Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna

BMW E30 M3 Touring

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.07.15. 16.45

Nem tagadom, a sportkombik a gyengéim és amikor egy ilyen gyönyörűséget látok, bizony remegni kezd a térdem.

Nem tagadom, a sportkombik a gyengéim, és amikor egy ilyen gyönyörűséget látok, bizony remegni kezd a térdem. Arról nem is beszélve, hogy mennyivel praktikusabb ez, mint egy kupé. Anya és apa egyszerre boldog, és még ágyba sem kell bújni hozzá – nem mintha azzal gond lenne -, ahol sokszor csak apa boldog.
A BMW M3-as sportmodellből soha nem létezett kombi, ami nagy kár, hiszen igény biztosan lett volna rá, már csak az Audi RS sportkombikból kiindulva. De van, akinek nem gond, hogy nem készül M3-as családi igavonó, csinál magának.
A donor egy 1991-es E30 Touring, amiből sportmodellt faragtak, állítólag ez az egyetlen ilyen BMW a világon, legalábbis az E30-as szériából. A motorháztető alatt pedig a hathengeres S50B30 lapul, 286 lóerővel, az E36 M3-ból átörökítve. Az E30 gyárilag négyhengeres, 2.3 (195-220 LE) és 2.5 (238 LE) literes motorokkal készült.
És azt se felejtsük el, hogy E30 M3-ból kabrio és lépcsőshátú coupé készült, amelyeket nem csupán az egyedi lökhárító tett különlegessé, hanem a sárvédők szélesítése is. Mivel mindkét hivatalos modell 2 ajtós, nem kis meló lehetett áttenni a hátsó szelesítést kombi kasztnira.
A fotók nem frissek, az autót még 2012-ben árulták az eBay-en, és ha minden igaz 45 000 dollárért kelt el (12,7 millió forint). Gratulálunk az építőknek és az új tulajdonosnak is, nem kicsit irigykedünk.
Kattints bármelyik képre és galéria nyílik

Kommentek

  • menőmanó

    Igen ronda gépjármű.

  • bestyen

    Király lenne, ha nem ebben a szemét kombi dobozban lenne. Így méltatlan… :( A kombikkal amúgy is ki lehetne kergetni a világból.

  • hova

    Rémület!

  • Kempelen

    Mai szemnek nyilván esetlenek ezek a műanyag elemek, és minden bizonnyal a felni is, ám egy ilyen építésnél szerintem nagyon fontos a korhű megjelenés biztosítása. Ez az autó pedig korhű, bizony így néztek ki a 80-as évek európai izomautói. Ennyit változott a világ.
    Az más kérdés, hogy valakinek 2015-ben tetszik-e, de hogy mindenképpen koherens az építők stílusérzéke, az vitathatatlan.

  • hova

    Mint a cikk is tartalmazza, ezt egy 1991-s E30-ból “csinálták”, nem 1980-ból. De a 80-s években sem volt ennyire ronda autó, arányait tekintve biztosan nem.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.