Floyd Mayweather, napjaink leggazdagabb bokszolója nemrég zsebelt be durván 50 milliárd forintnak megfelelő dollárt a Manny Pacquiao elleni győztes mérkőzésért, és ez csak egyetlen küzdelem volt, Mayweather pedig már 48 alkalommal állt a ringben, szóval annyi pénze van, amennyit 20 ember sem igazán tudna elkölteni egy élet alatt. 
Nem csoda tehát, hogy az amerikai bokszlegenda autókat kezdett el gyűjteni, azok közül is a legpatinásabb gyártók darabjait. Van legalább három Bugatti Veyron a garázsában, aztán ott a hófehér Lamborghini Aventador LP700-4, amit szabadulásának alkalmából vásárolt 2012-ben – igen, az élsportoló bizony megjárta a börtönt, mikor keze a ringen kívül járt el, és barátnője került az útjába –, de van még ott Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe és Ghost, Bentley Mulsanne, Ferrari 599 GTB, Mercedes Benz SLS AMG, SLR McLaren, Porsche 911 Turbo,  Ferrari 458 Italia, Ferrari Enzo, McLaren 650S és még ki tudja milyen csodák.
Floyd Mayweather legújabb kiszemeltje az a Koenigsegg CCXR Trevita, amiből összesen 3 darabot készített a svéd sportautógyártó, mind a hármat szigorúan kézi összeszereléssel.
A CCXR Trevita 1065 lóerejét a 4,8 literes V8-as motor produkálja, a 0-100-as sprintet így mindössze 2,9 másodperc alatt letudja, de a 200 km/órához is csupán 8,8 kell. Az igazán durva azonban a végsebessége, ami valamivel 400 km/óra fölött tanyázik. Abszolút ütőlap az autóskártyában.
A sportautót a kaliforniai Fusion Luxury Motors kínálja eladásra – akitől már egy Ferrari Enzót is vásárolt Mayweather –, az árcédulára pedig  3 088 000 millió dollár van felírva (874,5 millió forint). És hogy miért annyira nehéz megszerezni egy ilyen autót ha milliárdos vagy? Azért, mert nem Te vagy az egyetlen, aki pályázik rá.