Így előz egy közveszélyes idióta

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.11.27. 16.55

Nem is sejtem, miben bízott. Leszállnak az angyalok, és pótolják a hiányzó lóerőket? Majd hirtelen megáll a szemben közeledő kamion?

Ez az orosz autós úgy és akkor kezdett előzni, amikor mi már fékeztünk volna. Egyszerűen hihetetlen, hogy ennyire rosszul mérte fel a távolságot, és nem érezte, hogy ez sehogy se fér már be. 

Az biztos, hogy súlyos árat fizetett a vakmerő manőverért, az árokba bukfencezve ért véget a történet.

Kommentek

  • magam

    És a hülye még dicsekszik vele.

  • menőmanó

    Szerintem tanulságnak nagyon jók ezek a videók.
    Nagyon sok balfék közlekedik nálunk is az úton. Ha már az egyik valamit tanul belőle, már megérte.

  • Chipmunk60

    Ezt a manővert simán meg lehet oldani egy jó autüval, illetve visszakapcsolással, amirül sokan elfeledkeznek egy előzés megkezdésekor.
    E kettő, + az ész hiánya, /amiről gyakran tanúskodnak az orosz videók/ ide vezet!

  • v_gabe

    A kamerapozíción és a jármű mozgásán látszik, hogy nem személygépkocsi. Tipikus. Amikor a helyi erő azt hiszi, hogy a Passat-jában ül…

  • W. A. Lacky

    Nyilvánvaló, hogy az előző srác egy idióta. De, a szemben jövő is elmehetne a ku..a anyjába. Kivédhette volna a katasztrófát egy kis fékezéssel, esetleg félrehúzódással. De nem: majd ő megmutatja, hogy neki van elsőbbsége! Hát megmutatta. Az idióták pedig dögöljenek meg! Igaz?

  • crazykid83

    W. A. Lacky

    Te miről beszélsz? A szemből érkező kamion satufékkel se tudott volna időben megállni. Amúgy meg látszik a rajta hogy tiporta a féket.
    Ne a szemből jövő SZABÁLYOSAN közlekedőt ku.anyázd egy seggfej miatt. Gondolom akkor azért véded ezt a gyökeret mert te is szeretsz így előzni. Az oké hogy te, meg ez a videós barom felteszitek az életeteket egy előzésre, de a többiek NEM. Akkor miért játszotok máséival???

  • dobraverve.hu

    Látva a videót még azt se lehetne mondani, hogy nem a legjobb megoldást választotta a szabálytalanul előző. Sőt még a kamionos időben észrevette mire készül. Főleg azért mert a kamionos látva a szabálytalanul előzőt jó akaratát bizonyítva félre akart húzódni. Az igazi baleset akkor lett volna, ha valóban félre is húzódik.
    Ami ezután következett már nem túl sok rutinra utalt. A frontális összeütközést elkerülte, és ha van esze vagy nem rántja vissza a kormányt egyből,hanem szép lassan visszajön a forgalomba. Akiket leelőzött szabálytalanul azok már látták a történteket és biztos, hogy lassítottak és vissza tudott volna térni minden gond nélkül. De talán a jobb megoldás az lett volna, tőle teljesen lehúzódik a baloldalra és megnyugszik és hálát ad az istennek, hogy ilyen könnyen megúszta.
    Egyébként még a jelen esetben is szerencsés volt, mert a frontális ütközésnél aligha van rosszabb. Főleg ha az ellenfél ráadásul egy kamion!
    Viszont az ilyen esetekre nekem van egy bevált módszerem (eddig legalábbis bevált) Ha látom, hogy a szembe jövő egy kissé elszámolta a z előzését nem a fénykürtöt használom, hanem jelzek balra és lassítok. A kelő lehúzódás mellett szinte még egymás mellett is elfér három autó, de ezzel nem zavarom és növelem a feszültséget a szembe jövőbe, akinek már így se igen menne le egy babszem se az ismert helyen.
    Frontális ütközést ki lehet védeni és meg is kell tenni mindent mind addig, amíg csak nem csattannak a járművek. De egy biztos a legrosszabb megoldás az, hogy a szembejövő azért is meg akarja mutatni, hogy az elsőbbség az övé és inkább dudál, fényjelez és még rá is tart a szembe jövőre. A dudát nem hallja a szembe jövő a fénykürt meg aligha állítja meg. Rugalmas hozzá állással a balesetek nagy része megelőzhető, és ha bele gondol, valaki alaposabban mindenki hibázhat, aki vezet.

  • dobraverve.hu

    Bocsánat a nagy izgalom hevében elírtam.Nem balra,hanem JOBBRA JELZEK!

  • dobraverve.hu

    Bocsánat a nagy izgalom hevében elírtam. Nem balra, hanem JOBBRA JELZEK!
    Így a szembe szabálytalanul előző észleli, hogy látom a történteket és segítem az előzésbe, ha már így alakult.(Mondjuk, ha a szabálytalanul előző szemszögéből nézve ő egy balra jelző járművet lát.) A jelzés azért is fontos szerintem, mert ezt észleli is és már a minimális rutinnal rendelkező számára is többet jelenthet, mint egy villogó fényszóró!

  • ktoni

    Profi volt a szembejövő kamionos. Ekkora döggel sok fékezés nem fér bele, kitörhetett volna a hátulja, inkább helyet hagyott a hülyéjének. Előbb középen, majd amikor a barom korrigált, akkor a szélén. A tökfilkó egy közepes fékkel simán visszasorolhatott volna. De hát vannak olyan (orvosi) esetek amikor az előzést az életük árán is végrehajtják :-)

  • vándor

    Moszkva után engem is valahogy így előzött csak nagy hó volt,amin mgcsuszott és szintén az árokban kötött ki!

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.