Elie Aghnides görög-amerikai feltaláló nem mindennapi ötletei közül az egyik legérdekesebb a “Rhino” névre keresztelt, kétéltű négykerekű jármű. Felépítése alapján filmes kelléknek vélhetnénk, de a terepnyűvő szerkezet komoly céllal született, Alaszka és Kanada lakatlan területeit védte volna, a jó ég tudja kitől (Igaz, mivel a dátum 1957., valószínűleg a vörös veszedelemről lehetett szó, a beszivárgó kommunista erőket kutatva dagasztotta volna a mocsarat). 
A hatalmas első, citromfacsaróra emlékeztető kerekek egyenként 680 kilogrammot nyomtak. Alakjuk adta a kitűnő tapadását, terepjáró képességet, sár, homok, mocsár bármi jöhetett, a Rhino előtt nem volt akadály. 
Alacsony súlypontjának köszönhetően akár 75 fokos oldaldőlést is elbírt,  autópályán pedig 45 mérföld/óra (72 km/óra) volt a maximális tempó.
Összesen egy prototípus készült, az Egyesült Államok hadserege pedig elállt a megrendeléstől, állítólag azzal az indokkal, hogy az üreges kerekeket kilőve a vízben könnyen elsüllyed a Rhino. (Akit mélyebben érdekel a téma, a Popular Science Google által archivált számában terjedelmes cikket olvashat a gépről.)