Öreg Audiból méregerős pokolfajzat

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.04.23. 08.25

Az Interneten évente újra és újra felbukkanó projektautó jelenleg 830 lóerőt tud a 2.2 literes öthengeres blokkból kicsikarni.

Öreg Audiból méregerős pokolfajzat

Szakadt, öreg Audi 80 Quattro. Komolytalanul, leharcolva, Lee Tábornok narancsra festve. Vajon mi adja a bátorságot, hogy a filmvászon igazi kemény legényének a Dodge Charger R/T-nek színeibe bújjon? Azt hiszem, ha valaki látja mozgás közben Andreas Martinsson őrült kreálmányát, megszűnnek a kételyek. Ezt a fejtépő, kezelhetetlen tempót látva még a jó öreg Dodge is elereszti az olajat a cidritől. Az Interneten évente újra és újra felbukkanó projektautó jelenleg 830 lóerőt tud a 2.2 literes öthengeres blokkból kicsikarni. A tuning lelke egy Caterpillar munkagépből átemelt óriásturbó. Az idegen környezetbe kényszerített alkatrész 2.6 báros nyomással passzíroz levegőt a dugattyúk felé, ezt a kellő mennyiségű naftával megtámogatva áll elő az émelyítő teljesítmény. A vicc, hogy a srácok a futóműre már nem fordítottak ekkora figyelmet, így a turbónyomás megérkeztével az autó irányíthatatlan ágyúgolyóként indul meg, behatárolva a felhasználási területeket. A drift legalább jól megy, négy kerékkel füstölve sodródik az 1984-es négykarikás, de ha akad elég kifutó a végsebesség sem mindennapi, a legutóbbi mérés szerint 344 km/órát tud a svéd tábornok.

Kommentek

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

F1: Legyél Lewis Hamilton VIP-vendége! – videó

A háromszoros világbajnok videós idegenvezetést tart a Mercedes melbourne-i csapatpavilonjában a kávézótól a konyháig.

Videó: Így kap másfél másodpercet Alonso Räikkönentől

Melbourne-i belső kamerás kör a mezőny két veteránjától a McLaren és a Ferrari közti különbségről.

F1: Óriási aranyköpés a Ferrari-főnöktől – videó

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így írta le két szóban Sebastian Vettelt és Kimi Räikkönent.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.