Nem tagadom, hogy a BMW M4 a kedvencem a bajor gyártó sportautói közül. Nagyon el lett találva a forma, sportos és kellően agresszív ahhoz, hogy bárkit letakarítson előlünk csupán a puszta tekintetével. De van, hogy ez sem elég: a Hamann-féle változathoz mesteri módon nyúlt hozzá a DS Automobile, ezzel megalkotva minden idők legjobb M4-esét. Legalábbis ha engem kérdeztek.
A hátsó szárny pont elég, a kerékjáratot teljesen kitöltő sokkülős felni telitalálat, ahogy a lökhárító apró módosításai és a fekete gépháztető is. Még a hátsó keréknél lévő szürke motívum is rendben van, pedig nem nagyon kedvelem az ilyesmit. Szerencsére nem estek túlzásba semmivel.
A motorháztető alatt is történt változás: a gyárilag 431 lóerős sorhatos teljesítményére rádobtak még százat, hiszen ha más nem, a forma megkívánja, hogy ez az autó bőven 500 lóerő felett teljesítsen.
Így az alapból 4,1 másodperces százas sprintet tuti bevitték bőven négy másodperc alá.
A BMW M4-et tavaly mi is teszteltük, kíváncsi vagy?

Egy ilyen BMW, és boldogan halok meg 1