Egy Suzuki, ami szopós malacért nem eladó

Az év hirdetése: Suzuki Swift RWD, csak driftre

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.04.30. 10.45

“Toyota Suprát, manuál váltóst beszámítok, esetleg Honda S2000-et, de csak ha turbós, viszont törpenyulat, keverőtárcsás-mosógépet, szopós malacot nem!”

Ezen a napos vasárnapi reggel mindenre számítottunk, csak arra nem, hogy belebotlunk az év eddigi legdurvább hirdetésébe, amiben hátsókerék-hajtású, driftre kihegyezett Suzuki Swiftet kínálnak eladásra.
Nem tudod hova tenni, igaz? Mi sem tudtuk, amíg el nem olvastuk a hirdetés szövegét, ami megcsinálta a vasárnapunkat, úgy 4-5 héttel előre is. Ha így nem sikerül eladni ezt a ’96-os Swiftet, akkor sehogy. Komolyan azt kívánom, hogy sikerüljön valakire rásózni a vasat, megérdemelné a hirdető.
Íme a hirdetés: Eladó hátsokerekes 1.6-os 16 szelepes benzines Suzuki Swift! Igen 4×4-böl lett csinálva, de nekem már egyrészt gyenge, mert 4-esbe már nem tudok vele driftelni száraz aszfalton, másrészt mindennapi használatra annyira nem élvezetes ahogy pattog meg ordíííít! 
 
Keményített gátlók, vágott rugók, 50-es rendszer, átmenő (most figyelj) gázgyorsítós hátsódob. Hoppá, nem akármi! Menettulajdonságai egész jók, leszámítva hogy a hegesztett difi rángatja a hátulját kanyarba, de ha rárúgod, nem is érzed! Installáltunk bele egy olajhűtőt meg egy olajhőfokmérő órát, ha sokat akarsz forogni egy helyben vagy a Tesco parkolóba a nagybevásárlás után, ne melegedjen el az olajad.
Csak Castrol olajjal volt hajtva, a diffibe is Castrol Limited Slip olaj van, de lehet, azért nem bírta, mert az volt ráírva a dobozra, hogy Nissan GT-R-be való. Van a kocsiban tucc-tucc is, de úgyse hallod mert ugyebár az 50-es rendszer elnyom minden külső hangot, de még az asszony sikítását is. Recaro ülések amik fűthetők mint kiderült, de még nem kötöttem be, de megmutatom hogyan működik, ha szeretnéd, poppoló és derékfűtés. Nagyon király! 
 
4 zónás klíma, szóval mind a 4 ablakot le tudod húzni a vezető oldalról, attól függ, hol hány fokot szeretnél! Állítható a kormány magassága is ha pl. akkora combod van mint Ronnie Coleman-nek, akkor beférjen a lábad a kormány alá kényelmesen. Hát nagyjából ennyi. 
Ja, igen, a lényeg, mint céloztam rá pár sorral feljebb, hogy a difi feladta a harcot, szóval hajtás az nincs. De veszel bele egy difit, levarrod és mehet tovább, maximum 10e Ft és 2 óra szabadidő szükséges hozzá, ha gondolod még segítek is persze ha utána elviszed innen. 2 küszöbre ráférne egy kis purhab+farmernadrág, mert egy-két lyuk van rajta, de nem mai autó ugyebár. 
Gyere el indítsd be, csinálj egy képet a hangjáról, akaszd rá a kötelet és szabadíts meg tőle, hogy ne itt álljon, hanem a te kertedbe vagy a te házad eljött. Az árból tudunk egy kicsit faragni pl. kiveszem a rádiót belőle, mert úgyse fog az kelleni neked, esetleg. De ha felhívsz, meg tudjuk beszélni. Visszahívós sms-t légy szíves ne küldj, mert nem tudlak visszahívni, nincs egység a telefonomon, a fél életem a kocsiba van. Toyota Suprát, balkormányos manuál váltóst beszámítok, esetleg Honda S2000-et, de csak ha turbós. Esetleg még arra rá is fizetek! Törpenyulat, keverőtárcsás mosógépet, szopós malacot, cigaretta csikket, használt óvszert, kemping biciklit, 4 személyes sátrat, antik széklábat nem kérek, köszönöm. Az előző kocsimat is ilyenekre cseréltem, és még nem bírtam eladni őket.
 

Létrehozva: 2015.06.07. Utolsó módosítás 2016.04.30.

Kommentek

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.