Ezt látod, amikor autóval lezuhansz egy szikláról

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.01.12. 14.45

Ezt a videót nézzétek meg, mert súlyos és komoly tanulságot hordoz a közúti mókázás veszélyeiről.

TurboFoz, a megpiszkált Subaru Forester gazdája csak egy dolgot akart. Élvezni a bokszer alagút által erősített hangját, és autózni egy jót. Kiereszteni a fáradt gőzt. 

Ennek az lett a vége, hogy hajszál híján meghalt.
Hiába integettek az őt figyelmeztetni akaró, út szélén álló emberek, elvesztette uralmát az autó felett, amely pont a szakadék felé sodródott, és a mélybe zuhant. Emberünk ugyan hibázott, de pozitív, hogy beismerte a hibát.
Ilyenkor mindenki maszatol, hogy szemébe sütött a nap, jégfolton csúszott meg satöbbi. TurboFoz beismerte, hogy nem ismerte a szakaszt, és nem számított kanyarra az alagút után. Ez lett a veszte, de hatalmas mázlival megúszta a zuhanást.

Kommentek

  • Fahrer

    Ostoba és felelőtlen a sofőr, ám duplán is szerencsés a kimenetel.
    Egyrészt, hogy ő megúszta nem csak élve, de sérülés nélkül is, másrészt meg, hogy másnak nem esett baja. El is üthetett volna valakit – gyalogos, motoros, biciklis, másik autó…

    Pár éve Pest irányából, a Lágymányosi híd budai oldalán, ahol a Szerémi út nagyon élesen kanyarodik balra és 30-as tábla van kitéve, láttam egy Subaru Impreza WRX STI-t. Ezerrel csapatott a belső sávban át a hídon. Legalább 150-nel, vagy talán még gyorsabban is ment. Aztán meglepődött, hogy a kanyar az bizony kanyarodik. Rátaposott ugyan a fékre úgy 50 méterrel a kanyar előtt, de így is a belső sávból egyenesen a külsőn keresztül a szalagkorlátnak csúszott, amit végigszántott és ki is szakított a helyéről. Na, az is egy ilyen ügyes sofőr volt.

  • janó

    TurboF@sz bevillantott. Íme egy igazi 5*-os kretén!

  • menőmanó

    Ismeretlen úton veszélyes száguldozni, főleg ott, ahol még a nap is elvakít.
    Nagy szerencséje volt, hogy nem lett nagyobb baj.

  • Marcikutya

    Azzal a Szerémi úti kanyarral én is megjártam. A fene sem gondolta volna, hogy a hídnak nincs folytatása az M1/M7 felé, majd az M0-nál meg Csepel felé sikerült felkanyarodni. Éjfél körül persze, akkor autóval először.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Ennyire olcsón még senki nem jutott hozzá Lamborghinihez, pláne nem ilyenhez

Mondjuk 5 dollárt pont megér ez a szénné égett Lamborghini Huracan. Egy fillérrel sem többet.

Tényleg ördögtől való ez a BMW M3?

A hirdető azt mondja, igazi kuriózum, de vajon nem a márka meggyalázása, ha dízelmotort raknak a BMW M3-ba?

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.