Amikor egy Golf 1150 lóerős, elindulni sem egyszerű

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.10.19. 19.25

Ezzel a Volkswagen Golf karosszériába rejtett intergalaktikus rakétával nem bírnak a fizika törvényei.

Ezernyi veszett erős autót építettek már kifejezetten gyorsulási versenyekre. Ha van elég pénz és szaktudás, a forma szinte mellékes. Mégis mókás, ha egy olyan alapból készítenek pokoli aszfaltszaggatót, amit jól ismerünk, és a hétköznapokon egy átlagos, sőt unalmas darab. 

Mert 1000-1500 lóerő nem annyira meghökkentő, ha azt egy Lamborghini, vagy Corvette produkálja. Viszont egy Volkswagen Golf? Máris sokkal izgalmasabb! 
A 16Vampir Golf 1151 lóerőt és 1000 Nm nyomatékot zúdít mind a négy kerekére, a kétliteres motort 3,8 bar nyomással tölti a turbó. 0-100 km/óra 1,9 másodperc alatt, és a negyed mérföldes idő is tekintélyt parancsoló, 8,293s @ 281,80 km/h.

Kommentek

  • Pppp

    Ennek ugyan mi értelme van? “-” 150 Le, és “+” 150 kg a kocsiba, és akkor nem a levegőbe fog menni a teljesítmény.

  • japancar

    Ostobaság! A mai autók a KRESZ szabályait betartva maximum a kilogramban mért össz-súly egytizedét kellene hogy tudják. Tehát egy utasokkal együtt 2000 kilogram teljes tömegű járműnek maximum 200 lóerős motort lenne szabad adni. Ez is sok, de legalább van ereje nehéz terepen is.

Adnál ennyi pénzt egy Bentley másolatért?

A Bentley Continental GT replika Ford Mustang alapra épült, a kivitelezéssel nincs is nagy gond, de azért látszik, hogy ez csak másolat. Kérdés, hogy megér-e ennyi pénzt.

Itt a Suzuki, hol a Suzuki? A holttér átkozott veszélye videón

A 112 Press ismét hasznos, és tanulságos anyagot tett az asztalra, videójuk egy olyan forgalmi szituációt mutat be, ami könnyen balesetek forrása lehet.

A 6 legdrágább új autó itthon

Ezen a listán röpködnek a tízmilliók, szóval ha sok pénzed van, és nem tudod mire költsd el, van néhány tippünk.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Visszanyal a fagyi: jogsértés miatt hőbörög Kína

A kínai Chery Automobile Co. panasz tett a helyi szabadalmi szervezeteknél: el akarják érni, hogy a Mercedes elektromos almárkája ne használhassa az EQ nevet.

F1: Csak a fejeket figyeljük!

Holnap az Ausztrál Nagydíj szabadedzéseivel megkezdődik a 2017-es Forma-1-es szezon. Mutatjuk a versenyzők idei sisakjait, hogy tudjuk, mikor kit látunk a pályán.

Csalással vádolják a Fordot

Elégedetlen ügyfelek csoportos pert indítottak a Ford ellen, mert legizmosabb autójuk pont arra nem alkalmas, amire hirdették.

Fény derült a nyírségi permetező vonat titkára

Az összeesküvés hívők azonnal Chemtrail-t kiáltanak, ezért megkérdeztük a MÁV-t, mi is folyik ebből a vonatból.

Forma-1-es kvíz profiknak és tanulékony kezdőknek

Kened-vágod az F1-es pilóták fontos és érdekes statisztikáit? Ha igen, ha nem, itt egy kérdezz-felelek, amiből a lexikon-agyú rajongók is tanulhatnak. Tedd próbára magad!

F1: A Mercit “biztosan érdekli” Vettel

A Red Bull-fejes Helmut Marko kezdi a kavarást, azt mondja, a Mercedest egyértelműen érdekli a ferraris Sebastian Vettel 2018-as szerződtetése.

Keménytetőt kapott a Mazda MX-5

A klasszikus kanavász és a furmányos eltűnő targa után itt a harmadik tetővariáció. Sajnos nem veheti meg bárki.

F1: Rajthoz állhat Wehrlein Melbourne-ben

Rajthoz állhat a melbourne-i Forma-1-es idénynyitón Pascal Wehrlein, a Sauber német pilótája, miután az orvosok megadták neki az engedélyt.

F1: Egymásra mutogat Hamilton és Vettel

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt a Mercedes és a Ferrari versenyzője is azt mondja, hogy a másikuk csapata kezdi favoritként az évet.

F1: Elmaradhat az idény első balhéja

Úgy tudni, hogy a Mercedes és a Red Bull Racing a szezonnyitóra átépítette a korábban aerodinamikai szerepet is játszó felfüggesztését.

Rollerrel reformálnák meg a közlekedést

Elektromosan hajtott rollereket használó közösségi szolgáltatással akarja megformálni a közlekedést egy startup cég Németországban.

Valódi divatcikké vált az autó

Igazi divattermékként kezeli legújabb limitált szériáját a DS. A DS 3 Inès de la Fressange kimondhatatlan neve kiművelt koncepciót takar.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.