Emberkísérlet: kibírnád 10 percig egy forró autóban? Csak hiszed!

Na ezért ne hagyd a kocsiban a gyereket vagy a háziállatot!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.07.17. 17.20

10 percig sem bírták a felnőttek, mikor bezárták őket egy autóba, ami a tűző napon állt. Pedig 100 dollárt is kaptak volna, ha nem nyomják meg a gombot.

Az amerikai Kids4Kars szervezet fogott egy autót, kiállította a tűző napra és 100 dollárt (durván 30 ezer forint) adott minden egyes felnőttnek, aki hajlandó volt beülni hátra és 10 percig bennmaradni a járműben, gyerekülésbe szíjazva.
Fogalmazzunk úgy, hogy nem sok százast költött aznap a  Kids4Kars.
A szervezet arra próbált meg rávilágítani – hozzáteszem, rendkívül jól -, hogy mit is él át egy kisgyerek vagy egy háziállat, ha anya vagy apa csak beszalad a boltba 10 percre, és őket az autóba hagyja, a napon.
Mi is arra kérünk mindenkit, hogy erre nagyon ügyeljen, ne hagyjatok senkit az autóban!
47,5 fok, ez volt a rekord!!! – Olvasóink mérték néhány hete Magyarországon
Kattints a képre, mutatjuk hol

Emberkísérlet: kibírnád 10 percig egy forró autóban? Csak hiszed! 1

Kommentek

  • DTF

    Csak az a baj h ez kamu: egyik versenyzo ruhaja sem vizes, sot a hajuk sem, csak akkor miutan kiszalltak a kocsibol es leontottek magukat.
    Persze ettol fuggezlenul nem nqgyunk senkit sem azbautoba, foleg nem a tuzo napon

  • myself

    10 percig ki lehet birni, ennyi meg egy 100 fokos szaunaban is kibirhato,igaz ez mar kicsit megterhelo.

    egyebkent magyarorszagon az 1870 ota mert rekordhomerseklet 41 fok bolt, ezt 2008 -ban mertek.

    minden ennel magasabb adat hibas meresbol ered, pl rasut a nap a homerore, melegiti az auto motorja a szenzort , vagy a felforrosodott aszfalt felett mertek.

  • Butapest

    Vajon miért nem lepődök meg azon, hogy az átlagos kalória-godzilla amerikai csupán pár percig bírja?

    Az USA lakosságának 70%-a évek óta nem látta a saját nemi szervét.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.