Ezen a gyökér autóson bátran nevethetsz

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.09.22. 15.55

Azt hitte, hogy az összkerékkel bárhol befér, de lecsapott a karma.

A Mitsubishi Lancer EVO, bármelyik generációt is vesszük, tiszteletre méltó sportgép. Annyi lóerőt, tapadást ad a sofőr kezébe, ami már tényleg hatalom, és aki elbízza magát, könnyen ráfázhat. Emberünk csak enyhe leckét kapott most arról, hogy nem kell minden előrenyomuló motorost erőből büntetni, és megmutatni, ki a nagyobb ász.

Nem mellesleg a videó alatt komoly vita alakult ki, sokan az előre álló motorost hibáztatják. A helyszín az Egyesült Királyság, más szabályok, más normák, ki hogy vélekedik, tényleg ő is sáros volt a dologban?

Kommentek

  • menőmanó

    Hát nem volt egy volán virtuóz, az biztos. :)

    Egyébként engem is gyakran felbosszantanak ezek az előrecsorgó motorosok, ha nem tudok úgy elindulni ahogy szeretnék.
    Szívesen fellökné őket az ember, de sajnos azt nem lehet.

  • DTF

    Piros lampanal mindig ugy helyezkedek (kulso savban teljesen jobbra,belosben teljesen balra,kozepsoben pedig kozepen), hogy motoros, biciklis el tudjon menni / eloretudjon menni.viszont elvarom azt, higy ha elorebb megy, akkor idoben induljon, ne akdalyozzon. Ahogy az autosok kozott, ugy amotorosok kozott is sokan alszanak amikor narancssargara valt a lmba.
    Egyet nemszeretek: kulso savban, jobbrol akar elmenni az allo auom melett a priso lambanal a motoros/biciklis. Menjenel balrol, nalrol elozumk :)

  • mojszipupi

    Mindig is tartani fogom magam ahhoz, hogy bizonyos LE fölött ne lehessen sima jogsival vezetni. Ez a szitu egy sima előzés volt, semmi para helyzet nem volt benne mégis hatalmas madárságot művelt az evo. Tökéletesen probléma mentes helyzet volt annak aki ért hozzá és van gyakorlata ilyen gépek vezetésében. Persze ettől még a bevágás a motoros elé hatalmas ostobaság, de nem adódott balesetveszélyes helyzet belőle, kizárólag a söfőr gyakorlatlanságán múlt az egész

  • Varalaci

    @Menőmanó, sokat elárul a jellemedről a hozzászólásod. Javarészt autózom, de motorozom is, amikor időm engedni. Csak mert nem úgy tudsz elindulni, ahogy tervezed, egyáltalán eszedbe jut az, hogy valakinek a testi épségében és egyébként az esetek nagy részében nagy értékű tulajdonában kárt tegyél? Szívesen belemennél az előtted álló, telefonálgató, bőrnyakú, szétvarrt, kigyúrt X5-s bömösbe, ha az nem úgy indul, ahogy te szeretnéd? Amúgy a motoros nem előrecsorog vagy pofátlankodik, hanem a 2010 vagy 2011-es KRESZ módosítás teszi ezt számára lehetővé álló kocsisor esetén. Fáj ez neked? Nektek?

    KRESZ 36.§ (12):ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeli vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állnia, – előre sorolás céljából – kétkerekű motorkerékpárral, illetve kétkerekű segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között, kétkerekű kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.

    Pont az ilyen elfojtott gondolatok miatt előzöm meg az autókat, ha motoron ülök. Halál komolyan tartok attól, hogy egyszer már annyira felbosszantanak az előrecsorgó motorosok, hogy nem csak szívesen fellöknéd őket, hanem meg is teszed.

  • lope68

    @menőmanó

    Még mindig jogsi nélkül vezeted a limuzinokat? :)

F1: Nagyot lépett előre az új motorral a Renault

A Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey szerint a Renault nagyot lépett előre a 2017-es motorral, de nagy kérdés, hogy a riválisok mennyit haladtak.

F1: Bottas szabadon versenyezhet Hamiltonnal

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda leszögezte, hogy a Nico Rosberg helyére szerződtetett Valtteri Bottas sem lesz másodhegedűs, megverheti Lewis Hamiltont, ha tudja.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

Decemberben is nőtt az EU-s autópiac

Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy évvel korábbihoz viszonyítva.

F1: Utcát neveznek el Jules Bianchiról

Szülővárosában, Nizzában hamarosan közterület viseli majd a 2014-es Japán Nagydíjon szerzett sérüléseibe belehalt fiatal Forma-1-es versenyző nevét.

A magyar autósokat is szívatják Párizsban

Minden Párizsban közlekedő gépjárművön, a külföldi rendszámúakon is kötelező hétfőtől a környezetvédelmi megfelelőséget jelölő plakett feltüntetése. A matrica bevezetése része annak az intézkedéssorozatnak, amelyet a francia főváros önkormányzata indított a szmog csökkentésére.

Megújult a BMW 4 modellcsalád

Visszafogott, de funkcionális optikai változtatások, módosított felfüggesztés, új tálalású infotainment tartalmak: ez a megújuló BMW 4 család mérlege.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.