Vezetés közben nyomkodod a telefont? Ez majd leszoktat!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.07.22. 10.00

Hány elrettentő videó kell még, és hány valódi halálos áldozat, hogy az emberiség felfogja: NE NYOMKODJUK VEZETÉS KÖZBEN A TELEFONT!

Az okostelefonoknak hála, szinte már nincs olyan élethelyzet, hogy ne lennénk folyamatosan elérhetőek, akár online is. Ami egyrészt kényelmes, olcsóbb mintha telefonálni kellene, másrészt viszont borzasztó veszélyes is lehet. 
Számos felmérés és közvélemény-kutatás kimutatta, hogy bizony sokan nem tudják megállni a telefon nyomkodását még akkor sem, ha a volán mögött ülnek. Íme a legújabb sokkoló videó, amely megpróbálja észhez téríteni az embereket.
Hány elrettentő videó kell még, és hány valódi halálos áldozat, hogy az emberiség felfogja: NE NYOMKODJUK VEZETÉS KÖZBEN A TELEFONT!


Azt tudtad, hogy míg elolvasunk vagy elküldünk egy rövid üzenetet, az nagyjából 5 másodpercbe kerül, és eközben nem nézünk az útra? Lakott területen – a megengedett sebességgel haladva – ez durván akkora távolság, mintha egy focipályán hajtanánk át hosszában, és közben becsuknánk a szemünket.
Mi is arra kérünk titeket, hogy vezetés közben hanyagoljátok a telefonálást, a szöveges üzeneteket meg pláne, persze a videóban látott lövöldözést és őrült ámokfutást se próbáljátok ki.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.