Négymilliós kárt okozott egy babakocsis apuka

Szúrta a szemét a luxusautó

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.18. 08.15

A fedélzeti kamerák olykor bizarr eseményeket rögzítenek. Ez történt ezúttal is, és ennek főhősünk biztosítója is nagyon fog örülni.

Amikor dash cam felvételekről beszélünk, rendszerint szürreális balesetekről, ellentmondásos rendőrségi intézkedésekről vagy szervizben tapasztalt visszaélésekről esik szó. Ezúttal viszont a leparkolt luxusautóban bekapcsolva felejtett (vagy tudatosan így hagyott?) kamera rögzített valami nagyon furcsát.

Először semmi rosszra nem gondolunk, hiszen mi lehetne ártatlanabb egy csecsemőjét tologató apukánál? Persze gondoljunk csak bele: talán azért sétál ő a gyerekkel, mert elveszítette a munkáját, és sem dolga, sem kilátásai nincsenek. Így már talán érthető, hogy miért ment fel benne a pumpa a negyvenmilliós verda láttán.

De az is lehet, hogy nem az apucival volt a gáz, hanem az Aston Martinnal: mondjuk rossz helyen, a közlekedést akadályozva parkolt, talán már nem először, és a kerülgetésbe belefáradt szülő így szeretett volna üzenni a tulajdonosnak.

Akárhogy is, kulccsal végigkarcolni egy autót a legnagyobb tahóságok közé tartozik. Duplán az, ha drága autóról, igényes fényezésről van szó: esetünkben az autó értékének egy tizedét, kilencezer angol fontot (négymillió forintot) tett ki a javítás. De ha ráadásul az egészet rögzíti is egy kamera, az már kifejezetten nagy ostobaságra vall: a tulajdonos feljelentése nyomán a rendőrség már körözi az elkövetőt, akit a felvétel alapján alighanem gyorsan el is fognak kapni.

Itt egy másik érdekes hír, amivel nagyon sok pénzt spórolhatsz!

Kommentek

  • demagóg

    Mekkora barom már…
    Aston Martin helyett vett volna Sanderot, most nem főne a feje :)))

  • ldaracing

    Az ilyen karcolásokat ha nem érik el a fémet, akkor teljes újrafényezés nélkül lehet javítani. Feltöltik a karcot és elpolírozzák. Az sem olcsó, de nem is 9000 font, legyen az akármilyen drága fényezés.

  • nap

    Azért az oldalát karcolta, mert elől nem fért el.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Ennyire olcsón még senki nem jutott hozzá Lamborghinihez, pláne nem ilyenhez

Mondjuk 5 dollárt pont megér ez a szénné égett Lamborghini Huracan. Egy fillérrel sem többet.

Tényleg ördögtől való ez a BMW M3?

A hirdető azt mondja, igazi kuriózum, de vajon nem a márka meggyalázása, ha dízelmotort raknak a BMW M3-ba?

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.