Íme öt tízhengeres BMW, ami eszméletlen szépen szól

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.07.05. 11.55

Ma már egy kihalásra ítélt faj büszke példányainak látjuk őket, az autóipar elfordult ezektől a csodás, sokhengeres őrült gépektől.

De szerencsére teljes eltűnésüktől nem kell tartani, sőt, hangjuk erősebb, mint valaha. Mert a V10-es BMW-k hozzáértő kezek által piszkálva bivalyerős, civilizált sportgépekből üvöltő, veszett vadakká változnak. 

V10 M6, a pilóta szemszögéből, a 2007-es gépet RPI kipufogórendszer teszi dobhártyaszaggató élménnyé.
A Meisterschaft méltó a kegyetlen, keményen német hangzású márkanévhez. Garantáltan feláll a szőr a karodon.
Ennek az Eisemann féle F1-es hangulatú módosításnak pedig örülhetnek a német kisvárosok lakói, nem beszélve a TÜV-ről.
A Kreissieg rendszere már nagyon “paraszt” recsegő őrület, de szerencsére a zúzda üzemmód kapcsolható.
Black Beast, avagy a fekete bestia, ahogy BMW-s körökben hívják. Ez a német M5 E60 már 5,8 literes motort hord az orrában, és 630 lóerővel akár 340 km/órát is képes elérni a német autópályán. 
+1. Csak kattints.

Kommentek

  • m3246

    Itt az élő bizonyíték, hogy már 10 évvel ezelőtt is minden sokkal jobb volt mint ma. Nem kell régebbre visszatekinteni…

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.