10 használt autó kétmillió alatt, amivel te lennél a császár

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.02.19. 12.15

Csökken az üzemanyag ára, mikor vegyünk V8-as benzintemetőt, ha nem most?

A Mad Max óta tudjuk, hogy a V8 a pokolban is V8, hiszen egy négy részből álló filmeposzt építettek fel a nyolchengeres blokk tiszteletére. Akinek pedig egy csepp benzin is van a vérében, az mindig is akart egy V8-as benzinfalót, ami, ha odalépünk, megemeli az orrát, mint egy motorcsónak, és gurgulázva égeti el az utolsó csepp naftát is a Földön.

Mivel az üzemanyagok ára utoljára hét évvel ezelőtt volt ilyen alacsony, mikor kacérkodjunk nyolchengeres csatahajókkal, ha nem most? Ezen felbuzdulva szétnéztünk az egyik legnagyobb használtautós-portálon, hogy lássuk, milyen V8-as dögöket kapunk kétmillió forint alatt.

Mercedes E-osztály W210 E430

media-25--54ec9c7b8f6ce

A 4,3 literes E-osztály 279 lóerős, nulláról 6,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. A Mobilén bőven találtunk átszámítva 1 millió forint környékén, de ha jót akarsz a pénztárcádnak, és nem szeretnél felülni a szopórollerre, akkor szánj rá még 800-900 ezret.

Megbízhatóság: 7/10

Audi S8 4,2 quattro

6110830017_large

A Mátrix óta akarok egy ilyet. Keskeny első lámpák, hosszú, lapos kasztni és diszkrét “S” a hűtőrácson, csak a miheztartás végett. A 4,2 literes V8-as 340 lóerőt szabadít a négy kerékre, és ha ezzel jelensz meg egy belvárosi szórakozóhely előtt, még most is összerezzen mindenki.

Megbízhatóság: 6/10

Lexus LS400 V8

Front Left

Nem kimondottan Európának szánták, de találni néhány eladó példányt a második generációs LS400-ból, amit 1995 és 2000 között gyártottak. Hűvös elegancia, négyliteres V8, ami 254 lóerővel suhan. Leültetve és ezzel a felnivel elég prosztó, de így kéne igazán.

Megbízhatóság 10/10

BMW E39 540i

540i

Az 540i a puszta matekkal meggyőz: 4,4 literes V8, 286 lóerő, 0-100-as sprint 6 másodperc és 250 km/órás végsebesség. 1996-tól 2004-ig gyártották, az amerikai piacra készült 291 lóerős változat is. És van belőle kézi váltós!

Megbízhatóság: 8/10

BMW E38 740i

740i

Ha kicsi lenne az Ötös, akkor durván ugyanannyiért kapunk E38-at is, ugyanazzal a 4,4 literes motorral. De ha nem szeretnénk az összes pénzünket benzinre költeni, akkor ez a Hetes elérhető 3,0, 3,5 és 4,0 literes V8-as erőforrásokkal is, amik persze kevesebbet teljesítenek, de cserébe a fogyasztás is kicsit kedvezőbb. Árban nincs nagy különbség, plusz-mínusz néhány százezer forint.

Megbízhatóság: 8/10  

Jaguar X308 XJR

jag

Ez amolyan titkos befutó, teljesen véletlenül akadtam rá keresgélés közben. Nem is találtam csak egyetlen eladó példányt kétmillió alatt, ami azt sejteti, hogy ezt inkább érdemes drágábban megvenni, különben könnyedén ráfázunk. A négyliteres V8-as kompresszorral 363 lóerős, a lista legerősebb versenyzője, szóval itt a helye!

Megbízhatóság: 5/10

VW Passat W8

w8.jpg1.

A négy sorban elrendezett hengereknek köszönhetően a motor igen kompakt. A V8-as motorok hengersoronként négy, egy sorban álló hengere nem fért volna el a motorházban, így a hengereket nem sorban egymás mögé, hanem egymáshoz képest kissé eltolva építették be. A hengerfej úgy néz ki, mintha két V4-es erőforrást építettek volna egybe. A képzeletbeli V4-es hengerei 15 fokos szöget zárnak be egymással, a két V4-es egység közötti szög 72 fok. Ennek köszönhetően a W8-as motor 420 milliméteres hosszával korának legkisebb nyolchengerese lett. A 3999 köbcentis motor hatezres fordulatnál adja le 275 lóerős legnagyobb teljesítményét, a 370 Nm-es nyomaték már 2750-nél jelentkezik.

Megbízhatóság: 7/10

Mercedes S55 AMG W220

amg

Óriási szerencse kell hozzá, hogy ezt a 360 lóerős limuzint kifogjuk 6000 euró környékén, de érdemes türelmesnek lenni és keresgélni, nem utolsósorban alkudni, ha ilyet szeretnénk, mert amit az S55 AMG nyújt, azt csak nagyon kevés vetélytársa tudja. Nem hiába ez a legdrágább vas a listán.

Megbízhatóság: 6/10

Range Rover V8

 

landi

A második generációs Range Roverekből létezik 4,0 és 4,6 literes V8-as. Áruk 3-4 ezer euró környékén mozog, szóval hazai közterhekkel és rendszámozással együtt is bőven belül a kétmillió forintos határon. A nagyobb hengerűrtartalmú 224 lóerős, és ezt bátran lehet terepjárónak nevezni, köszönőviszonyban sincs a mai SUV-kkal. Más kérdés, hogy reggel nem mindig fog beindulni

Megbízhatóság: 4/10

Jeep Grand Cherokee

jeep

A felsorolt autók közül ebben érint meg legjobban Amerika szele. Főleg a 235 lóerős 4,7 literes V8-asban. De tudok jobbat, van ez 5,2-es HEMI blokkal is, amihez már tényleg csak egy kóla és hamburger kell. Ezekhez az amcsi dögökhöz már 2000 euró környékén hozzá lehet jutni, és senki nem mossa le rólad a gengszter billogot.

Megbízhatóság: 8/10

Szavazás

Nálad melyik lenne a befutó?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Esetleg van egyéb ötleted a listához? Ne tartsd vissza, szúrd be kommentbe! ;)

Kommentek

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.