Napi életveszélyes őrület: 300 km/óra alagútban motoron

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.08.17. 08.40

Állítólag visszatért a motoros közúti száguldás leghírhedtebb arca, a svéd Ghost Rider, és egy rövid, de annál keményebb csapatással teszteli, hogy reagál 2016 netes közönsége a nevével fémjelzett őrületre.

Napi életveszélyes őrület: 300 km/óra alagútban motoron

Aki nem szatyorban lakott, és már képes volt kattintani 2000-2010 között, annak ismerős a Ghost Rider név. Az első legendás csapatása még 2002-ben jelent meg, és mindenki emlékszik arra a részre, amikor az állandóan teljes fekete szerelésben megjelenő motoros kevesebb mint 15 perc alatt teljesít egy közel 70 km-es távot Svédországban, néha a 300 km/órás tempóval állva hagyva a forgalmat.

A videót még a YouTube előtti időkben is osztották, csak Facebook helyett hatszáz forintért írt CD-re másolva. A közveszélyes svéd karakter és stábja pont ezért, a letöltések, kalózmásolatok miatt hagyta abba a profi eszközökkel gyártott veszett száguldásról szóló videók és DVD-k gyártását.

Sok idiótát ihletett meg, sokan utánozták, mára minden motorra tucatnyi kamerát aggathat, aki akar, és úgy tűnik, nincs igény egy ilyen misztikus antihősre, látványos felvétel akad elég. Most mégis úgy tűnik, visszatér a Ghost Rider, és megpróbál rálicitálni a YouTube/Facebook motorosaira, és újra csutkára tekert gázkarral, 300 km/órával nyomja a full kretént.

Kommentek

A Wankel motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok. Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

Targoncás oktatófilm, csak erős idegzetűeknek

Nagyon kel vigyázni, nehogy egy lehulló tapétavágó beleálljon a fejedbe, mikor épp leveszed a kobakot.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondái a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

Jól rejti árát az óriás-Toyota

Rangrejtve járni nincs jobb egy valójában sokba kerülő, de árát ügyesen palástoló kisbusznál. A Toyota Proace az igényes Verso-kivitelben járt nálunk, tesztünkön hibái is kiderültek.

A legkomolyabb játék, amit idén látsz

A Toyota Hilux tavaly történelmi eredményt ért el: Ausztrália legnagyobb számban eladott gépkocsijaként zárta az évet.  Ennek örömére készült el az életnagyságú gyerekjáték.

Ha nincs meg a sofőr, nincs büntetés – Nyilatkozott a rendőrség

Az ORFK közlése szerint a közterület-felügyelet kameráival nem lehet az objektív felelősség alapján bírságolni.

F1: Rajzfilm készült Vettel futamgyőzelméről

Elindult az új szezon, megérkezett a MiniDrivers első rajzfilmes összefoglalója is.

Különös autót fotóztak a Ferihegyi reptérnél

Olvasók küldte a fotókat, ilyet nem látni túl sűrűn itthon. Persze előfordul.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.