Patent Škoda 120 eladó, 200 lóerővel, beton futóművel. Szerinted mennyi?

A nap hirdetése

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.10.06. 18.31

Igazi kincsre bukkantunk a 120-as Škoda személyében, a kérdés csak az, hogy megér ez közel másfél milliót? Naná, hogy lehet szavazni!

Kovács Miki kolléga dobta át reggel ezt a hirdetést, mint tökéletes találatot a “A nap hirdetése”-sorozatba, és bizony nagyon jól tette. A 120L gyári, 50 lóerős négyhengeres blokkját kidobták, helyére egy 200 lóerős Volvo V40 T4 erőforrás került. Természetesen hátra, ahová való, ennél már csak akkor lehetne jobb helyen, ha középre szerelik, de maradjunk a földön, ez nem versenyautó, és csak a 120-as Škodák között számít szupersportnak.
A jelenlegi tulaj azt írja, hogy “az autó alatt rapid száraz futómű van, ötgangos váltóval, Peugeot 206-os hátsó lengéscsillapítóval, elől VW T4 hátsó lencsillapítók dolgoznak. A futómű beton és stabil.”

Patent Škoda 120 eladó, 200 lóerővel, beton futóművel. Szerinted mennyi? 1

A többi műszaki infót is érdemes végigolvasni, ITT találod.

Igazi kis méregzsák, az egyszer biztos, és még jól is néz ki. A kérdés, mint mindig: megér-e 1,3 milliót a kicsike?

Szavazás

Megér ez a feltüzelt 120-as 1,3 milliót?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Iceman.

    Gyönyörű sallangmentes átépítés. Erre megérte költeni!

  • hova

    A tudatlanok biztos beájulnak, de aki komolyan veszi a biztonságot, az tudja, hogy “csak óvatosan ezzel a keresztlábú tevével”!!

  • menőmanó

    Azt erősen kétlem, hogy a benne lévő motorral 215.000Km-t mentek volna. Így ennek az adatnak semmi értelme.
    A motortérből ítélve az állapotát nem normálnak nevezném. Ilyen idősen ez magasan átlag feletti. Valószínűleg az egész kasztniját felújították.
    Érdekes lehet vezetni, de az biztos, hogy nem akárkinek való. Meglepetés autónak viszont első osztályú. Tetszik, hiszen mindig is szerettem ezt a típust és sokat is használtam az első időkben. Persze az eredeti 120L-es motorral. Abban az időben (1987-93) egyáltalán nem volt rossz, legalábbis a versenytársakhoz képest.

  • tdr

    Az hogy át faragta oké…Na de ennyiért ne már…Értem én hogy nosztalgiaésfiling..;-)Kb mint az ál VFTS..(SZÉTSTS..)xxx millióért+egy kicsiért..;-)Akkor már inkább egy Golf 1.1.8GTI…és még faragni sem kell..

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

Legendás Ford Escort cserélt gazdát 72 millió forintért

A Ford Escort Mk I raliváltozatából nem sok maradt meg gyári állapotban, ezért ritka kincs a gyűjtők körében. Néhány napja cserélt gazdát az egyik patika állapotú példány.

Adnál ennyi pénzt egy Bentley-másolatért?

A Bentley Continental GT-replika Ford Mustang-alapra épült, a kivitelezéssel nincs is nagy gond, de azért látszik, hogy ez csak másolat. Kérdés, hogy megér-e ennyi pénzt.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

F1: Videón a szezon első autótörése

Aki lemaradt a közvetítésről, most megnézheti a 2017-es Forma-1-es idény első autótörését és azt, hogyan úszott meg egy potenciálisan nagy bukást a Red Bull-os Max Verstappen Melbourne-ben.

F1: Hamilton uralta az idény első edzésnapját

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén fél másodperc feletti előnnyel zárt a mercedeses Lewis Hamilton. A Ferrari egyelőre hátrébb van.

Új Insignia: minél drágább, annál jobb!

Erős benzinmotorral, fullosan az igazi az új Insignia. Egy ilyenben még igaz is az Opel állítása: olyan, mint egy prémiumautó, csak olcsóbb.

F1: Jövőre eltüntetik a cápauszonyokat

A Forma-1 állandó versenyigazgatója szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség 2018-ra betilthatja az idén visszatért légterelőket. Charlie Whiting a Verstappen-szabályról is beszélt.

Benzinpárán megél az új Suzuki Swift

Nem lesz dízelmotor az új Swiftben, de annyival könnyebb elődjénél, hogy tényleg nagyon keveset fogyaszt. A francia Alpok lábánál vezettük az ötödik generációs Suzuki Swiftet.

Mesterséges nappali fénnyel segítenék a kamionsofőröket

A Daimler azon töri magát, hogyan tudna a természetes fényhez hasonló világítást teremteni a kamionokban. Szerintük a fényszegény fülkék rossz hatással vannak a sofőrök teljesítményére.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.