Így előz egy közveszélyes idióta

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.11.27. 16.55

Nem is sejtem, miben bízott. Leszállnak az angyalok, és pótolják a hiányzó lóerőket? Majd hirtelen megáll a szemben közeledő kamion?

Ez az orosz autós úgy és akkor kezdett előzni, amikor mi már fékeztünk volna. Egyszerűen hihetetlen, hogy ennyire rosszul mérte fel a távolságot, és nem érezte, hogy ez sehogy se fér már be. 

Az biztos, hogy súlyos árat fizetett a vakmerő manőverért, az árokba bukfencezve ért véget a történet.

Kommentek

  • magam

    És a hülye még dicsekszik vele.

  • menőmanó

    Szerintem tanulságnak nagyon jók ezek a videók.
    Nagyon sok balfék közlekedik nálunk is az úton. Ha már az egyik valamit tanul belőle, már megérte.

  • Chipmunk60

    Ezt a manővert simán meg lehet oldani egy jó autüval, illetve visszakapcsolással, amirül sokan elfeledkeznek egy előzés megkezdésekor.
    E kettő, + az ész hiánya, /amiről gyakran tanúskodnak az orosz videók/ ide vezet!

  • v_gabe

    A kamerapozíción és a jármű mozgásán látszik, hogy nem személygépkocsi. Tipikus. Amikor a helyi erő azt hiszi, hogy a Passat-jában ül…

  • W. A. Lacky

    Nyilvánvaló, hogy az előző srác egy idióta. De, a szemben jövő is elmehetne a ku..a anyjába. Kivédhette volna a katasztrófát egy kis fékezéssel, esetleg félrehúzódással. De nem: majd ő megmutatja, hogy neki van elsőbbsége! Hát megmutatta. Az idióták pedig dögöljenek meg! Igaz?

  • crazykid83

    W. A. Lacky

    Te miről beszélsz? A szemből érkező kamion satufékkel se tudott volna időben megállni. Amúgy meg látszik a rajta hogy tiporta a féket.
    Ne a szemből jövő SZABÁLYOSAN közlekedőt ku.anyázd egy seggfej miatt. Gondolom akkor azért véded ezt a gyökeret mert te is szeretsz így előzni. Az oké hogy te, meg ez a videós barom felteszitek az életeteket egy előzésre, de a többiek NEM. Akkor miért játszotok máséival???

  • dobraverve.hu

    Látva a videót még azt se lehetne mondani, hogy nem a legjobb megoldást választotta a szabálytalanul előző. Sőt még a kamionos időben észrevette mire készül. Főleg azért mert a kamionos látva a szabálytalanul előzőt jó akaratát bizonyítva félre akart húzódni. Az igazi baleset akkor lett volna, ha valóban félre is húzódik.
    Ami ezután következett már nem túl sok rutinra utalt. A frontális összeütközést elkerülte, és ha van esze vagy nem rántja vissza a kormányt egyből,hanem szép lassan visszajön a forgalomba. Akiket leelőzött szabálytalanul azok már látták a történteket és biztos, hogy lassítottak és vissza tudott volna térni minden gond nélkül. De talán a jobb megoldás az lett volna, tőle teljesen lehúzódik a baloldalra és megnyugszik és hálát ad az istennek, hogy ilyen könnyen megúszta.
    Egyébként még a jelen esetben is szerencsés volt, mert a frontális ütközésnél aligha van rosszabb. Főleg ha az ellenfél ráadásul egy kamion!
    Viszont az ilyen esetekre nekem van egy bevált módszerem (eddig legalábbis bevált) Ha látom, hogy a szembe jövő egy kissé elszámolta a z előzését nem a fénykürtöt használom, hanem jelzek balra és lassítok. A kelő lehúzódás mellett szinte még egymás mellett is elfér három autó, de ezzel nem zavarom és növelem a feszültséget a szembe jövőbe, akinek már így se igen menne le egy babszem se az ismert helyen.
    Frontális ütközést ki lehet védeni és meg is kell tenni mindent mind addig, amíg csak nem csattannak a járművek. De egy biztos a legrosszabb megoldás az, hogy a szembejövő azért is meg akarja mutatni, hogy az elsőbbség az övé és inkább dudál, fényjelez és még rá is tart a szembe jövőre. A dudát nem hallja a szembe jövő a fénykürt meg aligha állítja meg. Rugalmas hozzá állással a balesetek nagy része megelőzhető, és ha bele gondol, valaki alaposabban mindenki hibázhat, aki vezet.

  • dobraverve.hu

    Bocsánat a nagy izgalom hevében elírtam.Nem balra,hanem JOBBRA JELZEK!

  • dobraverve.hu

    Bocsánat a nagy izgalom hevében elírtam. Nem balra, hanem JOBBRA JELZEK!
    Így a szembe szabálytalanul előző észleli, hogy látom a történteket és segítem az előzésbe, ha már így alakult.(Mondjuk, ha a szabálytalanul előző szemszögéből nézve ő egy balra jelző járművet lát.) A jelzés azért is fontos szerintem, mert ezt észleli is és már a minimális rutinnal rendelkező számára is többet jelenthet, mint egy villogó fényszóró!

  • ktoni

    Profi volt a szembejövő kamionos. Ekkora döggel sok fékezés nem fér bele, kitörhetett volna a hátulja, inkább helyet hagyott a hülyéjének. Előbb középen, majd amikor a barom korrigált, akkor a szélén. A tökfilkó egy közepes fékkel simán visszasorolhatott volna. De hát vannak olyan (orvosi) esetek amikor az előzést az életük árán is végrehajtják :-)

  • vándor

    Moszkva után engem is valahogy így előzött csak nagy hó volt,amin mgcsuszott és szintén az árokban kötött ki!

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.