A francia férfi 2008-ban vásárolt a Forum-auto.com oldalon egy törött Ferrari Testarossát 15 000 euróért (4,5 millió forint), amit aztán szép lassan, szabadidejében elkezdett rendbe hozni.
Nagy fába vágta a fejszéjét, de a nyolc évnyi befektetett munka meghozta gyümölcsét. Gyakorlatilag egy gyári állapotú Testarossa gurult ki a műhelyből.
Tizenkét henger 180 fokos V-elrendezésben, 48 szelep – a középre épített, óriási fedél alatt pöffeszkedő ötliteres, 390 lóerős motort már az autó bemutatásakor vörösben, ezüstben és feketében pompázó műalkotásként tisztelték. A 291-es tempót a kisujjából rázza ki, közben hangosan, agresszíven és kihívóan szól. Pont úgy, ahogyan egy Ferrarinak kell. Tovább a teszthez…

Ilyen volt

 

Ilyen lett

 
Ezen a videón pedig az egész munkafolyamatot végignézheted. Hardcore autóbuziknak kötelező!