11,5 millióért kínálnak egy 36 éves Nivát

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.02.04. 10.15

Újabb időkapszula került elő Oroszországban, az 1980-as ritka Lada Niváért brutális összeget kérnek, ennyiért vadonatújból is kaphatunk fél tucatot.

Miért ez a pofátlan ár? Nos, elsősorban a kitűnő kondíció, valamint a kilométer-számláló miatt, amely éppen kétszázat mutat. Tehát szalonállapot, és a képek alapján nem egy góréban hagyott patkányfészekről van szó, ezt az autót valaki tudatosan konzerválta. Most pedig tudatosan kérnek érte 3,2 millió rubelt, vagyis 11,5 millió forintot!
Korai kiadás, ritka vörös színben, VAZ-2121 kódjellel. Motorja a VAZ-2106 öröksége, 1560 köbcentivel, 80 lóerővel és 116 Nm nyomatékkal. Az autó történetéről hallgatnak a források, egyszer már felbukkant az orosz piacon, sokkal nyomottabb egymilliós áron, de most újra gazdát keres, még drágábban. (via drive2.ru)

Kommentek

  • alcatalca

    Miért? Szép nem? De.

  • medve1976

    Noooormális? Margit! 11.5 millióért egy használtat, amikor a vadi új sokkal olcsóbb? ;-)

  • Kempelen.

    Mackó pajti, ebből látszik, hogy fogalmad sincs.

  • DTF

    Meg ujonan is sok az a 3 millio egy olyan autert, amivel ha baleseed van, tuti nem eled tul (foleg ugy h no legzsak – nem is ertem h hogany lehet forgalmazni az eu-ban)

  • PROVOCATOR

    Nem eredeti a műszerfal és a lökhárító. Szerintem ez felújitott és keresnek rá egy balek gyűjtőt.

  • tatabike

    De eredeti a műszerfal és a lökhárító is. Ez ugyanis valószínűleg nyugati exportra készült modell, hozzánk meg a többi KGST-országba a fapados verzió jött. Ha akarsz csodálkozni, milyen Nivák is léteztek régen, írd be a google-ba, hogy Lada Niva California például. Meg fogsz lepődni. Kanadában rengeteget eladtak belőlük annó például.

  • Larry08

    Igen,ilyen lökhárítói voltak voltak az akkori Niváknak.Én a ’80-as évek elején végeztem el a középiskolát,majd közvetlen utána Nivát is szereltem.
    Minden eredetinek néz ki rajta.

  • girhes1

    Van már benne sebességváltó,három is.Mikor melyik esik kézre :)

  • Fahrer

    Nem értem, hogy miért hasonlítanak össze sokan egy új autót bármiben is egy veteránnal. Az értékét pont a kora adja, továbbá az állapota, futásteljesítménye, ezen túl pedig az, hogy egykor mennyit gyártottak belőle. Egy jó állapotú veterán autó értéke a csillagokig felkúszhat. Itt annyi az érdekesség, hogy még ennyi év elteltével is gyártják a típust; hogy ez értéknövelő, vagy értékcsökkentő tényező, az egyéni megítélés kérdése.

    Ami viszont nem szorosan, de kapcsolódik a cikkhez, hogy tényleg nem tudom, hogyan forgalmazhatják a jelenlegi Nivát az EU-ban, ahol előírás a légzsák épp úgy, mint az ESP is. Biztos van valami jogi kiskapu…

  • HERCULES

    A legjobb terepjáró a világon!

  • HERCULES

    Ha a Vaterán van hülye, aki közel másfél millát csenget ki egy döglött légyért, akkor ne sokaljunk már 11,5 milliót egy szuper terepjáróért! :)

  • rokakoma

    girhes1! Ha olyan buta vagy, hogy nem tudod, hogy a sebességváltó mellett a másik két kar mire való, vedd elő a szakirodalmat! Ne reklámozd a műszaki analfabétizmusodat!

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.