Remegő mellek, nehézségi erő és hiperdrága luxusautók

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.08.30. 10.43

Azt hiszem, itt a vége. Ennél az igényesen gyártott tartalomnál többet az internet nem adhat az emberiségnek. A szőke modell mellei ugrálnak bikiniben, miközben igen gyorsan haladnak versenypályán, igen drága luxus-sportkocsikkal.

Második, virtuális életünk színtere mindent kínál. Minden ötletre, elképzelésre elkészítették már a kattintásgeneráló kontentet, 4K minőségben, percenként 120 képkockával rögzítve. Vegyünk például a direkt autóbuzik vágyálmaként, milliárdosok gyűjteményébe kötelező darabként illő típusokból párat.

Porsche 918 Spyder? Mindent megcsináltak már vele, amit médiamunkás csak kitalálhat. Gyorsulás, pályán mért körök, összehasonlítás a legnagyobb ellenfelekkel, használat utcán, videók, elemzések egészen a fejlesztési prototípustól kezdve.

Vége lenne ezzel? Nos, az égő panelházak közötti ugratás mutatványa még mindig parlagon hever, de feszes mellekkel megáldott fiatal hölgyet már senki se videózzon, ahogy az anyósülésben tépi testét a nehézségi erő. Mert megvolt ez is.

Igaz, ezernyi ilyen videót láttunk már, a táncoló mellek külön műfajként emelkedett ki a Youtube kínálatából, de most azért az eszköz erősen túlárazott. Mintha kilónyi sáfránnyal szórnánk meg a paprikás krumplit. Élvezzük hát.

 

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.