Az egész azzal kezdődött, hogy nem bírtuk tovább, tudnunk kellett az igazat az úgynevezett Fuel Sharp Saver eszközről, ami a szivargyújtóba dugva csodát ígér. Igen, pénzt adtunk egy ilyen istenverte kamuért, hogy Önöknek, kedves olvasók, már ne kelljen. Na csoda, az mondjuk nem történt.

70146_569741_1000x700

Íme a csodás fogyasztáscsökkentő

2

Ez van a belében

A világítós vacakot ezek után a tisztesség kedvéért két-két tankolás között hosszabb távon is kipróbáltuk egy benzines és egy dízel tesztautóban, természetesen semmilyen hatással nem volt a fogyasztásra. A teljes tesztet – videókkal, mérési eredményekkel – ITT TALÁLOD!

És hemzseg a net az ehhez hasonló kamu kütyüktől.

De nem ez az egyetlen, amivel próbálják megvezetni a hétköznapi embereket. Nemrég futottunk bele az AutósTITOK nevű e-könyvet népszerűsítő oldalba, ami bő 5 000 forintért árulja az üzemanyag-takarékos autózás praktikáit. Mintha az valami atomfizika lenne.

at

Azt írja emberünk, hogy ez a könyv 20 000 forintot ér, 10 000-ért akarta adni, de mivel kivételesen rendes ember, ezért csak 5 588 Ft az ára

Mi eláruljuk a TITKOT ingyen is: elég, ha ide kattintasz, írtunk már erről, nem is egyszer.

Magyar találmány, ami megoldást jelent mindenre

Tulajdonképpen ez az ígéret, amit a nagy rotormotor feltalálója ígér, amiben ha valaki felfedezné a potenciált, akkor elfelejthetnénk a magas fogyasztás anyagi megterhelését. Röviden a nagy rotormotor lehetővé teszi a zöld energiahordozók: hidrogén, földgáz, propán-bután gázok, kompresszió nélküli normál légnyomáson történő ideális robbanással történő hasznosítását és az így keletkező négyszeres energiának közel 100%-os hasznosítását. Megszünteti a levegő- és környezetszennyezést: a kipufogóból csak vízpára jön ki, megszünteti a klímaproblémát és Magyarország anyagi gondjait.

A vízhajtású motor örök legendája

Ez a témakör mindig újra és újra felveti a fejét, és ad reményt a fizikában kevésbé járatos tömegeknek, akik a kerti csapból szeretnének tankolni. Fals álmaikat az olyan feltalálók táplálják, mint Ricardo Azavedo brazil férfi, aki sima csapvízzel hajtja motorját.

Motorjába csak vizet kell tölteni, egy liter elég 500 kilométer megtételéhez. A belső égésű, hagyományos szerkezetű motor hidrogént éget, a víz bontása pedig elektromos árammal, egy akkumulátorral történik.

“A motorbicikli előnye, hogy a vízből nyert hidrogént használja fel, ezért kipufogógáz helyett kipufogógőzt termel. Ez lehetővé teszi, hogy a továbbiakban ne szennyezzük a levegőt szén-monoxiddal és egyéb környezetszennyező gáztermékkel” – fejtette ki a feltaláló.
Itthon Gróf Spanyol Zoltán a vízhajtású motor zászlóvivője, találmányát szabadalom védi, a békebeli Fókuszban hosszú riport készült a csodálatos felfedezésről.

Azokat, akik korábban azt állították magukról, hogy ezen az úton sikerült energiát előállítaniuk, nagyjából két csoportra lehet osztani: Vagy botcsinálta természettudósokként magukat is becsapták, vagy az átverés nagymesterei voltak – írja a szkeptikus.blog.hu, akit bővebben érdekel a téma, a BME tájékoztatója tökéletes kiindulópont lehet a vízautó kérdéskörében.
Ha pedig tényleg extrém alacsony fogyasztást szeretnél kicsikarni a vasból, ahhoz nem elég egy szivargyújtóba dugható kütyü vagy egy okoskönyv. Nézd meg például ennek a két Suzuki-tulajdonosnak a sztoriját, akik tényleg megcsinálták a tutit. Ez persze elég komoly kompromisszumokkal jár.

1,4 literes fogyasztás egy Suzukival, nem vicc!

77300_638061_1000x700

A takarékosság netovábbja, a 10 lóerős Suzuki

41011_316385_1000x700