Veszélyes útszakaszok átépítése: Baleseti gócpontok felszámolása, ahol kell csomópontok átépítése.

Veszélyes útszakaszok átépítése: Baleseti gócpontok felszámolása, ahol kell, csomópontok átépítése.

Klíma a felújított hármas metróra: Információink szerint nem terveznek klimatizálást a hármas metró felújított szerelvényeibe. Pótolnánk ezt a "felesleges" extrát.

Klíma a felújított hármas metróra: információink szerint nem terveznek klimatizálást a hármas metró felújított szerelvényeibe. Pótolnánk ezt a “felesleges” extrát.

Vasúti átjárók sorompóval való ellátása: A fényjelzés sokszor nem elég, a sorompó sokkal magasabb biztonsági fokozatot hoz.

Vasúti átjárók sorompóval való ellátása: a fényjelzés sokszor nem elég, a sorompó sokkal magasabb biztonsági fokozatot hoz.

Kátyúmentesítés: Bárhol teszünk meg hosszabb távot az országban, legyen az vidéki mellékút, vagy a Hungária körút, mindenhol akad olyan keréktörő kátyú, ami szinte üvölt a javításért. Ezek a gigantikus kráterek epekedve várják a tömést, és ehhez tökéletes finanszírozási alap lenne a VÉDA-bevétel.

Kátyúmentesítés: bárhol teszünk meg hosszabb távot az országban, legyen az vidéki mellékút vagy a Hungária körút, mindenhol akad olyan keréktörő kátyú, ami szinte üvölt a javításért. Ezek a gigantikus kráterek epekedve várják a tömést, és ehhez tökéletes finanszírozási alap lenne a VÉDA-bevétel.

Vezetéstechnikai tréning jogsi mellé: Ha a balesetek számának csökkentése a cél ennél jobb módszer nincs. Egyszerűen meg kell tanítani az embereket vezetni, és akkor átadni a jogosítványt, amikor megfelelően képes uralni a rá bízott járművet. Ehhez pedig nagy segítség egy profi vezetéstechnikai tréning.

Vezetéstechnikai tréning jogsi mellé: Ha a balesetek számának csökkentése a cél, ennél jobb módszer nincs. Egyszerűen meg kell tanítani az embereket vezetni, és akkor átadni a jogosítványt, amikor megfelelően képes uralni a rá bízott járművet. Ehhez pedig nagy segítség egy profi vezetéstechnikai tréning.

Öreg tömegközlekedési eszközök cseréje: Bár Budapesten már egyre több új busz, troli, villamos jár, de vannak területek, ahol még mindig a 25-30 éves Ikarusok húzzák az igát. Ezekből is nyugdíjba küldenénk párat.

Öreg tömegközlekedési eszközök cseréje: Bár Budapesten már egyre több új busz, troli, villamos jár, vannak területek, ahol még mindig a 25-30 éves Ikarusok húzzák az igát. Ezekből is nyugdíjba küldenénk párat.

Töltőoszlopok telepítése villanyautóknak: Befektetés a jövőbe! Erre költeni kötelesség, a töltőpontok építésének finanszírozása nagy lökést adhatna a villanyautók terjedésének.

Töltőoszlopok telepítése villanyautóknak: Befektetés a jövőbe! Erre költeni kötelesség, a töltőpontok építésének finanszírozása nagy lökést adhatna a villanyautók terjedésének.

P+R parkolók létesítése: Ez egy olyan szolgáltatás, amiből sosem elég, és sok autós szavazna a tömegközlekedésre, ha a megfelelő helyen, a megfelelő méretű P+R parkolók kerülnének kialakításra.

P+R parkolók létesítése: Ez egy olyan szolgáltatás, amiből sosem elég, és sok autós szavazna a tömegközlekedésre, ha a megfelelő helyen, a megfelelő méretű P+R parkolókat építenének.

Kopott útburkolati jelzések javítása: Az ezernyi lekopott zebra, felezővonal, egyéb útburkolati jel iszonyat mód hiányzik egyes szakaszokról. Ezek pótlásával, újrafestésével garantáltan csökkenne a közúti balesetek száma.

Kopott útburkolati jelzések javítása: Az ezernyi lekopott zebra, felezővonal, egyéb útburkolati jel iszonyatosan hiányzik egyes szakaszokról. Ezek pótlásával, újrafestésével garantáltan csökkenne a közúti balesetek száma.

Legyen több traffipax: Rengeteg olyan útszakasz, település van az országban, ahol 20-30 kilométeres körzetben egyetlen traffipax sincs. Ilyen például Tiszadob, ahol nemrég nyitotta meg a kapuit a látogatók előtt a felújított Andrássy kastély. Kedvelt turistalátványosság lett, amit autóval lehet legkönnyebben megközelíteni. Biztos kaszálna egy-két telepített traffi a környéken. Így a körforgás soha nem állna meg...

Legyen több traffipax:
Rengeteg olyan útszakasz, település van az országban, ahol 20-30 kilométeres körzetben egyetlen traffipax sincs. Ilyen például Tiszadob, ahol nemrég nyitotta meg a kapuit a látogatók előtt a felújított Andrássy kastély. Kedvelt turistalátványosság mostanában, amit autóval lehet legkönnyebben megközelíteni. Nehogy a lakosok veszélyben legyenek már a száguldozó turistáktól! Egy-két telepített traffi az ilyen helyeken is elférne, így a körforgás soha nem állna meg… Hajrá!