Nézd a srácot, aki tehetséggel győz a lóerőgyárak felett

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.09.25. 16.30

Ennyi a különbség egy profi tesztpilóta, és a pályán kóválygó 5-600 lóerős gépekkel körözgető arcok között.

Erről a témáról rengeteget lehetne értekezni. Adott egy felvétel, amin a komolyra hegyezett Mazda MX-5 NC 7:58-at megy a Nürgburgringen. Töretlen lendülettel hagy le mindenkit, hiszen a Koenigsegg egyik tesztpilótájáról van szó (állítólag). 

Mutatványát nézni is élvezet, nem ő az első aki könnyű, gyengébb, de harmonikus, jól belőtt géppel oktat a mindenki által szent helyként tisztelt aszfaltcsíkon. És ezen a ponton jön a vitaalapot nyújtó gondolat. Erős autó kell az élményhez? A triplaturbóval töltött, rajtautomatikával hátba vágó modern lóerőgyárak tulajdonosainak jár az irigylő pillantás? 
Nem. Magadhoz, az autóhoz, a technikához képest gyorsnak lenni az igazi cél. Ez a srác pedig nagyon-nagyon gyors.

Kommentek

  • Eddie

    Jó kis gyösz lehet.
    Tekintve, hogy néhány aprót hibázott (persze ezt sokan nem veszik észre), én be tudnék menni vele 7:50 alá.
    :)

  • sebgutkopf

    Bizony harmonikusra lőtték be az mx5-öt. A gumijaiból nekem is adhatna egy szettet, ami tartósan kitartva is 1,3g-t tud kanyarban megfogni (mint a felvételen is látszik).
    Azzal teljesen egyetértek, hogy élményben a futómű többet számít mint az erő. Saját tapasztalatom is azonos, hogy amikor gyengének tartottam egy autót motorikusan a jó futómű bőségesen kompenzálja nem csak élményben, de sokszor sebességben is.

  • HB821

    A figura főállásban a Koenigsegg gyári pilótája. Ettől persze még csodálatosan megy. http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=521081

  • Guevara

    Egy gyengébb gépet bátrabban vezet az ember, bizony a (túl) sok lóerő inkább félelmet kel az emberben. És az nem (olyan) jó.

  • 20v

    Azért ha Walter papa kente volna elöl,kicsit más lenne a móka…

  • sforisek

    A Porsche erosebb es gyorsabb, de pilotaja béna a kanyarokban.
    R. Serwanski, viszont tokeletessen osszehagolt a gepevel.

Bődületes kasszasiker a Halálos iramban 8

A Halálos iramban 8. megint lekörözte a mezőnyt az észak-amerikai mozikban a hétvégén. Az autós akciófilm globális bevételei a csillagok közé repítik a filmet.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Ésszerű szabadidőautó: Dacia Sandero Stepway

Jó árával, vállalható megjelenésével és élvezetes motorjával a Dacia Sandero Stepway valószínűleg a legolcsóbb szabadidőautó

80 km/h-val 80 km-t a Magyarországon gyártott lyukas gumival

Kipróbáltuk, milyen egy defektes autóval gurulgatni 80-nal az országúton, majd megnéztük a tatabányai gyárat, ahol az új csodagumi készül. És megtudtuk, mi a baj a másféle defekttűrő gumikkal.

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.