Szó se róla, talán a legaranyosabb formát álmodta meg M. Hoffmann a második világháború után, amit autón valaha láttam. A furcsa háromkerekűn 1949 és 1951 között dolgozott Hoffmann úr.

Kétszáz köbcentis motorja nem több mint 6,5 lóerőt présel ki magából, és mindezt háromgangos váltón keresztül juttatja az aszfaltra. Ez a teljesítmény arra elég, hogy 45 km/órára gyorsítsa az autót. De ezért még nem jár “a világ legpocsékabb konstrukciója” díj.
A Jalopnik videójából minden kiderül, és még angolul sem kell tudnod hozzá:

A legborzasztóbb megoldás pedig, ami mindent visz: a tetőre álmodott üzemanyagnyílás és hogy a tankhoz vezető cső az utastérben kígyózik.
És a világ legrosszabb autóját láttad már? 1
Az autó egyetlen példányát jelenleg a Microcar múzeumban őrzik, az Egyesült Államokban.