BMW M2, ahogy még nem láttad

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.10.30. 14.00

Alig mutatkozott be a BMW új sportmodellje, az M2, egy magyar tervező már azon gondolkozik, mit is lehetne kihozni a gépből. Legyen vadabb, legyen egyszerűbb?

Nem panaszkodhatnak a BMW rajongói, hiszen októberben két különlegességet is bemutatott a márka sportrészlege, az M GmbH. Elkészült az M4 vadabb változata, a GTS, és megjött a régóta várt M2. 3,0 literes turbómotorja 370 lóerős, amellyel 4,3 másodperc alatt sprintel 100-ra, és akár 250-nel is képes száguldani.

X-Tomi hazai designer kezelésbe vette a kis sportmodellt, hogy megmutassa, mivé alakulhatna a kocsi, ha a fantázián múlna. A legegyszerűbb a kabrióváltozat, hiszen az alapok már most rendelkezésre állnak. Simán elképzelhető, hogy maga a BMW is előáll vele.

Ezzel abszolút ellentétes vagy tuti, hogy nem készül fapados M2. Pedig, ahogy X-Tomi fogalmaz: fényezetlen lökhárítók, tükrök, kilincsek, egyszerű ezüst lemezkerék, tökéletes verseny, és tuningautó alap lenne.

Ha pedig valaki nem elégedett az M2 sportosságával az álmodozzon a GTS variánsról. Ennek megrajzolásakor az M4 GTS designját vette alapul a tervező. Így a szürke-narancs színkombináció mellett nagy szárny került a kocsira, belül pedig versenyülések és bukócső varázsol pályahangulatot.

 

Szavazás

Nektek melyik BMW M2 változat tetszik legjobban?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon szerint a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.