Ezen a gyökér autóson bátran nevethetsz

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.09.22. 15.55

Azt hitte, hogy az összkerékkel bárhol befér, de lecsapott a karma.

A Mitsubishi Lancer EVO, bármelyik generációt is vesszük, tiszteletre méltó sportgép. Annyi lóerőt, tapadást ad a sofőr kezébe, ami már tényleg hatalom, és aki elbízza magát, könnyen ráfázhat. Emberünk csak enyhe leckét kapott most arról, hogy nem kell minden előrenyomuló motorost erőből büntetni, és megmutatni, ki a nagyobb ász.

Nem mellesleg a videó alatt komoly vita alakult ki, sokan az előre álló motorost hibáztatják. A helyszín az Egyesült Királyság, más szabályok, más normák, ki hogy vélekedik, tényleg ő is sáros volt a dologban?

Kommentek

  • menőmanó

    Hát nem volt egy volán virtuóz, az biztos. :)

    Egyébként engem is gyakran felbosszantanak ezek az előrecsorgó motorosok, ha nem tudok úgy elindulni ahogy szeretnék.
    Szívesen fellökné őket az ember, de sajnos azt nem lehet.

  • DTF

    Piros lampanal mindig ugy helyezkedek (kulso savban teljesen jobbra,belosben teljesen balra,kozepsoben pedig kozepen), hogy motoros, biciklis el tudjon menni / eloretudjon menni.viszont elvarom azt, higy ha elorebb megy, akkor idoben induljon, ne akdalyozzon. Ahogy az autosok kozott, ugy amotorosok kozott is sokan alszanak amikor narancssargara valt a lmba.
    Egyet nemszeretek: kulso savban, jobbrol akar elmenni az allo auom melett a priso lambanal a motoros/biciklis. Menjenel balrol, nalrol elozumk :)

  • mojszipupi

    Mindig is tartani fogom magam ahhoz, hogy bizonyos LE fölött ne lehessen sima jogsival vezetni. Ez a szitu egy sima előzés volt, semmi para helyzet nem volt benne mégis hatalmas madárságot művelt az evo. Tökéletesen probléma mentes helyzet volt annak aki ért hozzá és van gyakorlata ilyen gépek vezetésében. Persze ettől még a bevágás a motoros elé hatalmas ostobaság, de nem adódott balesetveszélyes helyzet belőle, kizárólag a söfőr gyakorlatlanságán múlt az egész

  • Varalaci

    @Menőmanó, sokat elárul a jellemedről a hozzászólásod. Javarészt autózom, de motorozom is, amikor időm engedni. Csak mert nem úgy tudsz elindulni, ahogy tervezed, egyáltalán eszedbe jut az, hogy valakinek a testi épségében és egyébként az esetek nagy részében nagy értékű tulajdonában kárt tegyél? Szívesen belemennél az előtted álló, telefonálgató, bőrnyakú, szétvarrt, kigyúrt X5-s bömösbe, ha az nem úgy indul, ahogy te szeretnéd? Amúgy a motoros nem előrecsorog vagy pofátlankodik, hanem a 2010 vagy 2011-es KRESZ módosítás teszi ezt számára lehetővé álló kocsisor esetén. Fáj ez neked? Nektek?

    KRESZ 36.§ (12):ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeli vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állnia, – előre sorolás céljából – kétkerekű motorkerékpárral, illetve kétkerekű segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között, kétkerekű kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.

    Pont az ilyen elfojtott gondolatok miatt előzöm meg az autókat, ha motoron ülök. Halál komolyan tartok attól, hogy egyszer már annyira felbosszantanak az előrecsorgó motorosok, hogy nem csak szívesen fellöknéd őket, hanem meg is teszed.

  • lope68

    @menőmanó

    Még mindig jogsi nélkül vezeted a limuzinokat? :)

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.