Vezetés közben nyomkodod a telefont? Ez majd leszoktat!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.07.22. 10.00

Hány elrettentő videó kell még, és hány valódi halálos áldozat, hogy az emberiség felfogja: NE NYOMKODJUK VEZETÉS KÖZBEN A TELEFONT!

Az okostelefonoknak hála, szinte már nincs olyan élethelyzet, hogy ne lennénk folyamatosan elérhetőek, akár online is. Ami egyrészt kényelmes, olcsóbb mintha telefonálni kellene, másrészt viszont borzasztó veszélyes is lehet. 
Számos felmérés és közvélemény-kutatás kimutatta, hogy bizony sokan nem tudják megállni a telefon nyomkodását még akkor sem, ha a volán mögött ülnek. Íme a legújabb sokkoló videó, amely megpróbálja észhez téríteni az embereket.
Hány elrettentő videó kell még, és hány valódi halálos áldozat, hogy az emberiség felfogja: NE NYOMKODJUK VEZETÉS KÖZBEN A TELEFONT!


Azt tudtad, hogy míg elolvasunk vagy elküldünk egy rövid üzenetet, az nagyjából 5 másodpercbe kerül, és eközben nem nézünk az útra? Lakott területen – a megengedett sebességgel haladva – ez durván akkora távolság, mintha egy focipályán hajtanánk át hosszában, és közben becsuknánk a szemünket.
Mi is arra kérünk titeket, hogy vezetés közben hanyagoljátok a telefonálást, a szöveges üzeneteket meg pláne, persze a videóban látott lövöldözést és őrült ámokfutást se próbáljátok ki.

Kommentek

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.