Mert a középre beépített V12-es motor iszonyatos mennyiségű hőt termel. Olyan pokoli meleget, amit a legfejlettebb hűtőrendszer sem tud kontrollálni, főleg nem Dubajban, ahol eleve borzasztó a hőség.

Persze akinek több ilyen is áll a garázsában, az nem olvassa át a kezelési útmutatót, mielőtt útnak indul. Így lesz egy 85-90 millió forintos áron mért olasz szupersportautóból tábortűz. 
Ha a hülyeség természetét akarjuk vizsgálni, érdemes végignézni a videót. Már lángolt az autó hátulja, már hallatszik, hogy kiabál a többi közlekedő, de emberünk azt hiszi, neki szól az ünneplés, és tol egy újabb gázfröccsöt, szó szerint olajat öntve a tűzre.
Az eset még szeptember elején történt, szerepelt is több híradásban, de a tűz terjedésének első pillanatairól csak most került elő videó. A szóban forgó autó egyébként nem gyakori darab, csak ötszázat gyártanak belőle az olaszok. Teljesítménye lélegzetelállító, inkább versenypályán kellene porrá törni, mint dugóban állva, az eredeti 700 helyett 750 lóerős, míg tömegét 50 kilogrammal csökkentették: az 1575 kg menetkész tömeg azt jelenti, hogy minden egyes lóerőnek csupán 2,1 kg-ot kell mozgatnia. 
Az átdolgozott motor maximális forgatónyomatéka 690 Nm, ezzel 2,9 másodpercig tart elérni a 100 km/óra sebességet, azaz pont olyan fürge, mint az alapkivitelű kupé (a 700 lóerős alap-Roadster 3,0 másodperc alatt végzi el a dolgát.) A végsebesség meghaladja a 350 km/órát.