Ahány kultúra, annyi kivitel, de a pedálos autó fogalma örök és univerzális. Lám, az USA-ban már a kora ötvenes években megszületett a műfaj, a helyi lemezgyárak tízezrével ontották a jellegzetes hűtőmaszkjáról ‘szomorú’-nak becézett Murray Generalt, krómozott szélvédőkerettel, dísztárcsákkal és tükrökkel. Az egész nem volt egy méter (94 centi), és még szép, hogy imádták a lurkók.

A jelek szerint vannak, akiknek a mai napig hiányzik a kocsi: egy pennsylvaniai nyugdíjas, bizonyos Dan Hryhorcoff fogta magát, lemodellezte, és felnőtt testalkatra átméretezve megépítette az autót. Megmaradt a hatalmas, középre helyezett kormánykerék, az idétlenül gnóm üléssel – ha jó volt gyerekkorunkban, jó lesz most is.

Az üvegszálas karosszériát egy 1997-es Ford Ranger alvázára szerelte rá. Egyedi kerekek is kerültek a kocsira, hogy minden tökéletesen stimmeljen.

Egy nyugdíjas persze nem fog pedálozni, főleg nem egy ekkora autót, ezért két láb helyett hat henger mozgatja a nagyra nőtt játékautót: a 147 lóerős, háromliteres Ford V6 blokk négygangos automata váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket.

Mivel a hatóságok nem voltak elájulva a középre emelt kormánykeréktől, Hryhorcoff úr egy hagyományos volánt is beszerelt, külön pedálsorral – előbbi használaton kívül eltűnik, így tökéletes az illúzió.

A sajátos autóban négy felnőtt viszonylag kényelmesen tud utazni, a beszállást elektromosan kitolható fellépő segíti.