Rakétaként érkezett meg az Audi, hajszálon múlt a baleset

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.09.09. 12.45

A német autópályán nem árt, ha kóricálás közben a tükörbe is belenézel. Tudod, ott sok helyen nincs limit.

A német autópályán nem árt, ha kóricálás közben a tükörbe is belenézünk, mert például egy 310 lóerős Audi TTS szempillantás alatt megérkezhet szélárnyékba, ha a sofőr kihasználja a 250 km/órás végsebességet. Ne feledjük, hogy Németországban sok helyen nincs sebességkorlátozás az autópályákon.
Vajon hányat villantott 1 másodperc alatt a TT?
Az audis tuti lefőtt, mint a kávé, a videó végén látszik, hogy kihúzódott és lelassított. Ez bizony az életébe is kerülhetett volna.

Kommentek

  • demagóg

    Ügyes volt az audis sofőr, jól reagált és elkerülte a balesetet.
    Nem csak a gázpedált tudja nyomni.

  • kawaninja

    hát igen, a sebességkorlátozás nélküli autópályáknak ez a hátránya megvan. egy ilyen sebességgel közeledő jármű elé nagyon könnyű besorolni. az egyik pillanatban még nincs a tükörben, de a másikban meg már nincs benne, mert holttérben van.

  • zoldfulu2000

    Ezt a videót nem értem… A sofőr direkt ki akarta nyírni az audist?

    Azért azt ne felejtsük, csak úgy simán nem igaz hogy nincs sebességkorlátozás a németeknél.

    Nem kapunk trafis csekket. De az ésszerű viselkedés ugyanúgy elvárható.

    Egy német Mercedesz teszpilótát pl azért vettek elő pár éve, mert 300-zal megijesztett (!!!) egy másik közlekedőt, aki emiatt balesetet szenvedett.

  • Bandi02

    Ezt a videót én sem értem… Minek ment a legbelsőbe a kamerás? Ha előzött, a kikerülés se segített volna az Audison, mert akkor az előzendő autósba durran bele, vagy árkot fog.

  • ppgergo

    Csak nappali menetfénnyel ilyen sebesség mellett nem szabadna autózni. 160 felett én kötelezően kapcsolnám a tompítottat, föleg ha kombinált menetfény-index van (indexnél vagy lekapcsol vagy dímmeli magát). Ha napközben sietek, akkor xenonnal megyek, azt észre szokták venni, amúgy elég a DRL.

  • mondd

    Van a jobboldali közlekedésnek egy alapszabálya: a jobbra tartás kötelezettsége
    Minek húzódik valaki az üres pályán a legbelső sávba, amikor a kép alapján még a külsőben sem volt senki?
    A szomorú, hogy ezt az önmagában veszélyes helyzetet létrehozó vezetők fel vannak háborodva, ha valaki a legbelső sávban a szabályoknak megfelelően akar előzni és eszük ágában sincs a tükörbe nézni, mert azt hiszik, az előrehaladás az autópályán bármely sávban korlátlan joguk

  • apu0062

    Ez egy barom, ha sávot vált: tükör, tükör és tükör!

  • menőmanó

    Aki ezt nem érti, az nem jár autópályán.
    Nyilván nem zárható ki, hogy csak elbambult a videót készítő, de valószínűbb, hogy nem.
    A legtöbben jóval az előzendő jármű előtt kimennek a belső sávba, így egy nagyon gyors autónak bőven van ideje jobbról elmenni és kikerülni a töketlen segget, mint ezt itt.
    Ez sajnos nem ritka eset és az audis sem tett semmi kirívót, sőt ez az elvátható minimum, ha valaki ilyen sebességre vetemedik.

  • cszoli

    A villogást nem értem – a TT elöl is automatikusan villant vészfékezéskor? Mert nem tudom elképzelni, hogy valaki ahelyett, hogy az életét mentené, fényes nappal 30 méterről villogjon a másikra, aki amúgy sem néz a tükörbe. Meg ha észhez is térne az utolsó pillanatban, valószínűleg elkapná a kormányt a külső sáv fele, így elfoglalva az audis egyetlen menekülési útvonalát…

Használt autó: gyógyítás 6000 forintból

Összesen 6000 forintba került, hogy használt autónk tisztesen működő motorja hirtelen megtáltosodjon. A megoldást sokan ismerhetik, a többiek fontolják meg a mi esetünket.

Bravúrosan tért vissza a Toyota a WRC-be

Másfél évtized kihagyás után őrjítő eredménnyel tért vissza a Toyota a rali világbajnokságba. Majd később elválik, a mázli vagy a felkészültség dominált.

Megbuktatták a Forma-1 urát, távozik Bernie Ecclestone

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media elmozdította pozíciójából az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t, ezt maga az angol üzletember jelentette be hétfő este.

Sebességkorlátozás jöhet a szmog miatt

Ha nem javul a levegő minősége Budapesten, akár sebességkorlátozást is bevezethetnek.

F1: Vettel már úgy beszél, mint Räikkönen

Sebastian Vettel hamar kiesett a Bajnokok Tornája egyéni versenyében még szombaton.

Egyre több városban van szmogriadó, itt a következő

Debrecenben a szálló por légköri koncentrációjának 24 órás átlagértéke két egymást követő napon, mind a három mérőállomáson túllépte a riasztási küszöbértéket, ezért a város polgármestere hétfő délután elrendelte a szmogriadó riasztási fokozatát.

F1: Verstappen nem akar a legfiatalabb bajnok lenni

Max Verstappent nem különösebben érdekli, hogy akár ő is lehet az F1 történetének legfiatalabb bajnoka, ez a rekord nem motiválja.

Még idén jön a BMW új roadstere

Szépen alakul a Toyota Supra ikertestvéreként fejlesztett új Z4-es, már közúti tesztjeiket járják a prototípusok.

Koros buszokkal szállítanák az utasokat Szeged környékén

Akár 16 éves buszokat is bérelne a DAKK alvállalkozója, mely főleg Szeged környékén tevékenykedik.

Télen igazán jó a habos kefélés

Télen is fontos az autómosás, sőt talán még fontosabb, mint a nyári hónapokban. De vajon milyen eredményt érhetünk el az egyszerű önkiszolgáló autómosóban szorgoskodva? Sima gőzborotva a habkefe ellen!

Töröljék el a kék zászlókat az F1-ben!

A felügyelőként dolgozó expilóta, Derek Warwick szerint egy az egyben el kellene törölni a kék zászlókat a Forma-1-ben.

Ki nem találnád, mivel jár mától Schwarzenegger

Egy osztrák autóipari vállalkozás megépítette azt az autót, ami egyszerre felel meg a bennünk élő ösztönlénynek, és környezettudatos öko-egónknak. Arnold kapott is belőle egy példányt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.