egy 31 éves Ferrariért? Nagyon kevesen, vagy éppen senki, és kivárni, mire az a néhány hal horogra akad, azt nem fogja senki, akinek van egy kis esze.

Alfa

Győr – 86 ezer kilométerrel, a képek alapján patika állapotban, átszámítva 8,3 millió forintért utánozhatatlan életérzést, és 158 lóerőt kapunk

Ctroen

Tatabánya – A legendásan kényelmes DS, 116 lóerővel és 100 ezer kilométerrel a háta mögött, 9,2 millióért

Ferrari

Budapest – Ferrari kabrió átszámítva 13,2 millió forintért, háromliteres, 239 lóerős motorral

Lada

Szeged – A 75 lóerős OT-s Ezeröcsi 67 800 kilométert futott, ára valamivel több mint kétmillió forint

Trabant

Pázmánd – Picit ültetett, ízlésesen tuningolt keletnémet kombi átszámolva 1,2 millióért

VW T1

Hévíz – Az utolsó csavarig felújított, gyönyörű állapotban lévő T1-es, amivel a restaurálás után gyakorlatilag nem közlekedtek. Mintha most gurult volna ki a gyárból. A 23 ablakos Volkswagen T1 Samba manapság igen értékes veterán autónak számít, így nem csoda, hogy megkérik az árát, ami esetünkben 40 millió forint

Wiesmann

Sárvár – A Wiesmann srácok 26 évvel ezelőtt indították el saját autómárkájukat a garázsból. Járműveik ritkák is, mint a fehér holló, de azért valahogy megélnek belőle. Az MF 3 vá­za alu­mí­ni­um, pad­ló­le­me­ze acél, karosszériája üvegszálas műanyag. A motortérben a BMW M3 3,2 literes sorhatosa dorombol, 343 lóerővel. Ennek a 2013-as példánynak az ára 52,4 millió forint

Kommentek

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.