Télen, esős időben ennél nincs nagyobb tahóság

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.12.02. 08.20

Az ilyen szemetet elég, ha csak egyszer éri utol a sors – vagy egy dühös járókelő -, biztos nem lesz jó napja.

A BMW X5 sofőrje készült az akcióra. Első helyen állt a lámpánál, láthatta a pocsolyát, ahogy azt is, hogy emberek állnak a járdán. Mégis gyorsított, és akkora vízfüggönyt húzott, hogy a járda belső széléig kicsapott. 

Gondoljunk bele, akit lecsap, az a pár fokos, dermesztő hidegben kénytelen várni a buszt, sétálni a melóba, vagy haza, miközben átázott ruhában vacog. Ennél nagyobb tahóságot nehéz elképzelni egy esős téli napon. 
BMW

Kommentek

  • ballac_86

    Nahát, nem tán megint egy BMW?

  • kawaninja

    de, pontosan az! illetve egy bmw-s!
    mert ugye az autó magától nem csinálna ilyet.

  • PROVOCATOR

    Akkor ezek szerint szinte csak bunkók vesznek bőemwét.

  • Plicsko

    Rá kell hagyni az ilyenre. A bunkóságokat 90%-ban mindenféle más autók követik el, de ha egy BMW az, akkor jön mindig valami hülye azzal a szöveggel, hogy:
    “Nahát, nem tán megint egy BMW?”

  • bewareladydrivers

    Ez igazi autó. Irigy kutyák, vegyetek suzukit.

  • andrej

    Amikor volt nyáron az a rohadt nagy eső Bp-n, a híradóban volt egy bejátszás. A buszról kamerázták hogy bokáig vízben megy egy nő, a busz keltette hullám meg beteríti vagy derékig.. az is faxa lehetett.

  • Pppp

    Nem minden bömösös bunkó, csak a többség. Ez tisztán matek, a felvételek többségén ők vannak, pedig nem mindenki jár bömivel. Ergo, BMW-s=bunkó, a tények makacs dolgok, de ez van!

  • kolompar

    Csak a komoj üzletemberek járnak x-es fekete bmw-vel, mindenki más lúzer főleg a gyalogkakukkok.

  • Plicsko

    “a felvételek többségén ők vannak”?
    Esetleg azokon amiket meg szoktál nézni. Vagy amiket ilyen híroldalakon, vagy a BKV oldalán mutogatnak. Ne általánosíts.

    “a tények makacs dolgok”
    Főleg az elferdített tények.
    A hülyeség még makacsabb dolog.

  • Pppp

    Mindig az kiabál akinek a háza ég.

  • Plicsko

    Ezt a mondást nem is hallottam. Ez faluhelyi eredetű lehet még a feudalizmus idejéből.
    Nálunk a városban mindig a főnök kiabál

  • ktoni

    Sajnos a német prémiummárkák esetében jóval magasabb a tahók aránya. Az meg előítéletet szül. Érdekes módon angol, amerikai veretes autókkal nem szoktak bunkó módon közlekedni.

  • Pppp

    Nem csodálkozom, hogy bizonyos “réteg” általános műveltsége hiányos. A Tapló tálapóból szabadon: Sok sok évi tanulás. Na ez valakinek hiányzik.

  • Plicsko

    Angol és amerikai autókat nem is nagyon látsz.
    A bajom olyasmi, hogy egyszer egy első generációs Astra kombival rakodás idejére elálltam a busz útját. Nem tudtam, hogy arra jár a busz. Amikor kiértem, már ott dekkolt egy. A hírekben és a BKV oldalán nem jelent meg.
    Ha egy BMW-s tüsszent egy hangosat már az hírértékű és megjelenik valahol, a sok szánalmas életű kommenthuszár is beugrik kitölteni a haragját, hogy nagyugye, mi más hát BMW, paraszt, bunkó, csak a BMW-sek csinálnak mindent satöbbi. Hallottál már oylat hogy a Suzukisok gyűjtést szerveztek valakinek, vagy erős egymást segítük klubjuk volna? Én nem, pedig kerestem ilyen információkat. De BMW-sekről igen. Akiket még tisztelek ilyenek miatt, az az Alfa Romeo Klub.

  • Plicsko

    Valakinek már a saját anyanyelvét sem sikerült elégséges szinten elsajátítania, képtelen az objektivitásra, logikus gondolkodásmódra, jellemző rá a kreativitás szinte teljes hiánya, és pont az ilyenek szokták a másik műveletlenségét firtatni. Látod, ez is egy sztereotípia.
    Mindenki a saját portáján sepregessen! Ez pedig egy újabb mondás.
    Ha segíthetek, legközelebb használd a ctrl és a c gombot kombinációját szöveg másolásra és akkor télapó lesz, nem pedig tálapó, te, zseni.

  • Plicsko

    Jav.: -“ot” az utolsó előtti sorban :)

  • menőmanó

    Plicsko

    BMW-sek és az alfások kénytelen összefogni, mert ilyen “fos” autókkal mindig van valami probléma, amit meg kell beszélniük és egymásnak tanácsokat adni.
    A “nyomorúság” összehozza az embereket. :)
    A suzukisoknál ez ismeretlen fogalom. :)

  • Plicsko

    Aha, biztosan így van, he te mondod. Suzukis fórum, ahol a hibákat, problémákat tárgyalják meg:
    http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9051125
    Valahogy nekem nem úgy tűnik, hogy a nagymama karácsonyi sütireceptjeit cserélgetnék.

  • menőmanó

    Plicsko

    Természetesen csak vicceltem, de azért elég komoly alapja van a viccnek.
    Azt csak egy abszolút dilettáns vonhatja kétségbe.

  • Pppp

    Amúgy én is csak poénkodok, de érdemes átugrani a T.carra: “Kigyulladt a Lancia az EuroNCAP teszten”.

  • Butapest

    Bár valóban nem típus függő, azért nagyobb számban találunk türhő tahó vezetőt a BMW-sek között mint más típusoknál.

    Sokszor visszavezethető ez a jelenség gyermekkori traumákra, sikertelen szexuális életre és elkeserítően apró hímtagra. Ezt kompenzálandó vesznek egyesek BMW-t..

  • DTF

    bmwt nyuga eróában inkéb az értemiség válszt, itthon többéségben az alavsony értzelmi képeségűá, autikkla kitűnni vágyo emebrkák, főként nagyobb darab, kopaszoód emebrkák. ez csak magyrorzságra jellemző

  • hova

    DTF!
    A te szöveged a legjobb, de tényleg….:
    Nem szabad, hogy otromba szövegek “jöjjenek” bármely témához, erre azért vigyázzatok. A tréfa jöhet-szerintem-de lejjebb nem szabad menni. Szerintem egy bunkó autós a sok közül!

  • v_johny

    DTF – 2015.12.03 10:21

    Te tényleg úgy ítéled meg, hogy a hozzászólásaid minősége vállalható??? Értem én hogy nehezen kezelhető valami, de akkor vagy nem kell erőltetni vagy addig gyakorolni amíg megy, vagy visszaolvasni/javítani a “Beküld” gomb megnyomása előtt…

  • DTF

    V-johnny: a tartalmi minoseggel semmi problema, a formaival annal inkabb. De ez nem helyesirasi verseny, foleg ugy h betuket elutok, tehat helyesen irok, csak megsem. De kikovetkeztetheto minden, csak kicsit az agyadat kell tornaztatni .

  • v_johny

    DTF – 2015.12.03 23:11

    Komolyan remélem, hogy te ezt nem elfogadható magyarázatnak szántad… Téged minősít, hogy nem vagy képes másokat megtisztelni azzal, hogy visszaolvasod és javítod elküldés előtt. Te a gyerekedtől (bárkitől) elfogadnád ha ilyen ócska magyarázattal mentené az odahányt írását? Ha egy szolgáltató így küldene neked levelet és bár tartalmilag rendben csak úgy kell kitalálgatni mit akarnak, akkor az rendben lenne? Gyerek megbukik mert így ír, akkor az rendben? Ne viccelj már… Persze, nem helyesírási verseny, de Magyarok vagyunk, te ezzel még a nyelvünket is a sárba tiprod. Nem egy-két betű elírása amivel te operálsz, konkrétan sakkozni kell a szavakat/mondatokat (már aki szán rá időt)…

  • Plicsko

    Senki nem állítja azt, hogy hihetetlenül jó autók lennének a németek. Van néhány alapjaiban elbaltázott konstrukció. Átrepedő hengerfejek, szakadó láncok. Aki utána olvas annak, amit venni szeretne, az ezer weboldalon talál infókat arról, hogy milyen motorkódú autókat kell kerülni. Mégis megveszik az intés ellenére a hibás konstrukciókat, mert ezeket jó árban kínálják a németek. A vége szinte minden esetben az, hogy megy a siránkozás és a szitkozódás. A jó konstrukciók elmennek 500 000 – 1 000 000 kilométert, legyenek akár japán, német, vagy olasz autók.

    A folyamatos elgépelés egy dolog, az meg egy másik, hogy 2015 végén olyan fórum motorok vannak, amelyek nem képesek (legalább nagyjából) maguktól kijavítani a szöveget, vagy legalább prediktív gépelést lehetővé tenni.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helyt állnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.