Így vernek át a fogyasztáscsökkentéssel

Szerző: Erdős Norti levél küldés  Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.09.09. 12.53

Ezernyi kütyü és teória kering a neten a különböző fogyasztáscsökkentő módszerekről, aminek a nagy része sajnos ordas kamu. Mutatunk néhányat, amivel jó ha tisztában vagy, mert felesleges pénzkidobás.

Az egész azzal kezdődött, hogy nem bírtuk tovább, tudnunk kellett az igazat az úgynevezett Fuel Sharp Saver eszközről, ami a szivargyújtóba dugva csodát ígér. Igen, pénzt adtunk egy ilyen istenverte kamuért, hogy Önöknek, kedves olvasók, már ne kelljen. Na csoda, az mondjuk nem történt.

70146_569741_1000x700

Íme a csodás fogyasztáscsökkentő

2

Ez van a belében

A világítós vacakot ezek után a tisztesség kedvéért két-két tankolás között hosszabb távon is kipróbáltuk egy benzines és egy dízel tesztautóban, természetesen semmilyen hatással nem volt a fogyasztásra. A teljes tesztet – videókkal, mérési eredményekkel – ITT TALÁLOD!

És hemzseg a net az ehhez hasonló kamu kütyüktől.

De nem ez az egyetlen, amivel próbálják megvezetni a hétköznapi embereket. Nemrég futottunk bele az AutósTITOK nevű e-könyvet népszerűsítő oldalba, ami bő 5 000 forintért árulja az üzemanyag-takarékos autózás praktikáit. Mintha az valami atomfizika lenne.

at

Azt írja emberünk, hogy ez a könyv 20 000 forintot ér, 10 000-ért akarta adni, de mivel kivételesen rendes ember, ezért csak 5 588 Ft az ára

Mi eláruljuk a TITKOT ingyen is: elég, ha ide kattintasz, írtunk már erről, nem is egyszer.

Magyar találmány, ami megoldást jelent mindenre

Tulajdonképpen ez az ígéret, amit a nagy rotormotor feltalálója ígér, amiben ha valaki felfedezné a potenciált, akkor elfelejthetnénk a magas fogyasztás anyagi megterhelését. Röviden a nagy rotormotor lehetővé teszi a zöld energiahordozók: hidrogén, földgáz, propán-bután gázok, kompresszió nélküli normál légnyomáson történő ideális robbanással történő hasznosítását és az így keletkező négyszeres energiának közel 100%-os hasznosítását. Megszünteti a levegő- és környezetszennyezést: a kipufogóból csak vízpára jön ki, megszünteti a klímaproblémát és Magyarország anyagi gondjait.

A vízhajtású motor örök legendája

Ez a témakör mindig újra és újra felveti a fejét, és ad reményt a fizikában kevésbé járatos tömegeknek, akik a kerti csapból szeretnének tankolni. Fals álmaikat az olyan feltalálók táplálják, mint Ricardo Azavedo brazil férfi, aki sima csapvízzel hajtja motorját.

Motorjába csak vizet kell tölteni, egy liter elég 500 kilométer megtételéhez. A belső égésű, hagyományos szerkezetű motor hidrogént éget, a víz bontása pedig elektromos árammal, egy akkumulátorral történik.

“A motorbicikli előnye, hogy a vízből nyert hidrogént használja fel, ezért kipufogógáz helyett kipufogógőzt termel. Ez lehetővé teszi, hogy a továbbiakban ne szennyezzük a levegőt szén-monoxiddal és egyéb környezetszennyező gáztermékkel” – fejtette ki a feltaláló.
Itthon Gróf Spanyol Zoltán a vízhajtású motor zászlóvivője, találmányát szabadalom védi, a békebeli Fókuszban hosszú riport készült a csodálatos felfedezésről.

Azokat, akik korábban azt állították magukról, hogy ezen az úton sikerült energiát előállítaniuk, nagyjából két csoportra lehet osztani: Vagy botcsinálta természettudósokként magukat is becsapták, vagy az átverés nagymesterei voltak – írja a szkeptikus.blog.hu, akit bővebben érdekel a téma, a BME tájékoztatója tökéletes kiindulópont lehet a vízautó kérdéskörében.
Ha pedig tényleg extrém alacsony fogyasztást szeretnél kicsikarni a vasból, ahhoz nem elég egy szivargyújtóba dugható kütyü vagy egy okoskönyv. Nézd meg például ennek a két Suzuki-tulajdonosnak a sztoriját, akik tényleg megcsinálták a tutit. Ez persze elég komoly kompromisszumokkal jár.

1,4 literes fogyasztás egy Suzukival, nem vicc!

77300_638061_1000x700

A takarékosság netovábbja, a 10 lóerős Suzuki

41011_316385_1000x700

Kommentek

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

Decemberben is nőtt az EU-s autópiac

Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy évvel korábbihoz viszonyítva.

F1: Utcát neveznek el Jules Bianchiról

Szülővárosában, Nizzában hamarosan közterület viseli majd a 2014-es Japán Nagydíjon szerzett sérüléseibe belehalt fiatal Forma-1-es versenyző nevét.

A magyar autósokat is szívatják Párizsban

Minden Párizsban közlekedő gépjárművön, a külföldi rendszámúakon is kötelező hétfőtől a környezetvédelmi megfelelőséget jelölő plakett feltüntetése. A matrica bevezetése része annak az intézkedéssorozatnak, amelyet a francia főváros önkormányzata indított a szmog csökkentésére.

Megújult a BMW 4 modellcsalád

Visszafogott, de funkcionális optikai változtatások, módosított felfüggesztés, új tálalású infotainment tartalmak: ez a megújuló BMW 4 család mérlege.

Változnak a sebességhatárok

Lassabban autózhatunk több fontos főúton és egy autópályán, utóbbin az állapota miatt. Az illetékesek folyamatosan változtatják a megengedett tempót – ha szükséges.

F1: Hamilton új tetkót varratott magára

Lewis Hamilton új tetoválással kezdte az évet.

Bottas: Szoros lesz Hamiltonnal!

A világbajnok Nico Rosberg helyére igazolt Valtteri Bottas úgy véli, szoros lesz a verseny közte és Lewis Hamilton között, de tudnak majd együttműködni. A finn pilóta első F1-es győzelmére hajt a Mercedesnél.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.