Nem ez az első eset, hogy csúnya baleset történik teljesítménymérés közben. Egy padlógázon üzemelő autó sosem játék, és még a megfelelő biztonsági előírások betartása esetén sem zárhatóak ki teljesen a műszaki hibák. Ha pedig hanyag módon fognak neki a munkának, szinte borítékolható a katasztrófa.

Ezen a felvételen a bal hátsó abroncs adta meg magát, jól látható, ahogy már a robbanás előtt nyomást veszít, a magas fordulatszám pedig megadja a kegyelemdöfést. Megtörténhet ilyesmi? 
A videó alatt már veszettül szakért a net népe, van, aki alacsony nyomásra, nem megfelelő rögzítésre tippel, mások alacsony sebességindexű abroncsokat gyanítanak a háttérben. Elvégre a végén 260 km/óra felett volt a mért tempó, ami könnyen kívül eshet egy rosszul választott, olcsó abroncs komfortzónáján. Igaz, aki ilyet vesz egy Mustangra, az meg is érdemli.