Így csak magyar tud autóban káromkodni

Az M7-esen robbant a feszültségbomba

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.07.29. 14.35

A következő felvételt csak akkor nézd meg, ha nem zavar a mocskos beszéd. Két szabálytalan autós története a magyar autópályán.

Jobbról előzés. Ennyi a címe a videónak, és ez a két szó korántsem képes kifejezni a következő két perc által nyújtott “élményt”. Mert ebben minden ott van, amit általában, egy nehéz napon tapasztalhatunk autózás közben. Az apró szabálytalanságok, a frusztráció, a feszültség, amelyek veszélyes elegyet alkotva vezethetnek balesetveszélyes szituációkhoz. 

A magyar pedig esetünkben azért került jelzőként a címre, mert nem csak egy-két szitokszó ismétlődik, mint azt angol-orosz-német videóknál megszokhattuk. Itt robban a feszültség szülte káromkodásbomba, és annyi szitokszó kerül elő, amire folyamatos kisípolás lenne a cenzorok válasza. 
 
A felvételhez mellékelt szöveg: “A július 25-i vihar után az M7-esen Balatonról a családot hazafuvarozó jobbról előzgetése és annak kommentárja. Nem én vagyok a videón, és nem kreszoktatás a célja, csak szimplán viccesnek tartottam. Mögülünk előzött (tehát nem elhaladás történt), az út igen csúszós volt a viharos eső után, és többször látszik az indexelésmentes sávváltás is. A halszemoptika miatt a távolságok nagyobbnak tűnnek, a valóságban fékúton belül történt követés a csúszós aszfalton.” 
A Renault jobbról előzött, a felvétel készítője viszont nem tartott jobbra, ennyi ideget nem ért meg ez a szituáció. Ha minden index nélkül sávot váltó, követési távolságot nem betartó autósra ennyi szót pazarolnánk, berekedne a fél ország. (Témába vágó művészeti alkotásként a Belga Dugóban című “számát” ajánljuk, ha már zúg a fejed az idegtől, nem árt meghallgatni, néha segít.)

Kommentek

  • drigxi

    Egy dugás ráférne a gyerekre ,nem lenne ilyen feszült :D

  • DTF

    itt csak az a hibás, aki a belsőben halad! attól h esik vagy fúj, havazik vagy vihar van, nem kell a belsőben menni, sőt nem is lehet. aki fél h megcsúszik, stb. az mit keres a belsőben??? menjen ki a biztonságos külsőre és ott menjen 90-100-zal.
    Én is sokszor kénytelen vagyok jobbról előzni, ha be akarom tartatni a jobbra tartást. haladok a külsőben, előttem egy lassabb autó, kimeygek a belsőbe, előttem vannak vagy 10-en. miután előztem visszamegyek a külsőbe és mivel az előttem levő többi tíz a belsőben haldva előz (érdekes…) addig elmegyek melletük jobbról, tlejesen szabáélyopan 130-140-nel. és így haladok. mi értelme van percekig 110-120-szal abelsőben cammogni amikor jobbr atartás kötelező!!!
    emlékszem egyszer bécsből jöttünk haza decemberben, épp elkapott minkwet a havazás. vmiért az autósok többsége 80-90-nel a belsőben halad végig!!!! én meg mivel csak a külspben haaldok, elmentme mellettük. mit tudok tenni a sok hülye ellen???

  • Pppp

    Ennyi autónál kellene vagy 3-4 sáv, ez csak menne bár nem illik cikázni, de ettől jobb ha a keresőbe beírjuk a “Magyar nyelv szépsége” kifejezést, a Mucsi féle videó király ebben a kategóriában, de komolyan venni egyiket sem szabad.

  • DTF

    Pppp: m7 pest felé 3 sáv, de hol megy a sok hülye magyar sofőr? a középsőben meg a belsőben!de megtehetik, mert a rendőség szarik erre és nem bünteti. most kaptak észbe jó pár év után h elkezdjék kommunikálni a a jobbra tartási kötelezettséget… de nálunk uyge csak gyorshajtás létezik mint szabéálytalanság a többi nem érdekes…

  • Suzuki king 1.3

    aki a felvételt készítette ez egy buzi minek megy ki a szarjával a k9zútra ha fél maradjon otthon ha nem tud vezetni

  • hodor

    Teljesen drigxi véleményén vagyok! :D Bár azt nem tudom,ki lenne hajlandó egy ilyen félművelt,frusztrált barommal azt tenni!(?) :D

  • TRANSPORTER

    Hogy szakadt volna anyádba a fejed amikor megszülettél .Te nagyképű majom.Hogy a drótos tetves kurva anyádat káromkodsz abban a kibaszott buzi autódban.A csajod előtt akarsz menő lenni? Megbaszom a NŐdet a kibaszott kocsidnak a motorháztetején!!!Amíg te végignézheted vagy a pöcsöddel játszhatsz a porban!! TE senkiházi köcsög .

  • maybeviktor

    Belevernék kettőt a fejébe.
    Takarodjál a külső sávba hogyha nagypapa és/vagy kamiontempóban haladsz,más lehet,hogy haladni szeretne.
    A tetőcsomagtartót parodizálni meg szimplán suttyóság,egy idióta vagy.

  • jimmy49

    Ez jellemző. Végig a belső sávban megy, akadályozza a forgalmat, de neki jár a szája. A KRESZ-t nem csak megtanulni, hanem be is kell tartani.

  • menőmanó

    Ez egy szánalmas, primitív balfék, aki még hülyét is csinál magából.
    Az ilyeneket nem jobbról kéne előzni, hanem az útról ledózerólni.

  • reanimator

    te büdös primitív állat,én a halálfaszába toltalak volna bele te paraszt
    kölföldön az ilyen gyökereknek írják ki jobbra tarts ámbár szerintem fingod sincs hogy mit jelent,te fasz!!!!!egész Európában mindenki tud közlekedni de te megmutatod hogy közlekedik egy átlag alatti műveletlen igazi gyökér magyar.a hétvégén csak ilyen magyarból toltam le vagy húszat gondolom a rühes rokonaid utaztak Monacóba!

  • Pokol

    Na,az ilyen büdös barmok szintjére nem szabad lesüllyedni. Vezetni nem tud a barom,csak káromkodni és szidni a másik autóst.Jobb lett volna ha a belső sávban marad és befogja,szappannal kimosandó mocskos száját!

  • AMG666

    Ömlik az intelligencia a jóember szájából.
    Az apja csinált volna inkább kis széket helyette.
    Jobb lenne a világ!

  • montsenior 10

    A T. uriember ugyancsak megtanult “”kulturáltan”” beszélni. Most már értem miért van az uj KRESZ tábla az autópályán //jobbra tarts// na az ilyen //bocsánat a szóért// gyökerekért. Kamionok tgk-k autóbuszok be tudják tartani a rájuk vonatkozó rendelkezéseket ,akkor az szgk vezető miért kivétel //nem mindenki//.

  • v_gabe

    Teljesen szabályos volt a Scenic.

  • mtbe

    Cliónak mondja a Scenicet…Brávó! :D

  • mtbe
  • vaLacky

    Igazi népművészeti cserépedény a barátunk, remélem látja a hozzászólásokat a produkciójához, és egy kicsit magába szál. Bár kétlem…

  • Shaperd67

    “Cserépedény”? Mondjuk ki nyíltan, hogy egy igazi köcsög.
    Még a kurvája is vihog a háttérben.
    TRANSPORTER meglátása nagyon helyes, de szerintem tuti, hogy az anyjába szorult a feje a születésekor, azért ilyen agyilag gyökér.

  • Sediqwe

    A belsőből megy az ugatás… ki kérem magamnak, ez nem CLIO :DDDD

  • Carlo77

    Az ilyen jobbra tartani képtelen megmondó emberek a legrosszabbak.
    Motorral voltam nemrég a Balatonnál nem érintett meg a dugó.

  • DTF

    két dolog:

    érdekes h itt mindenki fikázza jogosan a barmot aki a belsőben megy. de a gyakorlatban kimész a pályára és mindenki a belsőben megy, ha meg mögé érsz valakinek, az nemhogy rálépne picit, még direkt lassít is…

    a másik h a rendőrség simán büntethetné a belső sávban haladó, videót feltöltő autóst, monjduk egy 100-asra,. na ebből tanulna, de magí nincs követlezménye, addig unygaúg y abelsőben fog menni az a pasraszt–

  • Kofe

    Lehet erre az agyhalottra ráfért volna egy drogteszt,vagy egy szondás vizsgálat…egyébként a youtube-os regisztrációján névvel szerepel, előbb utóbb megtalálják a gyereket személyesen,vagy hivatalosan is,akkor vajon mekkora pofája lesz a gyökérkének :D

  • Kofe

    Lehet rólad is készült videó,belső sávos hülyegyerek,csak az nem a youtube-on van hanem a rendőrségen! :D

  • tbiudrl

    “többször látszik az indexelésmentes sávváltás is”
    Nekem már romlik a látásom. Ti hány ilyet láttok? :)

  • ZoltanS

    Sziasztok!

    A felvételt én hoztam nyilvánosságra, bár azon nem én szerepelek. Egy, a vihar miatt lerövidült balatoni úton készült, és akkor a spontaneitás miatt viccesnek tűnt. Hibát követtem el, amiért nem privát videóként töltöttem föl, és mutattam meg a többieknek, ahogy akkor is, mikor ezt észrevéve nem hallgattam vissza, így számomra a gyalázatos offenzivitása nem esett le. Egészen más visszahallgatni így.

    A videó célja nem seriffkedés volt, a másik kreszbeli kioktatása, jóllehet valóban túlzásnak éreztük, hogy a vihar után felszakadozó kocsisor felgyorsulását nem várta meg az autós, de ehhez az egész, vágatlan videót kellett volna föltenni, amelyen látszik az előzmény is (valamint az, hogy a távolság jellemzően kisebb volt). A szerencsétlen kivágás miatt semmilyen értelmi lényege nincsen a videónak, hiszen sem nem vicces, sem nem hasznos, ráadásul mélyen sértő is.

    Ezért elnézést kérek az érintettektől, szerencsére tudtam beszélni az autó sofőrjével is, aki egyébként nagyon korrekt volt, nem is kért ilyen bocsánatkérést, de szerintem ezzel tartozom.

    Nem értek egyet azzal, hogy durvul a közbeszéd és a közlekedésben egymás torkának esünk. Egy társaságban ez az alpáriság egészen más kontextusban elférhet, de nem nyilvánosan. Ezért elnézést kérek azoktól, akikben jogos felindultságot keltett, csak privát videónak szántuk. A leginkább mégis az érintettel szemben röstelkedem, és ezúton közvetítem a videón szereplő férfi nevében is a bocsánatkérést, aki szintén nem mérte föl, hogy nem egy bádogdobozról, hanem egy autó valódi utasairól van szó.

    Az eset az egész csapat számára tanulságos volt. Köszönöm a hozzászólásokat is, biztosítok róla mindenkit, hogy a jobbra tartást az egész baráti kör fontosnak tartja, és a továbbiakban még inkább törekszik majd rá, beleértve magam is.

    Zoltán

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.