Rakétaként érkezett meg az Audi, hajszálon múlt a baleset

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.09.09. 12.45

A német autópályán nem árt, ha kóricálás közben a tükörbe is belenézel. Tudod, ott sok helyen nincs limit.

A német autópályán nem árt, ha kóricálás közben a tükörbe is belenézünk, mert például egy 310 lóerős Audi TTS szempillantás alatt megérkezhet szélárnyékba, ha a sofőr kihasználja a 250 km/órás végsebességet. Ne feledjük, hogy Németországban sok helyen nincs sebességkorlátozás az autópályákon.
Vajon hányat villantott 1 másodperc alatt a TT?
Az audis tuti lefőtt, mint a kávé, a videó végén látszik, hogy kihúzódott és lelassított. Ez bizony az életébe is kerülhetett volna.

Kommentek

  • demagóg

    Ügyes volt az audis sofőr, jól reagált és elkerülte a balesetet.
    Nem csak a gázpedált tudja nyomni.

  • kawaninja

    hát igen, a sebességkorlátozás nélküli autópályáknak ez a hátránya megvan. egy ilyen sebességgel közeledő jármű elé nagyon könnyű besorolni. az egyik pillanatban még nincs a tükörben, de a másikban meg már nincs benne, mert holttérben van.

  • zoldfulu2000

    Ezt a videót nem értem… A sofőr direkt ki akarta nyírni az audist?

    Azért azt ne felejtsük, csak úgy simán nem igaz hogy nincs sebességkorlátozás a németeknél.

    Nem kapunk trafis csekket. De az ésszerű viselkedés ugyanúgy elvárható.

    Egy német Mercedesz teszpilótát pl azért vettek elő pár éve, mert 300-zal megijesztett (!!!) egy másik közlekedőt, aki emiatt balesetet szenvedett.

  • Bandi02

    Ezt a videót én sem értem… Minek ment a legbelsőbe a kamerás? Ha előzött, a kikerülés se segített volna az Audison, mert akkor az előzendő autósba durran bele, vagy árkot fog.

  • ppgergo

    Csak nappali menetfénnyel ilyen sebesség mellett nem szabadna autózni. 160 felett én kötelezően kapcsolnám a tompítottat, föleg ha kombinált menetfény-index van (indexnél vagy lekapcsol vagy dímmeli magát). Ha napközben sietek, akkor xenonnal megyek, azt észre szokták venni, amúgy elég a DRL.

  • mondd

    Van a jobboldali közlekedésnek egy alapszabálya: a jobbra tartás kötelezettsége
    Minek húzódik valaki az üres pályán a legbelső sávba, amikor a kép alapján még a külsőben sem volt senki?
    A szomorú, hogy ezt az önmagában veszélyes helyzetet létrehozó vezetők fel vannak háborodva, ha valaki a legbelső sávban a szabályoknak megfelelően akar előzni és eszük ágában sincs a tükörbe nézni, mert azt hiszik, az előrehaladás az autópályán bármely sávban korlátlan joguk

  • apu0062

    Ez egy barom, ha sávot vált: tükör, tükör és tükör!

  • menőmanó

    Aki ezt nem érti, az nem jár autópályán.
    Nyilván nem zárható ki, hogy csak elbambult a videót készítő, de valószínűbb, hogy nem.
    A legtöbben jóval az előzendő jármű előtt kimennek a belső sávba, így egy nagyon gyors autónak bőven van ideje jobbról elmenni és kikerülni a töketlen segget, mint ezt itt.
    Ez sajnos nem ritka eset és az audis sem tett semmi kirívót, sőt ez az elvátható minimum, ha valaki ilyen sebességre vetemedik.

  • cszoli

    A villogást nem értem – a TT elöl is automatikusan villant vészfékezéskor? Mert nem tudom elképzelni, hogy valaki ahelyett, hogy az életét mentené, fényes nappal 30 méterről villogjon a másikra, aki amúgy sem néz a tükörbe. Meg ha észhez is térne az utolsó pillanatban, valószínűleg elkapná a kormányt a külső sáv fele, így elfoglalva az audis egyetlen menekülési útvonalát…

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.