A gyorshajtó szemében a vétlen is gyökér

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.07.04. 14.35

Rég piros a lámpa, 100 felett közeledik emberünk, és besorol elé egy furgon, ami miatt a padkára kell hajtania. Vajon kit tart hibásnak?

Idézzük a YT videó leírásából: “Én is hibás voltam. Ha felkaptam volna az elejét, lehet át tudtam volna ugratni, mint a BMX-el :D”

Igaz a kikerülésért jár a piros pont, legalább mentette a menthetőt, és figyelmetlenségével csak magának okozott kárt.

Kommentek

  • Shaperd67

    A húgyagyú köcsögök száguldoznak 100-al a 70-es táblánál.
    Gondolom, az anyjába szorult a feje, amikor született, azért ilyen gyökér!
    Remélem 1-2 felni tropára ment az ügyes vezetés közepette!
    De még az oszlopot is megérdemelte volna telibe.

    Az ilyeneknek szoktam azt kívánni, hogy az egész család üljön az autóban ilyen esetekkor.

  • Shaperd67

    Emberünk másik videója:
    https://www.youtube.com/watch?v=klRiUHWOJ4o

    Szerintem összefutott menőmanóval. Ő szeret mindig elől autózni.

  • DTF

    1. A piros uzkui a belsoben halad, mar mehetne neki a csekk.
    2. Ez ahulye aki 90-100 korul hajt kaphtana szinten gyorshajtasert.
    3. A toyotas meg a tpikius vezeto: tukrot minden szokoevben nez. 3 hulylye talalkkzott, midnegyiknek fel evre bevonnam.

  • crazykid83

    DTF, csak pár dolog:
    1. belsőben halad lakott területen, párhuzamos közlekedésre alkalmas helyen, teljesen szabályos amit csinál a suzi. A jobbra tarts itt nem érvényes. Ez ugyanis az Egér út, ami Bp területén belül található. Benézted!
    2. Ez így igaz, egyet értek.
    3. Ha bele is nézett tükörbe láthatta szerinted TDI-s köcsögöt? Nem, hiszen az áthúzódás elött nézel a tükörbe, nem közben, márpedig ő előbb kezd átsorolni mint ez a barom. Szóval a furgonos teljesen szabályosan csinált a manővert.

    De egyébként szerinted ez az ökör meg tudott volna állni a piros előtt? Kizárt. Belerongyolt volna a wagonR+-be oldalról, az lehet ott is maradt volna.
    Szóval az egyetlen ökör, itt ez a TDI-s baromarc…

  • DTF

    Ceazykid83
    Na katod ez a baj, nem tudod te sem a kreszt. Lehet a belsoben haladni, de el kell engedned a mogotted gyorsabban haladot. A suzi – ha nezi a tukrot – latja h jonnek mogotte gyorsan, szeoen lehuzodik. Nem magyonertem h miert kell a besloben haladni lassan…
    A toyotas meg minek valt savot? Egy helyet nyer, es mivel lssan gyorsul igy feltartja a besloben gyorsabban haladni akarokat. Logika ;)

  • crazykid83

    Kedves DTF Logika.
    Belsőben hlad és lehet azért lassít, mert látja, hogy vált a lámpa. Amit emberünk speciel nem lát. Szóval szerinte, az a normális viselkedsé, hogy valaki 106-al tép a 70-es úton. A suzi simán lehet hogy tartotta ezt a tempót vagy még magasabbat is, csak a lámpa miatt lassít. De védd csak a száguldozó barmot. Majd amikor egy ilyen rommá töri az autód, te meg korházba kerülsz, megnézem, hogy a suzukis fogod e hibáztatni… Sok sikert a logikádhoz.

  • DTF

    crazykid83: már korábban egyetértettünk h aki így száguldozik az bolond. éretlmezi nehzségeid lehetnek (nekem meg írásbeli)
    akkor sem értem h miért meg y abelsőben a suzuki, amikr a küldő üres azt meg pláne nem h a toyota miért megy egyel előrébb, amikor egy lassú szar dizel és zöldnál tuti beragad
    a lényeg h egyik sem jól és megfelelően vezet a videón, ez egyértlemű

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.