Eladó Moszkvicson még nem nevettünk ilyen jót

A nap hirdetése

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.02.15. 11.02

Ezúttal olvasónk küldött egy gyöngyszemet: Peti úgy hirdeti Moszkvicsát, hogy majdnem kedvünk támadt megvenni.

Nyolcvanezerért kínálják ezt a 75 lóerős M2140-et, aminek a legfőbb erénye, hogy hátul hajt, szóval akár driftdonornak is kiváló lehet, ha valaki megpiszkálja az 1,5 literes motort, vagy egy az egyben kidobja és a helyére valami erősebbet épít be. Aztán már csak a futóművet kell átalakítani, megerősíteni a kasznit és mehet is lapjával.
Innen a hirdető leírása:

“Nahh! Akkor közkívánatra fussunk neki még egyszer! Teljesen üzemképes szerkezetileg jó állapotban, a kaszni javításra szorul azon a vonalon ahol a kerekek odaverik a vizet! Ha nem akarod átíratni akkor nem kell, úgy van kivonva a forgalomból, ha donornak vagy háztáji gépnek szeretnéd használni! A plusz alkatrészek már elfogytak, csak a kocsi van! Tesók, főnökök, új autó keresők, notórius ígérgetők, visszahívós sms-t küldözgetők, most indulok adok érte 25 ezret! Kérem ne fárasszanak ezen már túl vagyok, van még elég hirdetés ezen kívül hívogassák azokat! 

Igen jól látod, Zalaegerszegen van az autó, és már azt is megtudtam, hogy ennek a városnak az a fő jellemzője, hogy nagyon messze van! Sajnos nem tudok beszámolni: 2000 darab napos kakast, motorhibás verhovinát, és megunt anyóst sem! Ha eddig elolvastad és még mindig érdekel az autó, akkor hívj, vagy írj, én pedig várlak szeretettel! Ui: A vétel ár fix forintban értendő és egy összegben fizetendő a helyszínen valamint nem áll szándékomban az útiköltség, szállítási költség elengedése a vételárból! Ha úgy érzed hogy ez irreálisan magas ár, akkor javaslom a Moszkvics elé beírni a pedálos szót, és úgy keresgélni! Üdv: Peti”


A hirdetésben szereplő példány 1982-ből származik, azaz pontosan hat évvel a típus bemutatása után gurult le a gyártósorról. A 2140 többféle változatban készült, kombi és furgon karosszériával is.
A gyár folyamatosan fejlesztette a 2140-est, azonban ezek a fejlesztések az egyre szűkebb lehetőségek miatt inkább csak a költségek csökkentését szolgálták. Így minőségben és megbízhatóságban is visszalépést jelentettek. Az összeszerelés minősége szép lassan leromlott, megjelentek a más típusokból (LADA) átvett alkatrészek, azonban ezek illesztése nem mindig sikerült az alapvetően változatlan régi konstrukcióhoz. 

Mindezek ellenére a 2140-est sokan kedvelték olcsó ára, erős motorja, jó fékje, és strapabíró kialakítása miatt.

Elnézést, a szavazás ebben a pillanatban nem elérhető.

Kommentek

  • soma53

    Ja és a vevőnek kell vele kijárnia onnan :-)

  • Pppp

    Ez kib.szott nagy!!!

  • Ex-taxis

    Ez a hírdetés teljesen rendben van. Remélem megadja valaki ezt az árat és nem lesz az autó az enyészeté! A képeket nézve egy szép veterán verda lehetne belőle.

  • Troublemaker

    Teljesen korrekt hírdetés és ár.Semmi kivetnivaló nincs,nem úgy,mint a kamu/hazudós Rolls Royce-os hírdetésben,ahonnan kisérteties módon eltünt néhány hozzászólás.Elhiszem,hogy havertesósrác-é volt a kocsi,de a kritikát illik elviselni.

  • mazsoqq

    A “tesók, főnökök kíméljenek, MÉH-be elvinni én is tudom” szöveg már minden 2.-3. hirdetésben ott van. Ennyire próbálkoznak minden hirdetésnél?

  • HERCULES

    Nem kötekedni akarok, de ha ki van vonva forgalomból, akkor hogy van rajta rendszám?
    Tudtommal ez csak úgy lehetséges, ha ideiglenesen van kihúzatva..!Ideiglenes kivonatásnál meg azért szerintem még át kell iratni..!
    Szóljatok, ha tévedek..!

F1: Rosberget elsöpörte a szarvihar

Nico Rosberg kiposztolt egy képet a feleségével és a kislányával, nekiestek a kommentelők.

F1: Button a 300. futamon is tanul

Jenson Button a hétvégi Maláj Nagydíjon 300. Forma-1-es versenyén indul. A 2009-es veterán a jubileum kapcsán tekint vissza a karrierjére.

Csak nekünk új: Ford Edge

Amerikában majdnem egy évtizede ismert a Ford Edge. Nemrég megkapta Európa is a márka legnagyobb szabadidőautóját

F1: Hamilton mindent belead, és remél

Lewis Hamilton a nehéz szingapúri hétvége után visszavágásra készül Malajziában, Nico Rosberg élvezi a sikersorozatot.

F1: Nem biztos, hogy a Honda beveti az új motort

A Honda egyelőre nem döntötte el, hogy új specifikációjú motorra vált-e a Maláj vagy Japán Nagydíjon.

Ezt vezeti az utak királya

Különleges megjelenésű nyergesvontatóval rukkolt elő a Renault, mellyel az országutak királyait szeretné megcélozni.

F1: Räikkönen nem siet a visszavonulással

Kimi Räikkönen 2017-ben még biztosan a Ferrarinál versenyez, és egyelőre nem érzi úgy, hogy biztosan az lesz az utolsó éve. A jövő nyitott.

Jön a még durvább Nissan GT-R

Tovább csiszolta taktikai csapásmérő fegyverét a Nissan. A GT-R Track Edition közvetlenül a GT-R Nismo alatt helyezkedik el.

F1: Egy csatlakozó vágta tönkre Grosjean hétvégéjét

A Haas-csapat megtalálta Romain Grosjean siralmas szingapúri hétvégéjének okozóját, a hibás csatlakozót a Maláj Nagydíjra kijavítják.

F1: A Renault hiába szeretné Sainzot

A Toro Rosso főnöke szerint semmi realitása annak, hogy Carlos Sainz 2017-ben a Renault-nál versenyezzen.

Papírból készült Aston Martin

Nem is gondolná az ember, hogy mire jó egy autó felhasználói kézikönyve azon kívül, hogy belelapozzunk, ha valamit nem tudunk.

Jön a következő F1-főnök?

A motorsportmarketing-guru, Zak Brown elhagyja saját cégét, sokak szerint hamarosan a Forma-1 vezetői között bukkanhat fel.