Pályán a Škoda R200, látnod kell

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.12.09. 11.30

430 lóerős Audi-blokkot pattintottak az 130 RS előtt tisztelgő fenevadba. Limitált szériában ugyan, de megvásárolható lesz.

Még áprilisban írtunk arról, hogy Petr Novák tervei alapján a Hoffmann & Novague elkészítette a Škoda 130 RS utódját, amit R200 névre kereszteltek. Néhány nappal ezelőtt pedig versenypályára vitték az egyedi építésű autót és az élményeket videóba sűrítették. 

Azt már eddig is tudtuk, hogy a Škoda R200 az Audi R8-ra építkezik, ennek megfelelően a 4,2 literes, V8-as FSI erőforrást is megkapta, annak 430 lóerejével és szintén 430 Nm nyomatékával. Ami pedig most már szintén nyilvános, az a gyorsulás:
  • 0-100 km/óra: 4,5 másodperc 
Ez pont egy tizeddel jobb, mint amit az előző generációs Audi R8 produkál. A tervek szerint az R200-ból egy 30 darabos limitált szériát fognak készíteni, amiben állítólag a V10-es R8 motorral szerelt változat is szerepel majd.
Az alapkonstrukciót átszámítva 80 millió forintra lőtték be, ez gyakorlatilag 25 millióval több, mint a legújabb R8… 

Kommentek

  • péloday

    Gnóm !

  • Guevara

    De jól néz ki, szinte minden részletében felidézi az eredetit.

  • 4X360

    SZAR!!!!!!!!!!!!!!!

  • bernardo7

    Ízlések,és pofonok….,de ennyi pénzt nem hiszem,hogy ér ez a gombszemű valami.

  • palott

    ..hat az elejet ujragondolhatnak, mert eleg borzasztooooo

  • bewareladydrivers

    WTF? Ennek a fejlesztési költségét simán szét kellett volna dobni a soron dolgozóknak.

  • nap

    Senki nem merte megmondani a főnöknek, hogy az eleje borzalmasan ronda? Aránytalan, és egyáltalán nem illik az autó többi részéhez.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helyt állnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

F1: A McLaren idén sem célozza a bajnoki címet

Fernando Alonso ugyan már nagyon szeretne a győzelmekért, a bajnoki címért versenyezni, de a McLarennél idén az első négybe jutás a cél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.