Mert ez velőtrázóbb, rémisztőbb, mint a puskaropogás. Egy Ferrari által épített, versenyzésre kihegyezett tizenkét hengeres motorban jóval több robbanás történik percenként, mint bármelyik vadászpuskában. 

Piero Nappi Ferrari 550 GT-je pedig nem alapjáraton zúzott végig a dél-olasz szerpentinen. Garantált pánikrohamot hozott minden környéken kérődző páros ujjú patásnak, nekünk, a mi fülünknek viszont mennyei muzsika a maranellói versenygép előadása. 
Azt tudni kell, hogy a legvadabb 550-es nem az olaszok műve, legalábbis a finanszírozást tekintve. Egy francia versenycsapat, a Red Racing építette 1999-ben, az Italtecnica műhellyel együttműködve. A tömegét 400 kilogrammal 1200 kilóra szorították le, több karosszériaelemet szénszálas műanyagra cseréltek, javítottak az aerodinamikán, valamint a motort is tovább hegyezték. 
A hatliteres V12-es így már 600 lóerő körül teljesített, 620 Nm nyomatékkal, és a videón is hallható, vad harci üvöltéssel.