Így kell ingyen parkolni

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.06.25. 06.30

A Ferrari F40 nem csak minden idők egyik legjobb sportautója, de még praktikus is a hétköznapokban.

Ódákat ne várjanak a Ferrari fanatikusok, most szimplán egyetlen kép kedvéért jött létre a cikk, amin egy lapos kúszásban közlekedő Ferrari F40 látható. Háttértörténet nincs, de semmi szükség rá, ahogy az sem derül ki, hogy előre megkomponált képről van e szó, bár vélhetően igen. 

kép: GFWilliams

Ez a pokolfajzat a Ferrari gyár 40 éves születésnapjára készült. Sok helyen kiemelik mikor erről a modellről írnak, hogy ez még Enzo Ferrari felügyelete alatt született, vagy hogy utolsó mohikánkét zárta le a nyolcvanas évek elektronikamentes Kánaánját. 
A mérnökök belefeszítették mindazt, amit akkor a Ferrari tudott a száguldó cirkusz szintjén, és abban bizony nem volt sok számítógépes vezérlés. Ellenben annál több, akkor űrtechnikának számító karbonszálas műanyag, amit az F40 is megkapott.
A karosszéria alatt egy 2,9 literes, ikerturbón keresztül lélegeztetett, 470 lóerős V8-as próbálja meg elvenni az életet, hiszen még az igazán képzettek is csak teljes koncentrációval tudják uralni az autót versenypályán, ahová igazából való. Persze lehet vele poroszkálni közúton, vagy fánkokat rajzolni az aszfaltra, de az izzasztó és embert próbáló feladat akkor kezdődik, mikor a két turbó elkezd tölteni, az F40 pedig betöretlen vadlóként indul meg a fenekünk alatt.
Gyártásának ideje alatt, 1987-től 1992-ig összesen 1315 darab készült belőle. 

Kommentek

  • Jozscsi

    Ez az ingyen parkolós dolog nálunk még igaz is lehetne a gazdag bunkókra. Minél vastagabb valaki pénztárcája, annál vastagabb az arcán is a bőr.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.