Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna

BMW E30 M3 Touring

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.07.15. 16.45

Nem tagadom, a sportkombik a gyengéim és amikor egy ilyen gyönyörűséget látok, bizony remegni kezd a térdem.

Nem tagadom, a sportkombik a gyengéim, és amikor egy ilyen gyönyörűséget látok, bizony remegni kezd a térdem. Arról nem is beszélve, hogy mennyivel praktikusabb ez, mint egy kupé. Anya és apa egyszerre boldog, és még ágyba sem kell bújni hozzá – nem mintha azzal gond lenne -, ahol sokszor csak apa boldog.
A BMW M3-as sportmodellből soha nem létezett kombi, ami nagy kár, hiszen igény biztosan lett volna rá, már csak az Audi RS sportkombikból kiindulva. De van, akinek nem gond, hogy nem készül M3-as családi igavonó, csinál magának.
A donor egy 1991-es E30 Touring, amiből sportmodellt faragtak, állítólag ez az egyetlen ilyen BMW a világon, legalábbis az E30-as szériából. A motorháztető alatt pedig a hathengeres S50B30 lapul, 286 lóerővel, az E36 M3-ból átörökítve. Az E30 gyárilag négyhengeres, 2.3 (195-220 LE) és 2.5 (238 LE) literes motorokkal készült.
És azt se felejtsük el, hogy E30 M3-ból kabrio és lépcsőshátú coupé készült, amelyeket nem csupán az egyedi lökhárító tett különlegessé, hanem a sárvédők szélesítése is. Mivel mindkét hivatalos modell 2 ajtós, nem kis meló lehetett áttenni a hátsó szelesítést kombi kasztnira.
A fotók nem frissek, az autót még 2012-ben árulták az eBay-en, és ha minden igaz 45 000 dollárért kelt el (12,7 millió forint). Gratulálunk az építőknek és az új tulajdonosnak is, nem kicsit irigykedünk.
Kattints bármelyik képre és galéria nyílik

Kommentek

  • menőmanó

    Igen ronda gépjármű.

  • bestyen

    Király lenne, ha nem ebben a szemét kombi dobozban lenne. Így méltatlan… :( A kombikkal amúgy is ki lehetne kergetni a világból.

  • hova

    Rémület!

  • Kempelen

    Mai szemnek nyilván esetlenek ezek a műanyag elemek, és minden bizonnyal a felni is, ám egy ilyen építésnél szerintem nagyon fontos a korhű megjelenés biztosítása. Ez az autó pedig korhű, bizony így néztek ki a 80-as évek európai izomautói. Ennyit változott a világ.
    Az más kérdés, hogy valakinek 2015-ben tetszik-e, de hogy mindenképpen koherens az építők stílusérzéke, az vitathatatlan.

  • hova

    Mint a cikk is tartalmazza, ezt egy 1991-s E30-ból “csinálták”, nem 1980-ból. De a 80-s években sem volt ennyire ronda autó, arányait tekintve biztosan nem.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.