Verseny az autópályán: Nissan GT-R vs. Koenigsegg

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.02.14. 09.02

Annyira reménykedtem, hogy nem a sofőr fogja a telefont 320 km/óránál.

Ebben a törökországi sprintben jó pár sportautó szabadjára engedte a lovakat, de a (semmiképp sem gyári) Nissan GT-R R35 túl nagy falatnak bizonyult a Koenigsegg CCX számára.
Az sajnos nem derült ki, hogy a Nissan motorháza alatt milyen technika lapul, de egészen biztos, hogy nem a gyári 550-600 lóerős (modellváltozattól függően) 3.8 literes VR38DETT blokk, hiszen az kevés lett volna a több mint 800 lóerős CCX ellen.
A videó készítője egyébként egy Mercedes E63 AMG volánja mögött ül és volt annyi esze, hogy 300 km/óra fölötti tempónál a telefonját basztassa.

Kommentek

  • mtbe

    Igen, ez van. Már mindenhol és minden helyzetben előkapják a mobilt. Ez egyfajta függőség. Méghozzá nagyon erős függőség. Sokan ebéd közben is a telefonjukat csesztetik, ahelyett hogy a velük szemben ülő barátjukkal/kollégájukkal beszélgessenek. Szóval visszatérve ide, már nem is lepett meg nagyon.

  • Vorserie

    Az hogy is van,hogy a káromkodást tartalmazó kommenteket törlitek,de nektek lehet a cikkben trágár szavakat írni??

    Kettős mérce?

  • szaboata

    Gondolom,hogy ha a rendős megállítja őket,akkor nem a pótizzó és elakadást jelző háromszög hiánya jelenti a büntetés tárgyát.

  • tatabike

    “Sokan ebéd közben is a telefonjukat csesztetik, ahelyett hogy a velük szemben ülő barátjukkal/kollégájukkal beszélgessenek.”
    Aki esetleg ebéd közben enni akar, és nem beszélgetni, hm…?

  • mtbe

    tatabike,
    ha enni akar, akkor egyen…de a telefon nem evőeszköz :D

  • kawaninja

    igen, az evéshez nem kell telefon.
    nem mellesleg ebből a videóból semmi nem mutat arra, hogy ez most egy vérre menő viadal lenne. ezek után pedig azt feszegetni, hogy vajon mi lehet a nissan motorterében! az fel sem merülhet, hogy nem mindegyik sofőr egyformán felelőtlen, de mindegy.

  • menőmanó

    “…hogy ez most egy vérre menő viadal lenne.”

    Avass már be, hogy milyen egy vérre menő viadal!
    Talán lőnek is egymásra? :D

  • Mikigyerek

    Vagy csak szar a Koenig sofőrje.

  • menőmanó

    Nem tudom miért kell fondorlatot keresni ott ahol nincs.
    A GT-R egyedileg tuningolt autó, ahol a svédnek esélye sincs. Ennyi.
    Ha valaki dilettáns, akkor utána kéne nézni, hogy milyen teljesítményű és gyorsaságú Nissan GT-R-eket építenek szerte a világban.

  • djdunay

    Csak a nitro lehet!

F1: A Mercedesnél nem örültek Hamilton árulkodásának

Lewis Hamilton a csapat háta mögött panaszkodott a versenyigazgatónak a Hungaroringen, de most az új intézkedésnek sem örül.

F1: Kemény lesz a Red Bull-Ferrari-csata

A Red Bull pilótái úgy vélik, szombaton igen szoros lesz a verseny a Ferrarival az időmérőn.

F1: Hamiltont visszafogta a Mercedes

A Mercedesnél arra utalnak, hogy Lewis Hamilton hockenheimi “lassúsága” a szándékosan mérsékeltebb programnak köszönhető. A büntetéstől akarják megvédeni az angolt.

F1: Button megjárta a kórházat, nincs baja

A Német Nagydíj második szabadedzésén szemirritációra panaszkodó Jenson Buttont már ki is engedték a kórházból.

Hétvégén útnak indulna? 50 kilométeres dugó is lehet!

Tengerpartra utazna a hétvégén? Akkor ezt most olvassa el, mert fontos. Tényleg!

F1: Rosberg az élen, Hamiltonnak nem megy

Nico Rosberg a Német Nagydíj második szabadedzésén is jelentős előnnyel verte csapattársát, Lewis Hamiltont, úgy tűnik, nagyon fekszik neki a hazai pálya.

Kecskeméti harcművész

Valódi utcai harcost faragott a Mercedes elsőkerék-hajtású szedánjából a német cég. Motortuning nem jár hozzá, és nem is illeszthető az összes kivitelhez.

Ki a gyorsabb – Az ember vagy a számítógép?

Méréseink azt mutatták, hogy nedves úton a mai ESP-rendszerek ellenében egy nagyon jó kezű profi sem képes számottevő előnyt kiautózni. A Hockenheimringen teszteltük a különbséget ember és gép között.

F1: Aktív fejvédőn gondolkodnak

A 2017-re leszavazott glória és a Red Bull-féle szélvédő melletti alternatívaként egy szükség esetén automatikusan nyíló fejvédőn is gondolkodnak az FIA-nál.

Kulcsrakész versenyautó Angliából

Minden idők legfürgébb Lotus Elise-eként emlegeti gyártója a forgalmi engedéllyel nem rendelkező, ám minden bizonnyal rendkívül szórakoztató pályanapi versenyautót.

F1: Új sisakkal versenyez Vettel és Rosberg

A hazai versenyre a mezőny négy német pilótájából három új sisakfestéssel készült, mutatjuk, mit hordanak Hockenheimben.

Három keréken nyomul az új zsarurobogó

Mostantól rendőrségi feladatokra felkészített kivitelben is kínálja háromkerekű, nyolcadliteres modelljét a Yamaha.