Floyd Mayweather legújabb kiszemeltje

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.07.03. 14.15

A bokszoló, akinek van olcsó Bugattija, most egy nagyon drága és ritka svéd szupersportautóra vágyik.

Floyd Mayweather, napjaink leggazdagabb bokszolója nemrég zsebelt be durván 50 milliárd forintnak megfelelő dollárt a Manny Pacquiao elleni győztes mérkőzésért, és ez csak egyetlen küzdelem volt, Mayweather pedig már 48 alkalommal állt a ringben, szóval annyi pénze van, amennyit 20 ember sem igazán tudna elkölteni egy élet alatt. 
Nem csoda tehát, hogy az amerikai bokszlegenda autókat kezdett el gyűjteni, azok közül is a legpatinásabb gyártók darabjait. Van legalább három Bugatti Veyron a garázsában, aztán ott a hófehér Lamborghini Aventador LP700-4, amit szabadulásának alkalmából vásárolt 2012-ben – igen, az élsportoló bizony megjárta a börtönt, mikor keze a ringen kívül járt el, és barátnője került az útjába –, de van még ott Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe és Ghost, Bentley Mulsanne, Ferrari 599 GTB, Mercedes Benz SLS AMG, SLR McLaren, Porsche 911 Turbo,  Ferrari 458 Italia, Ferrari Enzo, McLaren 650S és még ki tudja milyen csodák.
Floyd Mayweather legújabb kiszemeltje az a Koenigsegg CCXR Trevita, amiből összesen 3 darabot készített a svéd sportautógyártó, mind a hármat szigorúan kézi összeszereléssel.
A CCXR Trevita 1065 lóerejét a 4,8 literes V8-as motor produkálja, a 0-100-as sprintet így mindössze 2,9 másodperc alatt letudja, de a 200 km/órához is csupán 8,8 kell. Az igazán durva azonban a végsebessége, ami valamivel 400 km/óra fölött tanyázik. Abszolút ütőlap az autóskártyában.
A sportautót a kaliforniai Fusion Luxury Motors kínálja eladásra – akitől már egy Ferrari Enzót is vásárolt Mayweather –, az árcédulára pedig  3 088 000 millió dollár van felírva (874,5 millió forint). És hogy miért annyira nehéz megszerezni egy ilyen autót ha milliárdos vagy? Azért, mert nem Te vagy az egyetlen, aki pályázik rá.

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.