Miniatűr food truck, meg kell zabálni!

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.08.03. 07.00

Egy csapásra megszégyenítette a világ összes apukáját az a brit férfi, aki boltban kapható tucatjáték helyett saját maga épített egy csodát három gyerekének.

Miniatűr food truck, meg kell zabálni!

Az utóbbi időben váratlan feltámadásnak örvendenek az 1947 és ’81 között épített, legendás Citroën H furgonok: a bordázott lemezből, egyetlen ív nélkül megépült, fronthajtású teherjárművek vállalkozó kedvű konyhaművészek mozgó bodegájaként tértek vissza az életbe, hogy sörrel, hamburgerrel és egyéb “kézműves” finomságokkal enyhítsék a kifinomult közönség éhét-szomját.

Azt nem tudjuk, hogy történetünk főhőse, egy brit ezermester mire használja saját Citroënjét, az viszont tény, hogy gondolt egyet, és megépítette annak méretarányos, gyerekléptékű változatát.

cit03

Képek és forrás: metro.co.uk

A Super Tinky névre keresztelt csöppség 1,6 méter hosszú, 1,2 magas, szélessége pedig csupán 75 centiméter – 9 éves kislánya pont elfér a vezetőfülkében.

A 24 voltos villanymotorral szerelt Citroën-bonszáj meglehetősen gyors, 13 km/óra körüli a végsebessége. Bluetooth audiót is épített be az apuka, hogy munka közben gyorsabban teljen az idő – mert hogy a Super Tinky hamisítatlan food truck, amelyben elektromos grillplatni szolgál a fincsi hamburgerek sütögetésére. Igaz, ehhez le kell nyitni az autó tetejét, de ettől csak még hitelesebb a feeling.

cit01

Kommentek

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

F1: Legyél Lewis Hamilton VIP-vendége! – videó

A háromszoros világbajnok videós idegenvezetést tart a Mercedes melbourne-i csapatpavilonjában a kávézótól a konyháig.

Videó: Így kap másfél másodpercet Alonso Räikkönentől

Melbourne-i belső kamerás kör a mezőny két veteránjától a McLaren és a Ferrari közti különbségről.

F1: Óriási aranyköpés a Ferrari-főnöktől – videó

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így írta le két szóban Sebastian Vettelt és Kimi Räikkönent.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.