300-zal tépett a motoros, de a Mercit nem érte utol

Mi az ördög hajtotta a német vasat?

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.08.25. 08.25

Illegális, életveszélyes, elítélendő küzdelemben mérte össze tökösségét egy Mercedes és egy sportmotor. Előbbi győzött.

Sajnos a felvételről sem a motor, sem a Mercedes pontos típusát nem tudjuk száz százalékig megállapítani, így ez a feladat rátok marad, aki tuti tippet tud, dobja be a közösbe.
Annyi biztos, hogy a Mercedes nem így gurult ki a gyárból, még a legerősebb verzióknál is ritkán emelik meg a 250 km/órás korlátozás határát. A bemutatóért pedig egyértelműen járna egy kőkemény, örökké emlékezetes büntetés, belegondolni is rossz, mi történt volna, ha eltalálnak egy szabályos közlekedőt.

Kommentek

  • Vérmacy

    Milyen messze lehetnek egymástól az útszéli jelzőbólyák? 300-hoz képest igencsak lassan halad el mellettük ill. a forgalom többi résztvevője is ~200 körül repeszthetett…

  • MercedesFan

    Véleményem szerint min. sl63 AMG amit űz “körültekintő” motoros barátunk de a hátsó lökhárítóból ítélve én sl65 AAMG-t tippelnék!

  • matedani

    @Vérmacy
    300 km/h azt jelenti, hogy másodpercenként 83,33 métert tesznek meg. Az útjelző bóják általában 25, vagy 50 méterenként vannak elhelyezve. A videót kívülről szemlélve azt mondanám, hogy ezek a bóják 50 méter távolságra vannak egymástól. Van olyan része a videónak, ahol 3 bója is elmegy mellettünk 1 másodperc alatt. 3 bója távolsága 100 méter. (1 -> 2 50m ; 2 -> 3 50m) Ha hozzávesszük azt, hogy ezek egy rossz minőségű videó alapján, szabad szemmel tett megállapítások, akkor is láthatjuk, hogy ők bizony tényleg 300 körül tempóval repesztettek.

  • korosla

    Nem az a lényeg, hogy a mercit nem éri utol.Hanem,hogy a merci is egy motort követ ami 0.50től lehet látni, amikor is van egy kis emelkedő és kilátni a motort a takarásból.

  • Atya90

    Jobban megnézve sl 63 csak nem amg hanem brabus tuningal szabályozás nélkül 350km órát tud a v12biturbo

  • kawaninja

    korosla, a mellett a motor mellett el is mennek, a motoros még ráadásul jobbról előzi meg.
    a motor szerintem egy yamaha yzf, a fordulatszám tartományból ítélve r1-es, és ha jól tévedek ’04-’08-ig volt ilyen a műszerfala.

  • gabetdi

    Szerintem is SL63 vagy 65 AMG, nem feltétlenül kell Brabusnak lennie, hogy így menjen. A 250 km/h-s tiltást plusz pénzért és az AMG Driving Academyn egy-egy tanfolyam elvégzése után simán kiütik a gyáriak is. Így simán mehet 300 körül.

  • Carbonseek

    Ez bőven 300 alatt volt… A motor csak áttételezve tudta ezt, de a műszer ezt nem tudta… Max 200-250 között volt ez a sebesség…

  • lignobuild

    az sl 55 amg-nek is 330 a vége tiltások nélkül. :D

  • lignobuild

    szerintem meg az sl 55 amg nek is 330 a vége v8 kompressorral. :D itt áll kint és semmi tiltás nincs benne.

  • randal2

    Yamaha R1 2007-2008 lehet. Az enyém 06-os de az egy kicsit másabb.

  • pasztoncsino

    tunung trabi vs. babetta

F1: A tavalyi autóval indulna a sereghajtó 2017-ben

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

F1: Állami elismerést kapott Kimi Räikkönen

A Ferrari világbajnok pilótája Finnország első sportnagykövete lett.

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.