Szívfacsaró tökéletes autókat széttépve látni

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.11.03. 14.45

Legalábbis ránézésre tökéleteseket. Lehetne belőlük donor, alkatrésznek, de ehelyett hűvös precizitással szedik szét autóikat a németek.

Mint egy horrorfilmben. Nincs nyugtató zene, csak monoton gépzúgás, amíg a munkások lépésről lépésre, nagyon gondosan pusztítják el a ránézésre jó állapotban lévő autókat. 

Főleg BMW típusok jelennek meg a videón, ahogy kirobbantják a légzsákjaikat, leengedik az összes folyadékot, majd végül a présbe kerül a karosszéria. Szomorú videó, persze tudjuk, hogy így kell lennie. A megsemmisítésre kerülő darabok valószínűleg korai prototípusok, tesztelésre használt nullszériás kocsik, amelyeket egyetlen gyártó sem ad, adhat ki közúti használatra. 
BMW

Kommentek

  • kawaninja

    ebből is jól látszik, hogy mekkora haszon van egy autón. simán bezúzzák, nem számít. ráadásul a folyamat is jó sok pénz. és akkor még ott vannak a töréstesztes autók. meg a jó ég tudja mi mindenre “nyomtatnak” ki még egy komplett autót, ami szintén a kukában végzi.

  • Guevara

    Nincs ebben semmi szívfacsaró. Szakszerű szétszerelésről van szó. A végén már csak a “vas” marad amit másképp nem lehet előkészíteni beolvasztásra csak préseléssel. Az amerikaiak 2009-es cash for clunkers (roncsprémium) programja volt igazán szívfacsaró, aki bírja az kopipésztelje be valamelyik videomegosztó keresőjébe az előbbi angol kifejezést!

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon szerint a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.