Ellopták, majd porrá égett az 1000 lóerős Audi

Béke poraira :(

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.10.15. 16.45

Nemrég ellopták a 31 éves profi síelő, Jon Olsson egyedi RS6-os Audiját, amelyet porig égve találtak meg.

Emlékeztek a Jon Olsson-féle RS6-os Audira? A 31 éves profi freestyle síelő kedvenc autóját nemrég lopták el egy hollandiai forgatásról fegyveres tolvajok. Ami jó hír, hogy hamar meglett, ami pedig rossz, hogy szénné égve találtak rá.

A balfék rablók kulcsot nem loptak hozzá, bepattantak a járó motorral várakozó autóba és elhajtottak. Csak akkor vették észre, hogy valami nem oké, mikor leállították és már nem tudták beindítani. Ekkor úgy döntötték, hogy a minden bizonyítékot eltüntetnek és felgyújtották az egész autót.
Az RS6-ost nemcsak kívülről szabták a sportoló ízlésére, hanem a motortérben pihenő V8-as erőforrást is 1000 lóerőre pumpálták fel. Az átalakítás a Stretman Motorsport kezei közül került ki: két egyedi TTE9XX turbófeltöltővel motiválták a gyári erőforrást, amely alaphangon 950, versenybenzinnel pedig 1000 lóerő felett teljesít.
Képeket szerencsére még nem közöltek a tetemről, tuti, sokan elsírnák magukat. Napjaink egyik legszebb tuningverdája hagyott itt minket…
Olsson azonban nem csügged, már azon agyal, hogy milyen legyen a következő autója. Volt már neki pár gyöngyszem, ha kíváncsi vagy, csak kattints ide.

Kommentek

  • hova

    Nos, erről van szó, nem gond egy másikat, harmadikat venni, ugyanis van miből. Pedig csak síel, nem orvosprofesszor, nem jól kereső mérnök. De nyaldossa az egyedi milliárdos autókat egymás után. Nem sírok, én tutira nem!

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

Régen a járhatatlan sártengerré változó földutakat gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal. A járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Ennyire olcsón még senki nem jutott hozzá Lamborghinihez, pláne nem ilyenhez

Mondjuk 5 dollárt pont megér ez a szénné égett Lamborghini Huracan. Egy fillérrel sem többet.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.