Patent Škoda 120 eladó, 200 lóerővel, beton futóművel. Szerinted mennyi?

A nap hirdetése

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.10.06. 18.31

Igazi kincsre bukkantunk a 120-as Škoda személyében, a kérdés csak az, hogy megér ez közel másfél milliót? Naná, hogy lehet szavazni!

Kovács Miki kolléga dobta át reggel ezt a hirdetést, mint tökéletes találatot a “A nap hirdetése”-sorozatba, és bizony nagyon jól tette. A 120L gyári, 50 lóerős négyhengeres blokkját kidobták, helyére egy 200 lóerős Volvo V40 T4 erőforrás került. Természetesen hátra, ahová való, ennél már csak akkor lehetne jobb helyen, ha középre szerelik, de maradjunk a földön, ez nem versenyautó, és csak a 120-as Škodák között számít szupersportnak.
A jelenlegi tulaj azt írja, hogy “az autó alatt rapid száraz futómű van, ötgangos váltóval, Peugeot 206-os hátsó lengéscsillapítóval, elől VW T4 hátsó lencsillapítók dolgoznak. A futómű beton és stabil.”

Patent Škoda 120 eladó, 200 lóerővel, beton futóművel. Szerinted mennyi? 1

A többi műszaki infót is érdemes végigolvasni, ITT találod.

Igazi kis méregzsák, az egyszer biztos, és még jól is néz ki. A kérdés, mint mindig: megér-e 1,3 milliót a kicsike?

Szavazás

Megér ez a feltüzelt 120-as 1,3 milliót?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Iceman.

    Gyönyörű sallangmentes átépítés. Erre megérte költeni!

  • hova

    A tudatlanok biztos beájulnak, de aki komolyan veszi a biztonságot, az tudja, hogy “csak óvatosan ezzel a keresztlábú tevével”!!

  • menőmanó

    Azt erősen kétlem, hogy a benne lévő motorral 215.000Km-t mentek volna. Így ennek az adatnak semmi értelme.
    A motortérből ítélve az állapotát nem normálnak nevezném. Ilyen idősen ez magasan átlag feletti. Valószínűleg az egész kasztniját felújították.
    Érdekes lehet vezetni, de az biztos, hogy nem akárkinek való. Meglepetés autónak viszont első osztályú. Tetszik, hiszen mindig is szerettem ezt a típust és sokat is használtam az első időkben. Persze az eredeti 120L-es motorral. Abban az időben (1987-93) egyáltalán nem volt rossz, legalábbis a versenytársakhoz képest.

  • tdr

    Az hogy át faragta oké…Na de ennyiért ne már…Értem én hogy nosztalgiaésfiling..;-)Kb mint az ál VFTS..(SZÉTSTS..)xxx millióért+egy kicsiért..;-)Akkor már inkább egy Golf 1.1.8GTI…és még faragni sem kell..

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

F1: Állami elismerést kapott Kimi Räikkönen

A Ferrari világbajnok pilótája Finnország első sportnagykövete lett.

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.