Az ausztrál Justin O’Shea napjaink egyik legnagyobb befolyással bíró arculati mágusa, bámulatos érzékkel képes átalakítani, értékessé tenni, felpozicionálni szinte bármit. Nem véletlen, hogy ő főszereplésével készített kisfilmet a Mercedes-Benz, ezúttal nem autógyártóként, hanem a divatvilág globális rendezvény-sorozatának, a Fashion Week-nek a támogatójaként.

Az autóját nyakkendője színéhez választó főhős feladata a XXI. századi társadalmi gyakorlat és a XIX. századi babonák keresztezéséből kinőtt, fiktív jelenség: a felhasználó valós megjelenését eltorzító, elrontott önarcképek (selfie-k) gyógyítójaként lép színre, aki nem veti el a gondolatot, hogy a fényképek magukba zárják lelkünket, és nyilvánvaló tényként kezeli, hogy a fotográfia a valóságot ábrázolja – a rosszul sikerült felvétel pedig magához igazítja a realitást.

A zseniálisan ironikus, saját magát is kigúnyoló filmet eredetileg tavasszal mutatták be, ám aktualitást ad neki, hogy heteken belül megnyílik a budapesti Fashion Week.