A magyar Lamborghini-tulaj, aki minden titkot elárul autójáról

Mindezt kamera előtt, sárga "gatyóban"

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.08.25. 09.15

Annyira jó, hogy léteznek igazán sikeres magyar emberek, de ha egy mód van rá, ne akarjanak autókat bemutatni kamera előtt.

Berkics Miklós igazán sikeres magyar vállalkozó lehet, akinek hivatalos titulusa “gyémánt-zafír manager”. Fogalmam sincs, ez mit jelent, de az tuti, hogy valamit ügyesen csinál, különben nem lenne Lamborghini Aventador LP700 a garázsában, ami durván 100 millió forint környékén mozog, plusz a feláras extrák, amikből van bőven a sárga sportautóban.
Berkics úr olyan dolgokat árult el a videóban, amiket még mi sem tudtunk a 700 lóerős Lamborghiniről:
  • Van benne rakétaindító-zárófedél.
  • Az indításnál, az első gázfröccsöt a gyár adja.
  • Robot nyomja a kuplungot, és gyorsabban vált, mint az ember gondolata.
  • Színre fényezett rugók a motortérben, amik vízszintesen rugóznak.
  • Az ember saját maga megindul, mikor megnyomja az indítógombot, de segít a motortérbe épített merevítés, hogy ne legyen akkora a rezonancia és rázkódás.
  • Az új fejlesztésű Aventador már economiás.
  • Dizánjos hangorkán, ha lekapcsol 6 henger.
  • Pár műszaki paraméter: nagyon erős, nagyon lapos, nagyon sárga és nagyon gyors.
  • Lamborghini szerszámos láda …ezt inkább engedjük el gyorsan.
Köszönjük, de tényleg!
A magyar Lamborghini-tulaj, aki minden titkot elárul autójáról 1
Ha valóban kíváncsi vagy mit tud az Aventador, kattints IDE!

Kommentek

  • ballac_86

    Milyen érdekes, épp most próbáltak beszervezni abba az MLM-be amiből ez a csóka megszedte magát. Egy Aventador nem ér annyit, hogy 17 évet töltsek ilyen undorító műmájerek között.

  • nilsholgersson

    Nortikám, ha nem tudtál volna utánajárni, Miki az FLP egyik hazai vezéralakja, már évekkel ezelőtt is Ferrari F-430-at vett az év végi bónuszából… Évente csak ebből kb 150 milla leesik, tehát marad elég egy ilyen autó vétele után is.

  • ToZo

    Ennyi pénzem lenne a helyében előbb elmennék egy beszédtechnika tanárhoz!
    Förtelem ez a pali!!!

  • Gabor568

    Kedves Norti,

    Csak a pontosítás kedvéért, a titulusa “gyémánt manager” :)
    És igen, piszkosul jól csinálja amit csinál :)

    Kedves ballac_86,

    Azok az ‘undorító műmájerek’ azon dolgoznak éjt nappallá téve akár, hogy Te egészséges lehess, pénzügyileg rendbe tehesd az életed, valamint egyéb olyan problémáktól megszabadulhass, amik esetleg jelen vannak az életedben. Azok az ‘undorító műmájerek’ végtelen alázattal és tisztelettel fordulnak Hozzád egy olyan lehetőséggel, amivel Te magad változtathatod meg a saját életed. Ennek a szellemiségnek az egyik legkiemelkedőbb alakja a videón látható ‘csóka’ :) Ha ismernéd személyesen (mint ahogy én), nyugodt szívvel állíthatom, hogy csak pozitív véleményed lenne Róla ;)

  • ToZo

    Kedves Gabor568!
    Senki nem az elért eredményeit vitatja, nyilván nem a szél hordta össze ezt a mérhetetlen vagyont..
    De ekkora gazdagság óriási felelősséggel is jár.
    Mint ahogy a videóban is elmondta: Meg kell adni a módját ha az ember beül egy aventadorba (sárga gatyó)
    Csak kérdezem hogy ha valaki a kamera elé áll és beszél annak nem kell megadni a módját ???? ” ő-ő-ő-ő-ő-ő-ő-ő-ő-e-e-e-e-e-e-e á-á-á-á-á-á-á-á…
    Lehet hogy full tuti cucc az amit árúl, de számomra hiteltelenné tesz mindent ez a stilus
    Hiperszuper gyémánt manager de beszélni nem tud!

  • Gabor568

    Kedves ToZo,

    Természetesen nem akartam vitatkozni senkivel semmiről, csupán csak az előítéleteket próbáltam kiküszöbölni. Nem tagadom, én is furcsálltam kicsit az interjú alatt ezt a részét, viszont ha hallanád egy színpadon, 5000 ember előtt beszélni, ott nem történik ilyen. Mivel nem a Lamborghini marketingese, lehet emiatt nem volt gördülékeny a beszéde, de máshol ilyet nem hallasz tőle. Mindezt nem a védelmében írom, csupán információ. Abszolút hiteles ember, ez leginkább akkor érezhető ha személyesen beszélsz vele ;)

  • ballac_86

    Gabor568,

    és elérted már azt a 60 pontot ami a beüléshez kell?
    Oké hogy nem a Lamborghini marketingese, de gondolom tudott róla hogy fog vele készülni ez az interjú, egy kicsit összeszedhette volna a gondolatait. A másik meg, ha valaki gyerekkora óta Lambóról álmodik, akkor egy párszor biztos kicsapja rá mielőtt megkapja. Hasonló esetben fejből mondanám a dolgokat. A Hellcatem mellett állva.

  • Leslie77

    Ez a pali nagyon gáz. Árad belőle az értelem. És ahogy beszél…

  • Kofe

    Na most már remélem látja mindenki miről is szól az MLM! :D

    “csak egy elődadás,NAGYONZÁRTÖRŰ csak ezt hallgasd végig ,csak ,de csak ötvenezret kell kifizetni,ez nem emelem,ez teljesen más! Ez befektetési tanácsadás,amitől neked nagyon jó lesz” :D

    Több ezer madár próbálja a piramis következő szintjét meglépni,aztán vagy meg tudja,vagy a büdös életben adós marad és egy bekábított,személyiségváltoztatott cseléd,aki illuziókat ringatva hajtja az átverősdi termékbemutatós,befektetős cégek malomkerekét a többi társával együtt.

  • gabetdi

    Dolgoztam MLM-nél, tapasztalatból mondom, hogy csak akkor dolgozz MLM-es cégnél, ha te találtad ki és te vagy a gyémánt manager. :D

    Az MLM lényegében arról szól, hogy van egy termék, aminek 0 a hozzáadott értéke, baromi nehéz eladni és ezért kockázatos lenne normális vállalkozást építeni rá, befektetni egy valag pénzt szakképzett, értelmes emberekbe. (Mert egy cégnél általában az ott dolgozó szakember gárda az egyik legnagyobb érték, így ez az egyik legnagyobb költség is)

    MLM rendszerrel viszont mindenkit megkajáltathatsz, hogy vállalkozónak lenni mennyivel jobb és ez az első lépés az anyagi és személyes függetlenség felé. Így a sok szorgos kis hangya akit beszippant ez a lét elkezd neked dolgozni, csak akkor kell fizetned nekik amikor neked is hasznot termelnek, így a kockázatot 100%-ban a kisember viseli, a nagy lóvét, viszont ahogy a videóból is láthatod a főnök viszi el.

    Szemben egy normális vállalatnál, ahol a főnök teszi bele a pénzt, ő vállal kockázatot, egy eladható, értéket képviselő terméket prezentál és ő veszi fel a szükséges mennyiségű embert. Ezek után nyilván ő teszi el a pénzt is, bár ezek az emberek ritkán szoktak sárga nadrágban videót forgatni a Lamborghini-jükről.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helyt állnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.