330 km/órával száguldott, mégse büntették meg

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.02.26. 16.06

Mert mindezt a német autópályán tette. A felvételt elnézve azért van értelme a sebességkorlátozásoknak, de mégis csodálatos, hogy van még közút, ahol az ember ilyesmit kipróbálhat.

Amikor az autópálya szaggatott sávelválasztó festése folyamatos csíkká olvad össze, akkor már nincs értelme lenézni a sebességmérőre. A tempó pokoli, olyan tartomány, amit csak ritkán közelít meg bármilyen személyszállításra alkalmas jármű, legalábbis a szárazföldön. Ezért rémisztő és bámulatos amit ez a Koenigsegg Agera R művel a német autópályán. A skandináv szörnyet sokszor láttuk már, ahogy elképesztő tudását fitogtatja, de főleg hatalmas betonplaccon, repülőtéren zúz kegyetlenül. Az ilyen tereken pedig elvész a sebességérzet. A belső sávban viszont más a helyzet. Itt 330 km/óra felett már azok a rokonok is izgulnak, akikre csak félelmünkben gondolunk, a normál tempóban haladókat mintha egy varázsló tüntetné el az útból. Ez a varázsló az ülések mögött szuszogó 5,0 literes V8-as motor, ami E85-ös üzemanyaggal itatva 1140 lóerőt tud, a 0-300-as “sprintet” pedig mindössze 14,53 másodperc alatt hozza. Pár nyálcsorgatásra alkalmas rekord érték:  0-300 km/h = 14,53 mp 0-200 mph = 17,68 mp 300-0 km/h = 6,66 mp 200-0 mph = 7,28 mp 0-300-0 km/h = 21,19 mp 0-200-0 mph = 24,96 mp https://www.youtube.com/watch?v=ekMBFprDTEg

Kommentek

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

F1: Állami elismerést kapott Kimi Räikkönen

A Ferrari világbajnok pilótája Finnország első sportnagykövete lett.

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.