Életveszélyes megoldás autópályán a bírság megúszására

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.12.05. 13.00

Igazi fösvény lehet ennek a kocsinak a sofőrje. Nem akarta, hogy a rendszáma alapján megbüntessék, mert szabálytalankodott. Képes volt két embert veszélyeztetni.

Magyarországon állítólag átlagosan 20 percnyi idő kell, hogy a leállósávban tartózkodók balesetbe keveredjenek. Többek között ezért is akarta anno az útkezelő megváltoztatni a nevét vészsávra, hiszen a leállósáv név egyeseket arra biztathat, hogy ott megálljanak. Pedig nagyon veszélyes.

Az alábbi videón szereplő kínai autós nem sokat törődött a veszéllyel, amikor elrontotta az útirányt és úgy döntött, “kreatív megoldáshoz” nyúl. Visszatolatott a haladó sáv mellett, de nem akárhogy. Utasait megkérte, hogy takarják el autója rendszámait.

Ezzel a manőverrel nemcsak saját maga, hanem utasai életét is veszélybe sodorta. Nem világos, mit akart elérni, hiszen valószínűleg az autópálya többi részén is vannak kamerák, amelyek felvételei alapján ha akarják, előkeríthetik.

Kommentek

  • Kempelen.

    Most komolyan? Ki más vesz Lexust?

  • Plicsko

    Ez az, adjunk a japán autós trolloknak. Nézd meg a japán autós fórumokat, amelyeken alig van olyan komment, amelyben nem azt bizonygatják maguknak, hogy az ő autójuk miben jobb egy németnél. A jó bornak nem kell cégér. Nézz meg egy BMW-s fórumot. Szinte soha nem írnak másról, a BMW-n kívül, pedig oda is sok ifjonc ír. Ugyanígy van az Audi, Alfa (jó, ők olasz autósok, de rendesek), VW fórumon.

  • menőmanó

    Azok tényleg buták, hiszen evidens dolgokat nem kell bizonygatni.

  • accelerate.

    Pontosan így van! Nagy átlagban a Bmw-s, Audi-sok a gyökerek LOL

  • traylor

    Teljesen mindegy, hogy máshol van-e kamera a közelben, ha az lát egy fekete Lexust aminek olvasható a rendszáma. Kizárásos alap nem bizonyító erejű ebben az esetben, szerintem.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Ennyire olcsón még senki nem jutott hozzá Lamborghinihez, pláne nem ilyenhez

Mondjuk 5 dollárt pont megér ez a szénné égett Lamborghini Huracan. Egy fillérrel sem többet.

Tényleg ördögtől való ez a BMW M3?

A hirdető azt mondja, igazi kuriózum, de vajon nem a márka meggyalázása, ha dízelmotort raknak a BMW M3-ba?

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.