Ezt a 21 képet látva azt mondod: a magyar utak rendben vannak

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.12.10. 19.15

Egy olyan gyűjtés jött velünk szembe, amelyet mindenképp meg kellett mutatnunk. Van, ahol az általunk sokat szidott hazai útviszonyoknál is rosszabb a helyzet.

Az orosz autósoknak néha ilyen kihívással kell megküzdeniük. Nem egyszerű feladat, nem véletlen, hogy miért népszerűek a strapabíró Lada típusok még mindig az országban. 

Kommentek

  • csumi

    Idióta hasonlat, lehetne példálozni más országgal is, de sajnos itt is voltak, vannak ilyen szar utak, még ma is. Az adózás az is más azt is össze kell hasonlítani, A súly adó , üzemanyagon az adó ? út díjjak, ??? mit célt is szolgál, ??? Sokszorosát fizetjük a keleténél. !!!! Ott is van kitűnő út, szét kell nézni.

  • Kempelen.

    Milyen súlyadó, ember?

  • Guevara

    Minden relatív ugyebár, de nem a ruszkikhoz kéne mérni a mi viszonyainkat. Bár ki tudja, mit hoz a keleti nyitás…

  • nap

    Ez mind megvan itthon is. Na jó, a ciril betűs tábla nem.

  • kerekesim

    @Kempelen

    Az a súlyadó “ember” amiből az utakat kellene többek között rendben tartani! Az önkormányzatok kőkeményen beszedik ezt a pénzt, de cserébe maximum szép cserepes virágokat tesznek az utak mellé a villanyoszlopokra. Az aszfalton tátongó méretes kátyúkkal és hasonló közlekedést nehezítő akadályokkal viszont nem foglalkoznak. Nem probléma hiszen az autós mindent kifizet, csak a pénzt nem tudjuk hová teszik…

  • csumi

    Mit nem ért a fejed , ember ?? melyik szó okozott fennakadást ? ember ?

  • v_johny

    Súlyadó lesz a bibi… Olyan már réges-régen nincs ugyebár. Cserébe teljesítményadót kell fizetni.

  • DTF

    Kerekesim: mar a faultetes sem az igazi: ismeroseimnel a iii, kernen az utcara rajtak ket fat, de a kaskt foldet es a gyokereket otthagyatk. Ha mar csinalnak vmit, miert nem lehet normlaisan csonalni?
    Katyuznak azert, csak sunyi modon ugy csinaljak h minid bekevagnak flexxel a jo utvb ais, ezt nem szigetekik, es igy jovore szetreped, van ujbol munka. De ezeket nezni kell, bejelentei az onkrimanyztank es addig jarni anyakukra, mig rendesen meg nem csinaljak. Ido es tuerekmek ezekehez a hulyekhez, de mashigy nem kehet jobba tenni az orszagot!

  • menőmanó

    DTF

    Nem idő és türelem, hanem határozottság és hozzáértés kéne.
    Páros lábbal kell kirúgni, aki ilyen munkát végez.
    De itt a jelenlegi vezetéssel kellene kezdeni az egészet.

  • DTF

    Menomano: most arra gondoltam h mint lakos, mit tehetek ezek ellen. Hozzartes nincs es ne is keressuk. Koklert minden sarkon talalni, szakembert sehol… Az onkormanyzat meg a hver ceget hukye lesz kirugni, mibol osztananak is vissza?
    Kellene jo par hatarozott es torteto lakossagi csoportosulas, igy talan el lehetne erni vmit…

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

Gokarttal autózott az éjszakában

Amikor azt gondolnánk, már nem érhet meglepetés, jön egy ilyen videó, mi pedig fejet hajtunk az emberi ostobaság előtt.

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.