Így kell használt autót hirdetni, gratulálunk!

A nap hirdetése

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.01.16. 09.01

Nem elég, hogy alig lehet elolvasni a leírást, de a képeken is csak két lámpa látszik. Ezt a BMW-t így nehéz lesz eladni.

“Elabo gyönyörü BMW 530d e60 kaszni” – már a cím is ki van maxolva, bár az nem derül ki, hogy miért csak a kasznit hirdeti, vagy egyáltalán miért szerepel a címben a kaszni szó.
De nézzük mi is áll a hirdetésben (nem lesz egyszerű megfejteni):
“BMW 530d e60 kaszni érvényes okmányokal job kormányos a felnik gyári e46 BMW röl let levéve 2010 BMW felni sok esztrával. Motor 3000 turbo dizel 220 loerö meg kimélt álapotba auto mata 6 fokozatu meg fel let rajta ujitva 1 pár dolog de azt majd el mondom ha érdekel es az igaz hogy ki vilan a motor jel zi a kopjuter de én de álok vele bár mejik szervizbe ugy hogy rejtet hiba nics ugy hogy nem zsákba macska nagyon meg biszhato ugy hogy ha érdekel valakit énragaszkodok hozá hogy vétel elöt fel fakasuk padra”

Ha ez még nem vette el teljesen az érdeklődök kedvét, akkor majd a fotók el fogják, ugyanis a szépen világító lámpákon és egy belső fotón kívül az égvilágon semmi nem derül ki az E60-as Ötös esztétikai állapotáról.
Így bizony nehezen fog új gazdát találni ez a BMW…
A teljes hirdetést ITT tudod megnézni

Kommentek

  • subi2

    Magyar órán, valószínűleg nem vett részt, egyszer sem.

  • kojomjo

    Talán csak 6 osztályt de nem is ez a lényeg, Orbán rejtett erő forrása.A fogalmazásból gondolva.

  • Pityek

    A kaMMerásos mobilt meg csak este kapta kőcsön azé ilenek a képek.
    Viszont érdekelnének az extrával felszerelt felnik….

  • Jozscsi

    Ez nem újdonság. Magyarországon minden kereskedő trükközik a fotókkal. Ha mondjuk cserélve volt egy elem az autón és kicsit elüt a színe, márpedig elüt, akkor vagy fa alatt árnyékban, vagy tűző napon fotózzák le a kocsit. Vannak kereskedők, akiknek külön fotósa van. A belső alapján is le lehet vonni következtetéseket. A gumiszőnyeg trehányul be van hányva, tehát sok időt nem szentel a kocsijára. A kommersz légfrissítő és a dobozos rágó arra utal, hogy dohányos autó. A rózsafüzérre akasztott napszemüveg is igénytelenségre utal. A helyesírás sem az erőssége, mert a “B” és a “D” betű nem éppen egymás mellett van, tehát nem elütés. Az IQ-ja sem túl nagy, mert vissza sem olvasta, amit írt. Talán mert nem is tud olvasni. MODERÁLVA

  • Jozscsi

    Csak annyit még, hogy a hírdetés első mondata után normális ember nem is hívja fel.

  • Benics

    szerintem részeg volt mikor feladta a hidetést

  • Guevara

    Neked óccsóér’ odaadom, mer’ jógyerek vagy, tesó!

  • DTF

    Nincs ezzek a hirdetesse semmi gond, tik atlagos nykebezetu, a magyar azellemi szintet mutataj. Tuti elmwgy majd azbauto, mennyi hasonlo ember van…

  • janó

    A hirdető meg is találta a célközönségét. Pont az ilyen véglényeknek íródott, akik csak fikázni tudják a magyart, leírni nem… köpedelem

  • apaarpi

    DTF: bocsi, de a helyesírása a tiédhez képest nem is olyan rossz.
    Tényleg, akartam már kérdezni, te ezt direkt csinálod, vagy mi a szösz?
    Borzalmas olvasni az irományaidat.

  • DTF

    apaarpi: fogd fel egy logikai jateknak, kis agytorna. Persze nem kotelezo. Az auto eladva! ;)

  • Troublemaker

    Nem nehéz kitalálni,hogy mi árulja.Tőlem aztán reflektorfényben is állhat az autó,akkor sem emelném rá a telefont.

  • Fahrer

    Egyáltalán nem általánosságban a hirdető etnikuma ellen írom, ám szerintem mégis egyértelmű mindenki számára, hogy mely kisebbség az Magyarországon, amely tagjainak jelentős része annyira tanulatlan, hogy többnyire funkcionális analfabéta, ennek ellenére is Mercedes, Audi, vagy BMW márkájú autóval furikázik. Azt sem nehéz kikövetkeztetni, hogy mennyi az esélye annak, hogy legális jövedelemből lett megvásárolva/megszerezve az autó. Ja, és egy analfabéta hivatalosan nem kaphat jogsit sem. Remélem eljut a NAV-hoz és a vezetői engedély kiadójához a hirdetés.

  • Dreammagnet

    Irjátok ba a jofogas keresojebe, hogy “elabo”!!! Van meg ott tobb is az erdekes hirdetesekbol!

  • Gergoke

    Persze lehet C-zni így meg úgy, de én felhívnám, ha pont ilyen autót keresnék, vagy pedig tetszene az ár. És nem (csak:) azért, hogy röhögjek az illetőn. Ugyanis lehet, hogy buta mind az agyagos föld, DE legalább leírja a kocsi hibáját, és hangsúlyozza, hogy át lehet vizsgáltatni. Nagyon sok magát intelligensnek gondoló, sokszor diplomás ember erre nem hajlandó, “me’ ez jóó úgyiss” (rohadtul nem az), úgy, hogy neki semmi pénzébe nem kerülne, mert a vevő állna mindent. Na vajon miért??? És nemhogy leírná, hogy mi a baja, de még fényezi is a vackát, úgy adja elő a leharcolt roncsát (amit láthatóan elhanyagolt fillérb.szás miatt), mintha egy Rolls lenne… és egy 20 éves b corsaról beszélgetünk, ami kb. már el is porladt, amit egy 5 éves is lát a képekről. Na, engem ez a fajta bunkóság dühít jobban, mintsem az, hogy csak 4 általánosa van a emberkének.
    Most általánosítva, hogy miért jó(bb) egy cigány vevő, mint sok budai-panelparaszt; 1.) tud köszönni, amikor megérkezik. 2.) Elmondja, hogy mi a baja a kocsival, és így esetleg az eladó is tud olyat kínálni (pl. ár engedmény), amivel mégis lesz bolt mind a két fél megelégedésére. 3.) Ha olcsó autóra jön, nem is vár csodát. 4.) Tud köszönni amikor elmegy.
    Ha meg venni szeretnél tőlük, akkor csak tudni kell beszélni velük. Nem árt, ha nem vagy hülye az autóhoz, és a tudomására is hozod, hogy nem vagy veréb(persze ha az vagy, akkor ez nehezebb kicsit). És nem sértődnek meg, ha a szemébe mondod, hogy ezért/azért kellene engednie az árból, mert ezzel nem a lelkébe akarsz gázolni, csupán nem akarod vesztegetni az időt.
    Persze rassztól függetlenül is van normális, és kevésbé normális ember, de azért én kicsit árnyalnám az általánosan elfogadott képet…
    Szép estét!
    1 (ex)nepper (nem roma:)

  • Fahrer

    Gergoke – 2016.01.17 00:43

    Igen, nagyon jól mutat a Te értelmezésedben a szöveg. Elmondom, hogy hol a hiba szerintem. Az egyik az, hogy azért írja le, hogy a hibajelző lámpák világítanak, mint a karácsonyfa, mert nem tudja eltitkolni. Ha kiköt(tet)i, azonnal észreveszed. Ezek a hibajelzések több százezres, vagy akár milliós javítási költségre is utalhatnak egy ilyen autónál. Nem törvényszerű, de lehet. Aztán leírja, hogy ragaszkodik hozzá, hogy átnézesd a kocsit. Ez olyan jól hangzik, hogy bizonyára akad majd, aki látatlanban elhiszi, hogy minden OK a kocsival, hiszen maga az eladó erősködött a hirdetésben, hogy nézesse át a vevő vele. Szóval ez lehet egyszerű pszichológia is. Aztán egyáltalán nem biztos, hogy valóban elmenne mondjuk egy BMW márkaképviseletre Veled a kocsival, ahol aztán sok minden kiderülhet, amit ő nagyon nem szeretne… És nem állítom, hogy így van, ez csak egy lehetőség, amit azért vázoltam fel, mert tudom, hogy milyenek az eladók.
    “Szervizkönyves autó” = megvan a szervizkönyve, amit 5 éve nem vezetnek
    “Karambolmentes autó, gyári fény” = amikor előveszed a festék rétegvastagság mérőt elsápad, mert tudja, hogy innentől bukta, amikor ráteszed a műszert a kocsira, akkor meg te sápadsz el.
    Stb.

  • Fahrer

    Persze a vevők is megérik a pénzüket, mikor pl. egy 15 éves, különlegesen felszerelt, körbemérhetően gyári fényű, dízel, kombi autónál sokallják az igazolt, leinformálható 205 ezer km-t a kocsiban, mert

  • Fahrer

    …mert “a többiben csak 165 ezer van és ugyanennyibe kerül”. Az nem zavarja, hogy egyikhez sincs szervizkönyv, vagy számlák az elvégzett munkákról, nem gond, hogy fapadosak, illetve az, hogy mindegyiknél hallgatnak a sérülésekről, továbbá csak a 205 ezresen van éves pályamatrica, azaz azt ritkán használták és hosszú távon… Ő büszkén veszi meg azt, aminek az órája kevesebbet mutat, mert nehogy már kettessel kezdődjön az óraállás. Olyan csak Németországban létezik, vagy Ausztriában. Magyarországon egyetlen autó el nem éri ezt a számot. A 3 éves, dízel Focus kombikban 80-120 ezer km van, a 12 évesben meg 160-165 ezer mindben. Logikus! Ha tudná, hogy hány ezerről tekerték vissza… Neki azonban nem kell az igazolt 200 ezret futott, dízel, kombi kocsi, különleges felszereltséggel, ami havi 1100 km-t tett meg átlag, ami egy ilyen autónál rendkívül alacsony futásteljesítmény…

  • sforisek

    Pityek: Az extrával felszerelt felniken gumi is van.

  • Fahrer

    És nem értek egyet azzal, hogy az eladónak nem kerül semmibe a kocsit átnézetni, ha a vevő fizeti azt. Ha csak 20 km-re van a szerviz, ahol át akarja nézetni a vevő, az már oda-vissza 40 az eladónak. Ez lehet a város másik fele is, ami oda-vissza 1-1 óra. Aztán még a szerviz, ahol mondjuk várni kell… Szóval elmegy 3 óra az életéből és elautózott 40 km-t. Ha a vevő megveszi a kocsit, akkor ezzel nincs is gond. Ám mi van, ha nem veszi meg, aztán megint és megint jön valaki, aki át akarja nézetni, persze mindenki a saját szerelőjével, mindenki munkaidőben, hiszen a szerelő is akkor dolgozik, amikor te? És végül mégsem veszik meg. Nekem is van barátom, akinek haverja a szerelő és elvitt hozzá nem egy és nem két autót átnézetni, mikor kocsit keresett; nem került pénzébe. Ki adja vissza az eladók életéből az értelmetlenül elvett órákat? Ki fizeti ki az időd és útiköltséged? Hogyan oldod meg, hogy el tudj jönni ennyiszer a munkahelyedről? Mert mások nem nepperként adják el a saját autójukat, nem kereskednek vele, nem ezzel foglalkoznak naphosszat. És mi van, mikor elviszed átnézetni, ahová a vevő szeretné természetesen, s előre megbeszélten lehúzzák a kocsit, minden hibát kitalálnak, hogy lealkudhassa az árat a vevő? Hiszen a szerelő a régi haver, “besegít” a vételbe.

    Aztán nekem volt olyan is, hogy a fővárostól 180 km-re hirdettem eladásra a kocsim, s felhívott valaki, hogy másnap hány órára tudnám felvinni a kocsit Budapestre, hogy megnézhesse.

    Szóval ez nem egyértelmű, hogy Neked ingyen van, ha a vevő nézeti át. És a fentiek is lehetnek magyarázatok a kérdésedre, hogy “Na vajon miért???”.

  • kolompar

    az auto el kellt ismerem a tulalyt jó gyerek a kompjuter katalizátor hiba miat vilagit csak a ki vállto gyürüt kel be heggeszteni és nem fog égni a lámpa bár mejik lakatos meg tudja csinálni ugy hogy jó vétel volt.

  • pernye

    Hasitasi jár hozzá?

  • tdr

    Mi ebben(is)a meglepő??Újabb példa a “kreténségre”..;-)
    Amúgy meg.Bármit adnál el még ha kisregényt írsz,akkor sem tudják az érdeklődök hogy ők mit is szeretnének..Vagyis tudják mert ,mindig van jobb,olcsóbb és szebb is.Persze ha ő az eladó,akkor máris minden oké.Hihetetlen ám hogy mindenki ért mindenhez,mert van egy barátja minimum..google..;-)..Nehéz kenyér ez(is) az eladás/vétel és qurva nagy béke tűrés/türelem kell a komplikált emberekhez;-)

  • Gergoke

    Fahrer: Spekulálhatunk, hogy mit mennyiért lehet megcsinálni, egy olyan autón, amit csak “művészi” fotókon láttunk, de semmi többet nem tudunk. Lehet, hogy az átnézetés felajánlását is csupán furfangból írta oda a hirdető, de kétlem ezt a ravaszságot az írását olvasva.
    Aki átnézetés nélkül vesz használt autót az vagy ért hozzá, vagy bátor , vagy hüjjje. Ezt mindenki döntse el maga. Ugyanis az átnézetés díja 5-7e forint kis műhelyekben és 8-30e ft. márkaszervizekben. Jelzem, a legtöbb márkának van olyan márkaszervize (csak meg kell találni melyik) amely max 10e HUF értékben ezt elvégzi. A 3 órás várakozás azért nem állja meg a helyét, mert akinek csöppnyi esze van, az időpontra megy. Egyébként ha csak beesel egy átnézetésre, akkor el is küldenek, hogy gyere vissza mondjuk 1 hét múlva. Én, ha autót akarok venni, és át akarom nézetni, akkor fel szoktam ajánlani az üzemanyag térítést is, bár jellemzően pár km.-n belül lehet találni szervizt, szóval ez egyik félnek sem tétel. Azt az 1 órát pedig rá kell szánnia az eladónak, ha piaci áron szeretne megválni az autójától és így likvid tőkéhez jutni. Ha meg nem hajlandó rászánni 1órát sem, akkor az első neppernek oda kell adni. Garantálom lesz olyan, aki 10 perccel az érkezése után már ott is hagyja az eladót egy kitöltött adásvételivel és a pénzzel, igaz az legalább 15%-al lesz kevesebb mint amit némi idő és energia ráfordítással kaphatott volna érte.
    De persze mindig lesznek bolondok és próbálkozó telefonok, hogy vidd már oda neki 180km-rrel arrébb… Aki 2-nél tovább tud számolni, az ilyennel nem is foglalkozik.
    Ha meg félsz attól, hogy a vevő műhelyében direkt lehúzzák az autód, akkor mielőtt elkezded hirdetni nézesd át a szerelőddel, aki ezt ingyen is meg fogja tenni neked. Így Te is nyugodtabban viszed el átvizsgálásra a vevőhöz mert nem érhet kellemetlen meglepetés, plusz nem is húznak le. De azért átnézetés előtt finoman jelezheted a vevő jelöltnek, hogy a szerelőd ezt már megtette kicsit korábban.
    Ha nem extrém ritka az autó, és az ára az autó állapotához képest reális, akkor egy autó 1 hónapon belül max a 3.-4. komoly érdeklődőnek (aki el is jön) el lehet adni úgy, hogy mind a két fél elégedett legyen. Nem művészet, már több millió embernek sikerült. :)

  • Marcikutya

    A kereskedő, akitől vettem az autót, saját nevében és nem bizományosként árulja az autót. Úgy vesz meg minden példányt, hogy az eladott autó egy éven belül működőképes. Megvételkor egy huszonvalahány pontos állapotfelmérést csináltat az autón az ismerős szerelőjével, a felmérőlapot meg hozzáteszi az autóhoz. Ennek ellenére bárhová el lehet vinni az autót állapotfelmérésre.

    Elmondta, néhányszor már bukta a hasznot, vissza kellett vennie a rejtetthibás (az első hat hónap) autót.

    Mit akarok mondani? Ja, hogy bárkinek ajánlanám az illető kereskedőt, de egyetlen autóvásárlást tervező ismerősömet nem érdekli a segítségem, csak legyintenek és mondják a sztereotípiáikat a “nepperekről”. Hát akkor vegyetek fapados Logant meg Ladát háromszoros áron…

    Ezt az autót meg ingyen sem.

  • ktoni

    Pont ezért gyorsan el fogja adni. Mexólítja azt a réteget melyből való.

Az autózás történetének nagy lépése

Megmondja az út, hogy van-e baja, kell-e karbantartást végezni. Hamarosan elkészül az első németországi okoshíd.

Katonák a hazai autópályákon

Ne ijedjen meg, ha néhány nap múlva katonákat lát vonulni az autópályákon. Csak gyakorlatoznak.

A Bosch is benne volt a VW-csalásban?

Állítólag a Bosch is részt vett a csaló szoftver kifejlesztésében, amely lehetővé tette, hogy a Volkswagen egyes dízelmodelljei átmenjenek a károsanyag-kibocsátási ellenőrzésen, miközben valós körülmények között az engedélyezettnél szennyezőbbek.

F1: Massa beköszönt az Eau Rouge-ban, de még hogy!

Spa-Francorchamps-ba érkezve első dolga volt Felipe Massának, hogy emlékezetess fotót készíttessen magáról az Eau Rouge-ban.

F1: Katonák lepték el a belga pályát

A terrorveszélyt a Forma-1-ben is komolyan veszik, Spa-Francorchamps-ban jelentősen megerősítették a biztonságot.

F1: Hamilton belevetette magát a bulizásba

Lewis Hamilton néhány órával a Német Nagydíj után már partizott, a nyári szünetben pedig hetedhét országot is megjárt.

F1: Hamilton megerősítette, hogy büntetést kap

Lewis Hamilton megerősítette, hogy különböző komponensek cseréje miatt rajtbüntetéssel vág neki a belgiumi hétvégének.

F1: Perez még nem tudja, hol versenyez jövőre

Noha több tárgyalása is volt a nyáron, Sergio Perez szerint továbbra sem született döntés a jövőjéről.

Ma kamionos felvonulás lesz a fővárosban

Családi programokkal és kedvező jegyárakkal várják a szervezők a nézőket a kamion-Európa-bajnokság hétvégén sorra kerülő magyarországi állomására a Hungaroringen. Ma még kamionos felvonulás is lesz.

A japán anyukák a legjobbak?

Fehér bőrszerkóban semmiképpen, de a nagy koffer hátul előny. Mitől jó egy családi autó?

Veszett gyors lesz az Opel új villanyautója, az Ampera-e

Szeptemberben mutatja be kompakt elektromos modelljét az Opel. Az Opel Ampera-e sportos menetdinamikát és fejlett kapcsolódási szolgáltatásokat ígér.

Elindultak a világ első önjáró taxijai

A világon elsőként a szingapúri közutakon álltak szolgálatba vezető nélküli taxik. Ingyen lehet kipróbálni őket.