11,5 millióért kínálnak egy 36 éves Nivát

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.02.04. 10.15

Újabb időkapszula került elő Oroszországban, az 1980-as ritka Lada Niváért brutális összeget kérnek, ennyiért vadonatújból is kaphatunk fél tucatot.

Miért ez a pofátlan ár? Nos, elsősorban a kitűnő kondíció, valamint a kilométer-számláló miatt, amely éppen kétszázat mutat. Tehát szalonállapot, és a képek alapján nem egy góréban hagyott patkányfészekről van szó, ezt az autót valaki tudatosan konzerválta. Most pedig tudatosan kérnek érte 3,2 millió rubelt, vagyis 11,5 millió forintot!
Korai kiadás, ritka vörös színben, VAZ-2121 kódjellel. Motorja a VAZ-2106 öröksége, 1560 köbcentivel, 80 lóerővel és 116 Nm nyomatékkal. Az autó történetéről hallgatnak a források, egyszer már felbukkant az orosz piacon, sokkal nyomottabb egymilliós áron, de most újra gazdát keres, még drágábban. (via drive2.ru)

Kommentek

  • alcatalca

    Miért? Szép nem? De.

  • medve1976

    Noooormális? Margit! 11.5 millióért egy használtat, amikor a vadi új sokkal olcsóbb? ;-)

  • Kempelen.

    Mackó pajti, ebből látszik, hogy fogalmad sincs.

  • DTF

    Meg ujonan is sok az a 3 millio egy olyan autert, amivel ha baleseed van, tuti nem eled tul (foleg ugy h no legzsak – nem is ertem h hogany lehet forgalmazni az eu-ban)

  • PROVOCATOR

    Nem eredeti a műszerfal és a lökhárító. Szerintem ez felújitott és keresnek rá egy balek gyűjtőt.

  • tatabike

    De eredeti a műszerfal és a lökhárító is. Ez ugyanis valószínűleg nyugati exportra készült modell, hozzánk meg a többi KGST-országba a fapados verzió jött. Ha akarsz csodálkozni, milyen Nivák is léteztek régen, írd be a google-ba, hogy Lada Niva California például. Meg fogsz lepődni. Kanadában rengeteget eladtak belőlük annó például.

  • Larry08

    Igen,ilyen lökhárítói voltak voltak az akkori Niváknak.Én a ’80-as évek elején végeztem el a középiskolát,majd közvetlen utána Nivát is szereltem.
    Minden eredetinek néz ki rajta.

  • girhes1

    Van már benne sebességváltó,három is.Mikor melyik esik kézre :)

  • Fahrer

    Nem értem, hogy miért hasonlítanak össze sokan egy új autót bármiben is egy veteránnal. Az értékét pont a kora adja, továbbá az állapota, futásteljesítménye, ezen túl pedig az, hogy egykor mennyit gyártottak belőle. Egy jó állapotú veterán autó értéke a csillagokig felkúszhat. Itt annyi az érdekesség, hogy még ennyi év elteltével is gyártják a típust; hogy ez értéknövelő, vagy értékcsökkentő tényező, az egyéni megítélés kérdése.

    Ami viszont nem szorosan, de kapcsolódik a cikkhez, hogy tényleg nem tudom, hogyan forgalmazhatják a jelenlegi Nivát az EU-ban, ahol előírás a légzsák épp úgy, mint az ESP is. Biztos van valami jogi kiskapu…

  • HERCULES

    A legjobb terepjáró a világon!

  • HERCULES

    Ha a Vaterán van hülye, aki közel másfél millát csenget ki egy döglött légyért, akkor ne sokaljunk már 11,5 milliót egy szuper terepjáróért! :)

  • rokakoma

    girhes1! Ha olyan buta vagy, hogy nem tudod, hogy a sebességváltó mellett a másik két kar mire való, vedd elő a szakirodalmat! Ne reklámozd a műszaki analfabétizmusodat!

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.