Egy Suzuki, ami szopós malacért nem eladó

Az év hirdetése: Suzuki Swift RWD, csak driftre

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.04.30. 10.45

“Toyota Suprát, manuál váltóst beszámítok, esetleg Honda S2000-et, de csak ha turbós, viszont törpenyulat, keverőtárcsás-mosógépet, szopós malacot nem!”

Ezen a napos vasárnapi reggel mindenre számítottunk, csak arra nem, hogy belebotlunk az év eddigi legdurvább hirdetésébe, amiben hátsókerék-hajtású, driftre kihegyezett Suzuki Swiftet kínálnak eladásra.
Nem tudod hova tenni, igaz? Mi sem tudtuk, amíg el nem olvastuk a hirdetés szövegét, ami megcsinálta a vasárnapunkat, úgy 4-5 héttel előre is. Ha így nem sikerül eladni ezt a ’96-os Swiftet, akkor sehogy. Komolyan azt kívánom, hogy sikerüljön valakire rásózni a vasat, megérdemelné a hirdető.
Íme a hirdetés: Eladó hátsokerekes 1.6-os 16 szelepes benzines Suzuki Swift! Igen 4×4-böl lett csinálva, de nekem már egyrészt gyenge, mert 4-esbe már nem tudok vele driftelni száraz aszfalton, másrészt mindennapi használatra annyira nem élvezetes ahogy pattog meg ordíííít! 
 
Keményített gátlók, vágott rugók, 50-es rendszer, átmenő (most figyelj) gázgyorsítós hátsódob. Hoppá, nem akármi! Menettulajdonságai egész jók, leszámítva hogy a hegesztett difi rángatja a hátulját kanyarba, de ha rárúgod, nem is érzed! Installáltunk bele egy olajhűtőt meg egy olajhőfokmérő órát, ha sokat akarsz forogni egy helyben vagy a Tesco parkolóba a nagybevásárlás után, ne melegedjen el az olajad.
Csak Castrol olajjal volt hajtva, a diffibe is Castrol Limited Slip olaj van, de lehet, azért nem bírta, mert az volt ráírva a dobozra, hogy Nissan GT-R-be való. Van a kocsiban tucc-tucc is, de úgyse hallod mert ugyebár az 50-es rendszer elnyom minden külső hangot, de még az asszony sikítását is. Recaro ülések amik fűthetők mint kiderült, de még nem kötöttem be, de megmutatom hogyan működik, ha szeretnéd, poppoló és derékfűtés. Nagyon király! 
 
4 zónás klíma, szóval mind a 4 ablakot le tudod húzni a vezető oldalról, attól függ, hol hány fokot szeretnél! Állítható a kormány magassága is ha pl. akkora combod van mint Ronnie Coleman-nek, akkor beférjen a lábad a kormány alá kényelmesen. Hát nagyjából ennyi. 
Ja, igen, a lényeg, mint céloztam rá pár sorral feljebb, hogy a difi feladta a harcot, szóval hajtás az nincs. De veszel bele egy difit, levarrod és mehet tovább, maximum 10e Ft és 2 óra szabadidő szükséges hozzá, ha gondolod még segítek is persze ha utána elviszed innen. 2 küszöbre ráférne egy kis purhab+farmernadrág, mert egy-két lyuk van rajta, de nem mai autó ugyebár. 
Gyere el indítsd be, csinálj egy képet a hangjáról, akaszd rá a kötelet és szabadíts meg tőle, hogy ne itt álljon, hanem a te kertedbe vagy a te házad eljött. Az árból tudunk egy kicsit faragni pl. kiveszem a rádiót belőle, mert úgyse fog az kelleni neked, esetleg. De ha felhívsz, meg tudjuk beszélni. Visszahívós sms-t légy szíves ne küldj, mert nem tudlak visszahívni, nincs egység a telefonomon, a fél életem a kocsiba van. Toyota Suprát, balkormányos manuál váltóst beszámítok, esetleg Honda S2000-et, de csak ha turbós. Esetleg még arra rá is fizetek! Törpenyulat, keverőtárcsás mosógépet, szopós malacot, cigaretta csikket, használt óvszert, kemping biciklit, 4 személyes sátrat, antik széklábat nem kérek, köszönöm. Az előző kocsimat is ilyenekre cseréltem, és még nem bírtam eladni őket.
 

Létrehozva: 2015.06.07. Utolsó módosítás 2016.04.30.

Kommentek

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.