Libabőr Deluxe: 7 perc vágatlan Ferrari 250 GTO motorhang

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.12.06. 16.31

A Petrolicius a legjobb dolog, ami a legutóbbi években a neten veterán vonalon történt. Többek között az ilyen videóik miatt.

Ha nem ismered a csatornát, még most mentsd el, mielőtt tovább olvasol. A Petrolicius filmjei alapján pár ember már a tökéletes, benzingőzös mennyországban él, ahol dupla-karburátorok vastag szívóhangja a reggeli fanfár, lazán pöccintett gázfröccs a frissítő, és lassú, érdekfeszítő történetek mesélésével telik az este. 

Mind képileg, mind a témát tekintve különleges tartalmat állítanak elő, és bár néha erős a “sznob” vonal, pár hétköznapibb youngtimer általában helyrebillenti az egyensúlyt. 
De ez csak szőrszálhasogatás, mert ha egy stábnak olyan remekmű bemutatását köszönhetjük, mint a Ferrari 250 GTO, akkor minden kritika élét veszti. Krumplival felvett, remegős videók is aranyat érnek egy ennyire ritka olasz csodáról, ők pedig moziba illő mozgóképet állítottak elő. 
Phill Hill fia, Derek Hill beszél az autóról, a 3 literes V12-es motorral szerelt, egyik utolsó 1964-es 250 GTO-ról. 
Ezt kötelező volt elöljáróban leírnom, mert így nyer értelmet a következő hét perc. A készítők voltak annyira jó fejek, hogy a motorhang mániásoknak feltöltötték a forgatás egy belsőkamerás felvételét. Vágatlanul, zene nélkül. Hangerőt fel!

Kommentek

  • Marcikutya

    Chrome alatt nincs hang…

  • cuebler

    van ott hang… mégpedig nagyon gyönyörű. mégiscsak volt értelme dolby-s laptopot vennem :)

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz versus autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.