Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.10.21. 15.35

Tavaly 6 milliót gyűjtöttek össze jótékony célra, idén hetet szeretnének. Ha ennyiért gazdára talál ez a piszkosul megvadított 335i, akkor mindenki boldog lesz!

Hazánk egyik legnagyobb autós közössége már tavaly is olyat tett, ami megérdemli, hogy kalapot emeljünk előttük, ugyanis 6 millió forintot sikerült összegyűjteniük a Fóti Gyermekközpont Növendékeiért Alapítvány számára, idén pedig ezt az összeget szeretnék még egy millióval megfejelni.

A terv

“2015-ben szeretnénk elérni a 7 millió forintos adomány összeget egy BMW 335i értékesítésével, melyből a befolyt összeg teljes egészében a fóti alapítvány bankszámlájára kerül” – olvasható az esemény Facebook-oldalán, amihez bárki csatlakozhat és minden részletről informálódhat.

Az autó

Az 550 lóerőre felpiszkált fekete démon M3-as első féktárcsákat kapott, hozzá az Ötös széria féknyergei párosulnak M5-fékbetéttel, így könnyebb lett, mint a gyári 335i fékrendszer. Állítólag 4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 1
A gátlókat és a rugókat versenyelemekre cserélték, melyek keménysége, magassága és dőlése is állítható. Továbbá mindkét stabilizátorrudat M3-stabilizátorokra cserélték, és az összes alsó lengőkart is M3-as alumínium lengőkarok váltották fel. Az autó egyedi leömlőt is kapott a teljesítménynövelés és a turbó reakcióidejének csökkentése miatt.
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 2
Az autó kapott egy Wavetrac hátsó diffit, amivel kiküszöbölték a BMW-k azon “hibáját”, hogy nem kapnak zárható differenciált a nem M-es modellek. A váltót is átdolgozták, aminek köszönhetően a felváltás gyorsabb lett, a visszaváltásnál pedig fordulatszámot igazít az előző fokozathoz, azaz automatikusan gázfröccsöt ad. Olajos ugyan a szerkezet, de a Porsche első szériás PDK váltóját megszégyenítő tempóban vált, állítólag.
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 3
Hajrá srácok és lányok, reméljük, hamar gazdára talál ez a bitang, szurkolunk!
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 4

Kommentek

  • hova

    Remekül összerakták, gratula!

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.