Hazánk egyik legnagyobb autós közössége már tavaly is olyat tett, ami megérdemli, hogy kalapot emeljünk előttük, ugyanis 6 millió forintot sikerült összegyűjteniük a Fóti Gyermekközpont Növendékeiért Alapítvány számára, idén pedig ezt az összeget szeretnék még egy millióval megfejelni.

A terv

“2015-ben szeretnénk elérni a 7 millió forintos adomány összeget egy BMW 335i értékesítésével, melyből a befolyt összeg teljes egészében a fóti alapítvány bankszámlájára kerül” – olvasható az esemény Facebook-oldalán, amihez bárki csatlakozhat és minden részletről informálódhat.

Az autó

Az 550 lóerőre felpiszkált fekete démon M3-as első féktárcsákat kapott, hozzá az Ötös széria féknyergei párosulnak M5-fékbetéttel, így könnyebb lett, mint a gyári 335i fékrendszer. Állítólag 4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 1
A gátlókat és a rugókat versenyelemekre cserélték, melyek keménysége, magassága és dőlése is állítható. Továbbá mindkét stabilizátorrudat M3-stabilizátorokra cserélték, és az összes alsó lengőkart is M3-as alumínium lengőkarok váltották fel. Az autó egyedi leömlőt is kapott a teljesítménynövelés és a turbó reakcióidejének csökkentése miatt.
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 2
Az autó kapott egy Wavetrac hátsó diffit, amivel kiküszöbölték a BMW-k azon “hibáját”, hogy nem kapnak zárható differenciált a nem M-es modellek. A váltót is átdolgozták, aminek köszönhetően a felváltás gyorsabb lett, a visszaváltásnál pedig fordulatszámot igazít az előző fokozathoz, azaz automatikusan gázfröccsöt ad. Olajos ugyan a szerkezet, de a Porsche első szériás PDK váltóját megszégyenítő tempóban vált, állítólag.
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 3
Hajrá srácok és lányok, reméljük, hamar gazdára talál ez a bitang, szurkolunk!
Ennyire jó arcok a magyar BMW-sek 4